[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Neem dit XBOX(!) forum nu eens als meetpunt. Dan gebeurt precies wat je al op je klompen kon aanvoelen. Ik iig wel.

De fps liefhebber wordt voor het blok gezet. Xbox, of wordt het tijd voor PC?

http://maxqubit.wordpress.com/2011/06/11/battlefield-3-on-consoles/

De sleutel ligt NIET bij DICE maar bij MS (en Sony). En 'andere games zien er prima uit' argument? Ja, maar ik wil BF3 en geen 'andere games':)

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd, grafisch zal het echt niet veel verschillen. Snap ook niet waarom ze pas zo laat een beta doen. Als je er toch één doet, zorg dan dat je ook wat met de feedback op gameplay e.d. kan doen.

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Dat is niet zo... |:-

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Tijdsdruk, game niet af, maar hadden wel de BELOFTE (o.a. dmv de MoH actie etc) gedaan van een BETA en dus MOEST er wel een beta komen. Liever hadden ze dit helemaal niet gedaan denk ik.

Dus halen ze een oude enigzins speelbare build, zetten wat zaken uit. Noemen dit beta, en halen daar nog wat feedback mee weg. Tuurlijk ok, maar kennelijk bezorgt dit hun nu ook 'schade' doordat het een enigzins ongepolijste beta is.

Het is niet anders. DICE/EA moeten wel vooruit. Stilstaan/uitstellen is er niet bij. En de 'belofte' COD beater e.d., tsja die woorden kunnen ze niet terugnemen (hoeft ook niet, zie PC) ... EA/DICE speelt enigzins hoog spel, en NU is de periode waarin dit allemaal duidelijk wordt. Wel spannend:)

5. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Dit klopt niet, de makers hadden geen grote bek over dit spel (ze gaven onlangs nog aan respect te hebben voor de CoD franchise) maar de uitgever had/heeft een grote bek. Ik heb al eerder aangegeven dat dit nergens op slaat omdat het over twee totaal verschillende games gaat maar blijkbaar laat jij je toch te veel leiden door de trashtalk van in dit geval EA (en dus niet door Dice). Bekijk dit spel gewoon als iets totaal anders en als het niet je ding is dan is dat jammer.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik vindt het allemaal wel meevallen met de kritiek die hier op BF3 wordt geleverd. De map is in het begin niet zo boeiend, dat park gedeelte is erg onoverzichterlijk, daarna het Metro gedeelte vindt ik wel erg tof en geeft ook echt het BF gevoel. Grafisch vindt ik het ook zeker niet slecht, en het verschil met de pc versie is te verwaarlozen. Tuurlijk de effecten zien er op de pc een stuk beter uit, maargoed we praten dan ook over een console van 5(?) jaar oude hardware. De controls zijn fijn, de bewegingen prima. Het enige nadeel aan deze beta is dat het erg buggy is en dat hij vaak vast blijft hangen in het loading scherm. Maargoed het is een Beta zulke dingen zijn vast wel opgelost bij de RC versie. Daarnaast ziet multiplayer er vaak een stuk minder mooi uit als in de campagne, en is dit een erg vroege beta versie (E3 2011). En wat zijn de geluidseffecten weer geweldig gedaan! Ik kijk al uit naar de launch! :)

7. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    NIET?
    waarom kan BF3 niet beter dan dit dan??
    wrm kunnen games niet in 1080p??
    waar uit kan jij opmaken dat de 360 meer kan??
    als dit niet de max is, wrm krijgen we dan niet beter??

ipv |:- neer te zetten kan je ook intelligenter over komen door feiten te geven.

EN DINGEN ALS, GOW3 ZIEN ER WEL BETER UIT IS GEEN ARGUMENT, DIT GAAT OVER BF3, ALS IK GOW3 BOEIEND VOND ZAT IK WEL DAAR TE PRATEN.

Dus kortom, dit is de max wat de 360 aankan, anders hadden we wel beter gekregen._0/

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het zou een stuk beter kunnen als MS DICE had toegestaan om een verplichte install van 8GB te doen zoals op de PS3.

Sony heeft die regels speciaal voor BF3 laten varen en dus kan DiCE alle Highres textures vanaf de HDD streamen wat veel sneller gaat.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Toch heb ik zojuist Win7 ENG 64bit besteld, om mijn pctje die al wel Dx11 (maar niet draait want XP, is trouwens de AMD A8 3850) heeft op low-mid spec BF3 ready te maken. Daar is maar 1 reden voor: NIEUWSGIERIGHEID naar dat 64p gebeuren van BF3.

Dus stap ik nu weer voorzichtig met de hand op de knip naar ook pc gamen (10 jaar niet gedaan) Ik krijg er waarschijnlijk spijt van en dan terug naar het 360 nest. Maar er is een kans dat het (pc gamen) wel aanslaat en zo verslavend wordt dat voor ej het weet met honderden euros gaat smijten om daar dan bij te horen. Die win7 aankoop moest toch al gedaan worden dus ik zit nu nog steeds op een zero-inevstment route. Dat wordt anders als ik een (extra) gfx card moet kopen natuurlijk.

Het is niet echt rationeel, maar ja, gamersbloed kruipt soms waar het niet gaan kan. Ben benieuwd.

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Lol kijk dit dan wat ik net mee maakte :p hij kon nog gewoon schieten haha :D
    [​IMG]\

11. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten zou dit beter zijn, helemaal nu de meeste wel een 250gb aan hun xdoos hebben, maar ben bang dat het niet veel uit zal maken, want ook de ps3 versie is niet echt geweldig.
    grafisch kan het wel beter, maar dat gaat dan weer ten koste van wat anders. in de contex van BF3 moeten we het helaas hiermee doen.

ik persoonlijk vind het niet erg, ik heb gisteren niet lang kunnen spelen maar vond het er geweldig uitzien, ben erg tevreden over de game, ik ga zelfs COD ervoor opzij zetten.

mijn argument is wel dat de tijd voor een nieuwe console begint te dringen.

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is grafisch alles behalve een wondertje op de 360 en PS3, heb beide betas getest. Maar het speelt geweldig afgezien van de gekke glitches en lelijke dingen als tearing. Als de graphics straks wel mooier zijn in het volledige product...cool, zo niet, ook geen ramp daar is best mee te leven. Sommige dingen zijn mooier dan BC2 en sommige dingen zijn lelijker dan BC2, maar qua gameplay vind ik hem nu al veel beter.

Ik zal nooit teruggaan naar PC gaming omdat het gewoonweg niet waard is voor mij. Ik vind zo vreselijk veel game-genres goed, dat ik genoeg aan de console heb. Als ik nou echt 100% FPS speler was, iemand die BF3 helemaal verrot ging spelen en waar al mijn gametijd in zou gaan...dan zou ik denk ik terug gaan naar PC. Maar er komt gewoon nog zoveel moois voor de consoles dit jaar en volgend jaar.

Maar als mensen echt denken dat de volledige game net zoals dit zal zijn qua bugs....zucht. In de tussentijd dat MS en Sony bezig waren de beta goed te keuren, heeft DICE waarschijnlijk allang die bugs eruit gehaald. En ze willen erg graag feedback krijgen van de community, dus stuur hun emails! I know i will.

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    jaa die kwam ik gisteren ook tegen :)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Weet even niet meer waar ik het las, maar het ging over een tv size optie in de BF3 beta opties, en die maakte heel wat verschil uit voor hoe het eruit zag. Ga ik zo even proberen dan, kijken wat dat uithaalt.

15. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Sommige mensen willen het maar niet begrijpen.

Dice/EA heeft een tijdje terug op twitter aangegeven dat de BETA een 4 maanden oude build is.

Wat is dan de reden waarom ze een BETA vol met bugs uitbrengen ? Nou omdat ze de servers willen testen.

Ik kan best begrijpen dat er veel mensen teleurgesteld zijn na het zien van al die gelikte PC trailers. Ik ben ook niet onder de indruk van de graphics. Maar wacht gewoon de retail versie af, en begin dan met oordelen.

De retail versie zal grafisch beter zijn. Hoeveel beter ? Dat weet niemand.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als dat zo is zo ik wel eens beelden willen zien van een build van nu. Geloof namelijk niet dat die heel veel mooier zijn

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Toch is dat raar. Als die build 4 maanden oud is ... ehhh, waarom dan die BETA niet eerder starten, bv ... 4 maanden eerder:)

Ik snap, zo simpel ligt het niet, maar ik vreet ook niet zomaar alles wat wordt getwitterd:)

(en waarom loop ik zoveel te post/spammen? Omdat ik niets beters te doen heb op mijn werk)

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :thumbs:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same: :thumbs:

20. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Op EAblog zetten ze het volgende neer

Starting today, we are happy to invite eligible players to early access of the much anticipated Battlefield 3 Open Beta!
    We want to thank everyone for their interest in this Open Beta. Just by joining, you will help us stress test servers, allow us to run important tests on the game’s back-end, and find potential issues to track.

bron

http://blogs.battlefield.ea.com/bat...ly-access-of-the-battlefield-3-open-beta.aspx

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina