Ik probeer nu videos die ik gemaakt heb op mijn laptop te zetten, maar het werkt nog niet echt mee. Zodra ik de Samsung Galaxy Ace via USB aansluit op de laptop hoor ik een ander geluidje dan die je normaal hoort als je iets via USB aansluit, en ook herkent de laptop het toestel totaal niet.
Dan maar via Allshare op de Samsung zelf...ik kan wel items bekijken op de Samsung die op mijn laptop staan, maar ik kan vervolgens niet videos van mijn Samsung uploaden naar de laptop...uploaden mislukt zegt ie dan. Any advice?
En nu download ik een programma genaamd Samsung Kies van hun website, ik probeer de firmware up te daten, en hij zegt nu al een kwartier lang 'downloading' op de foon zelf, en in het programma Kies zelf staat er firmware upgrade progress 0%...
Dus ik cancel de boel en doe het overnieuw en dan gaat ie ineens tot 50% en blijft dan gewoon vrolijk haken daar totdat ie timeout zegt..wat een bagger zeg. Laat me verdomme gewoon handmatig een firmware update downloaden van de site, niet via die 'Kies' crap.
Laatst bewerkt: 2 sep 2011