[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wanneer komt ie? Trouwens wel jammer dat IFs deze week best kut zijn voor de verkoop, alleen Van Persie.

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt met de Manager? Ik heb nu een goude squad van de Serie A. Niet elke speler is italiaans maar wat voor manager moet ik daar bij nemen? Ik speel 4-2-3-1. Is het dan beter om een italiaanse manager te nemen? Of een manager die 4-2-3-1 speelt?

3. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je het beste een Italiaanse manager uit de serie A met dezelfde formatie nemen.

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Oke, dat gaat dan erg lastig worden ik ben er geen een tegen gekomen..

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fred Rutten zit er wel in toch? Kan hem niet vinden :+

6. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    Rutten zal wel een shiny zijn neem ik aan, vind het bijzonder irritant dat je bij managers niet kan zoeken op formatie, heb nu pas 1 ronald koeman gevonden in verkeerde formatie helaas.

7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je Allegri van AC milaan kopen en kop je een manager kaartje waarmee je zn formatie kunt wijzigen en klaar ben je!

8. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat is juist het probleem ik ben nog niet zo een manager kaartje tegen gekomen voor 4-2-3-1|:- Misschien hier iemand op het forum waar ik hem van kan kopen?

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij vertellen wat de meest ideale weg is naar succes?

Ik speel FUT voor het eerst..
    Heb al enkele redelijke spelers gehaald (Kjaer, Canales, Dembele, Derdiyok, Rensing) in mijn 4-3-1-2 opstelling, maar ik zie dat je ook contracten, managers en conditiekaarten moet aanschaffen..

Ben ik goed bezig door alle spelers en kaarten los te kopen of moet ik voor silver/gold packs gaan?

10. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    Voor die code te verzilveren in de fifa 12 winkel, moet je de code dan aan elkaar schrijven, of toch de streepjes erbij doen, of misschien zelfs nog spaties toevoegen? Ik krijg de hele tijd melding dat mijn code ongeldig is.

11. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb m'n promo code van bol.com nu ook binnen :)

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon zonder spaties etc. Ik had alles aan elkaar getypt, en dat lukte gewoon.

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Je kan natuurlijk altijd kijke als je een speler aanschaft welke de meeste contracten heeft maar dit moet dan wel tussen spelers zijn van dezelfde waarde.

Als een speler meer dan 500 duurder is zou ik niet naar de contracten kijken en als hij niet de juiste formstie heeft ook niet.

Zoek gewoon de goedkoopste speler met de juiste formatue, want die veranderen is duur. zijn er daar twee van het goedkoopst kijk dan naar de contracten. heeft er een 20 contrscten meer enis 100 coins duuder koop lekker die. anders lekker voor de goedkoopste gaan

14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu al 3 dagen dit probleem, google afgezocht geen oplossing EA forum niets over te vinden.

Hebben nou nog meer mensen continue deze melding? word er een beetje gek van.......

15. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Staat je NAT wel open? Dit kan een oorzaak zijn. Verder vind ik wel dat er vaak een probleem optreedt en dan word je teruggestuurd naar het beginscherm. Ook als je offline speelt.

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    ja mij nat staat gewoon open dat is het rare

17. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is wel balen dan. Maar die servers van EA flikkeren er wel constant uit dus daar ligt het ook wel aan denk ik. Maar jij hebt dan heel veel pech helaas.

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar hoop dat dit niet lang meer duurt, je ziet iedereen FUt spelen dan is het echt frustrerend

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    NAT heeft er ook niks mee te maken. Die van mij staat op strict en heb totaal geen problemen met Fifa.;)

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn die gold packs die je erbij krijgt premium of normaal..?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina