[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ik koop een spel die grafisch in orde is en waarvan de Gameplay en besturing goed en soepel is.

Niet om verwoestbare gebouwen en mega grote mappen waarvan de meesten alleen maar zullen Campen, snipen en verstoppertje spelen.

Maar goed mijn mening.

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Toch, als je een beetje door de gfx heen kijkt zie je ook veel wat je al eens met BC2 hebt gezien. Harvest day etc zijn ook behoorlijk grote maps. Tuurlijk de jets maken wel indruk, die hebben we playable nog nooit gezien in BC1/2

Wel zal de console maps van Caspian Border kleiner (moeten) zijn omdat je slechts met 24p bezig bent.

Die gfx kan me nog niet eens zoveel schelen, ik vond BC2 ook al mooi, maar de 64p .... daar zit hem het grote verschil met de PC versie. 64p betekent toch een 'grootser' aanvoelende gameplay. Hoewel je als solo assault nooit de 63 andere tegelijk in beeld zal zien. Je bent toch aan het vechten tegen enkelingen/kleine groepjes. Check die video maar.

Wel had ik gehoopt dat voor console de jump naar 32p zou worden gemaakt (net als Homefront) dat had toch een mooi compromie geweest.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Als dat jou mening is heb je volgens mij nog nooit serieus BF gespeeld.
    Als je niet van diepgang houdt kun je beter COD gaan spelen.

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    @Max

Wat had je naast een eventuele uitbreiding van het aantal spelers dan nog meer als innovatie willen zien? Ik vind het zelf eigenlijk prima zo. De tweaks die ze hebben gedaan pakken tot nu toe prima uit en qua gameplay zou ik niet echt veranderingen willen zien.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had wel wat nieuwe gametypes willen zien.

En dan niet gewoon iets wat de rest ook doet (CFT of sabotage of whatever) maar iets nieuws wat echt past bij BF en ook alleen zou werken op een echte BF map (dus groot, met voertuigen)

OF op zijn minst dan maar iets overnemen wat de rest ook doet. Bijvoorbeeld King of the Hill. Met 2 hills op de conquest maps, dat zou toch tof zijn?

Of headquarters waarbij je om een headquarter te vernietigen het gebouw met de grond gelijk moet maken :+

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat kan, maar dan is BF dus gewoon niets voor jou.

Hou het daar dan bij ipv steeds vergelijkingen te maken met andere games, of BF gewoon af te zeiken.

7. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wel dat je heel snel doodgaat, health zou wel iets omhoog mogen. verder kan ik echt niet wachten om de volledige game te spelen

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik ben ook tevreden met wat BF3 lijkt te worden. De gameplay lijkt prima, ik ga uit dat netwerk/connecties/lobbies gewoon (gaan) werken. En dat gfx op consoles zo goed als mogelijk worden neergezet.

Dat is alles wat je van de console versie mag/kan verwachten. Wil men meer (gfx en/of 64p) tsja, dan MOET je naar PC. Dat steekt, maar daar kan DICE niet zoveel aan doen. Dat neem ik MS een beetje kwalijk, dat ik nu enigzins de 2e of 3e viool moet gaan spelen bij een MULTIPLAT FPS game.

Wat ik het liefst zou zien? Een nieuwe xbox waar BF3 ongeveer net zo speelt als op een moderne pc. Dus 64p MP met lekkere gfx. Dat is eigenlijk mijn enige wens:)

9. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Hou toch je klep dicht. Dit heeft niks te maken met het afzeiken van BF. Dat doen de makers van dit spel zelf wel. Als de makers zo'n grote bek hebben op een ander spel, moeten zij wel mansgenoeg zijn om met een fatsoenlijk beta/spel komen.

En die vergelijkingen zijn terecht, omdat sommige zeggen dat het grafisch niet beter kan omdat Xbox 360 een oude console is. Dat is Onzin.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Damn ik moet eigenlijk gewoon eens een goede PC kopen... Al was het alleen maar hiervoor...

11. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Nee sorry ik ga nog even door, dit is een forum he.

Jij lijkt gewoon niet te begrijpen wat een Beta-versie is, en waarom DICE dit gebruikt, nml. om de servers te testen op capacitieit, een stress-test dus.

Graphics zijn helemaal niet van belang in de beta, die zijn gedowngrade om een zo klein mogelijk downloadbestand te hebben, verder is de beta een build van 4 maanden geleden, kun je gewoon lezen op de officiele fora.

Vergelijkingen zijn niet terecht en je snapt heus wel waarom.

Verder kijk je maar ff.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar ze geven hiermee dan wel een verkeerde indruk.

Niet dat het mij erg veel uitmaakt (want dan kocht ik de PC versie wel) maar veel mensen dreigen hierdoor af te haken.

En zeg nou eens eerlijk, van hoeveel spellen die je je kan herinneren zag de het volledige spel er veel beter uit dan de beta.

Halo 3, COD4, Gow3, Killzone 3, Reach, ... allemaal beta's waar het uiteindelijke spel er pretty much hetzelfde uitzag.

Enige waar de graphics whores op kunnen hopen is dat er HD textures ontbreken om de download klein te houden.

Maar als dat zo was had DiCE dat denk ik wel gemeld

13. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    volledig mee eens.

ik hoop op een aankondiging volgend jaar van de nwe xbox, maar denk het niet. M$ is hellaas meer aan het investeren in onzin als kinect. de hardcore gamers die de console groot hebben gemaakt worden vergeten, tevens ook de groep die het gamen draaiende houd omdat wij er het meest geld instoppen.

ik denk dat M$ en Sony de verkeerde weg in zijn geslagen, eigenlijk gaan ze nu meer de Nintendo kant op. Ze kijken alleen naar de verkoopcijfers van de Wii en denken, dit moeten wij ook doen. Wat ze niet snappen is dat het op de lange termijn niet zo goed werkt. Families investeren niet zoveel in gamen, die kopen af en toe een spelletje. Drm zit Nintendo financieel zwaar in de problemen en als ze niet wat erop bedenken dan is het Nintendo tijdperk afgelopen.

Ik kom van het stenen tijdperk qua gamen, atari, commodore 64, nes. waar het allemaal begon, Wolfestein 3D heeft mij toen het meest gegrepen en sindsdien ben ik een echte fps gamer.
    Ik heb toen de stap gemaakt om op console over te gaan. langzaam aan begin ik eraan te denken om weer op pc te gamen, mijn voorkeur gaat naar console, maar als er niet snel een nwe komt dan moet je wel.
    Dat betekent dus zeer slecht nieuws voor M$ en Sony, want de gamers die weer terug gaan naar pc en dus hun pc flink oppompen om alles aan te kunnen of zelfs een nwe pc aanschafen, die zullen dan niet een jaar later terug gaan naar de console omdat er nu een wel een nwe is gekomen.

Ik zeg M$ en Sony, denk na, hadden ze een nwe console met BF3 als bundel dan had ik er die 300 of 400 euro wel voor neergeteld.

Ik ben tevreden over hoe BF3 eruitziet op de 360. ben alleen ontevreden over het feit dat dit de max is van de 360 en dat het er niet naar uitziet dat er iets nieuws komt.

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    .

precies. het gaat grafisch echt niet 50% omhoog ofzo. Denk meer aan max 5%. beetje polijsten.

Verder is het EA die met een agressieve campagne is gestart.

Ik ga ze allebei wel spelen. BF op de pc en Mw3 op de console.

15. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben zichzelf een beetje in de problemen gebracht door al met een release date te komen (beetje onder druk om eerder uit te komen dan cod vermoed ik).
    Kijk nou naar Blizzard (Diablo :cool: , die zeggen gewoon rustig, jammer we stellen het gewoon een kwartaal uit. Its done when its done. Nu heeft dice me in het verleden ook niet teleurgesteld dus het zal wel goed komen, maar feit is dat veel mensen deze demo/beta wel als graadmeter zullen gebruiken om het wel of niet aan te schaffen.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ga ze beide lekker op de 360 spelen.

Ook al is de PC versie superieur of is de PS3 versie grafisch een tikkeltje beter.

LiVE, de controller en mijn friendslist zijn altijd bepalend voor de keuze op welk platform ik een shooter speel

Jammer dat developers altijd onder druk staan om in deze maanden met een game uit te komen inderdaad.

De enige die er ooit voordeel van gehad heeft is Epic met GoW 3 volgens mij.

Die wilden in Maart maar Microsoft wou in 2e instantie meer richting de kerst dus konden ze nog lekker een half jaar poetsen en een serieuze beta opzetten.

Maar 2jaar geen BF is geen optie voor EA

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Het is een BETA, geen demo, een BETA is er niet om een indruk te geven aan gamers, het is om dingen uit te testen, in dit geval server-capaciteit.

Natuurlijk zal de game niet ineens 50% mooier zijn bij release, maar het zal er echt wel beter uit zien.

Mensen die hierom afhaken moeten dat helemaal zelf weten, iedereen is daar vrij in natuurlijk, maar laat die mensen dat dan in stilte doen ofzo, niemand interesseert het iets dat persoon A de game nu niet meer haalt, en het is naar mijn mening ook gewoon sneu om op BETA-graphics te gaan zeiken en die te vergelijken met allerlei retail-games.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik verwacht trouwens sowieso wel een demo tijdens de release met de map Caspian Border.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat verhaal word bij elke 'beta' gepost maar als ik (redelijk) objectief kijk naar de beta's die ik de afgelopen jaren op de PS3 en 360 gespeeld heb kun je het in 9 van de 10 gevallen net zo goed een MP demo noemen.

behalve dan misschien GoW 3, Halo 3 en COD4. Daar zaten meer dan 4 maanden tussen beta en release

20. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    helemaal met je eens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina