[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    ik heb het!

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Het? Je bedoelt PES 2012?

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    [yt]yByAPurs3po[/yt]

4. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ok, ik dacht dat je al aan het spelen was. Nog even geduld hebben, :b:.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik realiseer me nu dat ik die demo 4 daagjes heb gespeeld en ik eigenlijk helemaal geen zin in PES heb.

:'-(

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Same here. Ik vind het allemaal niet zo spannend eigenlijk. Ik vind hem best lekker spelen, in het begin de demo kapot gespeeld en nu ben ik er al een tijdje klaar mee. Kan ook komen door Gears..

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Haha, precies hetzelfde hier. Vooral na het spelen van NBA2K11 zie je hoe matig de games eigenlijk zijn en dat er zoveel meer uitgehaald kan worden.
    Als ik ooit weer zin heb in een footie dan koop ik PES11 wel weer goedkoop en voeg ik een option file toe met nieuwe kits, klaar. Zoveel verschil zit er toch niet in de nieuwere versie.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik wilde precies hetzelfde zeggen 8).
    Bij NBA kun je ook echt alles aanpassen! Je hebt ongeveer 10 miljoen verschillende moeilijkheidsgraden. In PES 5 _O_

Ik heb trouwens nog een OF liggen hier voor PES2011 met seizoen 2011/2012 update :D. PM me dan stuur ik het even door.
    Is nog niet online geplaatst.

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  9. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is heel erg appart ik heb dat gevoel toch ook wel een beetje. In het begin dacht ik dit is het helemaal, maar dat lijkt een beetje weg te ebben. Om eerlijk te zijn heb de Fifa demo de laatste tijd wat meer gespeeld.

10. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Misschien is de demo voor de meesten wel iets te vroeg gekomen. Dat je 'm toch beter twee weken voor de release datum kan hebben.

11. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien wel. Heb jij de Deutsche versie al binnen / gespeeld?

12. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De post moet vandaag nog komen. Ik hoop dat het vandaag komt.

13. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik ben de demo nog niet zat. Speel hem ook max eens in de 2 a 3 dagen. Vanochtend nog een leuke pot gespeeld.

Over die preview van Tweakers, tjah... Ik vind PES 2012 vele malen realistischer dan FIFA12. Alleen het spelbeeld al. Speel je het op topplayer scoor je echt niet makkelijk. Dat is al zo op Prof.

Kijk die video van ze Inter - Milan. Hoe vaak ze bijna 1 op 1 op de keeper afkomen.....

PES moet je gewoon op -1 zetten (snelheid). Is prima dan!

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Tweakers moet gewoon niet gaan vergelijken, dat is zo achterhaald.

15. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ja wat ze daar kletsen... PES onrealistisch... Dacht het dus ff niet. Bij Fifa loopt alles bijna te vloeiend. Dat werkt in het echt ook niet zo. Maar toch kan ik me nauwelijks bedwingen om toch ook Fifa te kopen (naast pes). Dat verdedigen is toch wel leuk gedaan hoor.

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, ik heb 'm binnen hoor :)

Om maar gelijk met het belangrijkste te beginnen: Het probleem dat het beeld soms plotseling stil stond is er gelukkig uit! Dat was dus blijkbaar inderdaad iets met het comprimeren van de demo.

Iets minder leuk is dat ik nog steeds zo nu en dan die sprint-bug ervoer. Het leek wel in minder situaties voor te komen dan eerst.
    Ik zal vragen of Caniggia of Adam aan Konami kunnen vragen of daar voor de 14e oktober nog een nieuwe patch voor komt.

Het spel had bij opstarten een kleine update ( 4 MB of iets dergelijks ).
    Ik heb een hoop dingen op andere forums gelezen over de snelheid die weer te hoog zo zijn, maar daar merkte ik niets van. Dat is echt team-afhankelijk: Engelse teams spelen nu eenmaal vaak wat sneller en directer.
    Ik heb trouwens maar drie potjes gespeeld en voor de rest vooral viel verkend. Zoals dit;
    56 :D
    Techniek D
    Snelheid C
    Fitheid D
    Kracht E

Verder heb ik een Digitaalgras-community aangemaakt, waarvan jullie per PM het passwoord voor kunnen krijgen.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen bizarre keepersacties?

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Af en toe grabbelen ze wel eens naar een balletje maar ik vind ze over het algemeen niet slecht keepen.

19. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    In drie potjes heb ik geen enkele slechte actie van de keeper bemerkt. Integendeel, de keeper had een paar knappe reddingen!
    Nou is drie postjes natuurlijk nog niet veel, maar ik beloof je dat ik het zal melden als de keeper gek doet 8)

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Heb je hem op de 360? Nog een verrassing m.b.t. de licenties?

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina