[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    'Doe eens normaal en rustig man!'
    Eerste, omdat het slecht geport is. Dat is gewoon duidelijk.
    Tweede, bedenk dat de 360 uit 2005 komt, full hd 1080p gaming stond nog in de kinderschoenen.
    Derde, ik zal het maar weer opmoemen, kijk naar andere games die er veel mooier uit zien.
    Vierde, zie antwoord 1. En we hebben wel beter, zie o.a. Gears 3
    En die CAPSLOCK zin, ik geef alleen een vergelijking.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vanmiddag weer heel veel netwerk bugs, laadbugs en grafische glitches tegen gekomen

maar ik bijt door en hoop dat ze dat allemaal fixen :+ Want ik vermaak me verder wel prima

Baal er wel van dat er WEER geen fatsoenlijk lobby systeem is en het is me nog niet 1 keer gelukt om met mn vrienden in een squad terecht te komen

daar moet wel echt een fix voor komen

3. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    SAME HERE!
    Wat is dat erg zeg! als je eindelijk met je vrienden zit, zit de helft van je team bij et andere team echt vervelend!

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Begrijp ik dat je met een 3850 BF3 wilt gaan spelen met Dx11?

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Waarom moet je nog steeds de guide button gebruiken om game invites te kunnen accepteren ?
    Dit zou toch gewoon via het menu moeten kunnen.
    Halo Reach is een mooi voorbeeld van een goed werkend systeem.

Ik vind dat bij BF zo gedateerd.

6. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Nee, ik kijk of het werkt zonder dat het me geld kost op low settings. Serieus PC kost bakken met geld en tijd, dat weet ik (alleen al het UITZOEKEN van de juiste gfx card kost tijd) dus ik voel ff met een teen of het water lekker warm is. Een i5 + gfx card + nieuw mobo + 8GB ram is snel genoeg gekocht

7. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Dat is precies wat ik wel ga doen :p
    Wil je de volledige ervaring zul je toch voor de PC versie moeten gaan.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeerde net even te spelen maar ben na 5 minuten afgehaakt. Ik werd om de haverklap gedood, ik spawnde...boem dood. Ik spawn weer..ik loop misschien 5 seconden, dood! Door al die fucking ergelijke camp-assholes die in bosjes gaan liggen en blijven liggen, allemaal teammates verspreid over de hele map, goed teamwork dan zeg, NOT! Tja dat gebeurd dan constant en dan ben ik er klaar mee....heel fucked up dit.

9. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Dat krijg je als je met randoms speelt.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Randoms?

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap echt niet waarom al de die-hard BF3 fan's deze game constant willen vergelijken met COD?

Al die opmerkingen dat het er "beter" uit ziet dan COD is gewoon lachwekkend. Dat doet het dus echt niet. Mensen die dit denken willen waarschijnlijk HEEL graag dat Battlefield 3 het goed doet of hebben een bord voor hun kop. En als je dan met een goed stuk kritiek aankomt word je moeder een ziekte toegewenst en moet je maar weer terug naar dat "slecht ogende" spel COD.

Anyway, ik heb vertrouwen in DiCE. Als dit ook een oude build is vraag ik me af waarom je in godsnaam zo'n belabberde BETA op de Marketplace gaat zetten. Dit jaagt mensen weg i.p.v ze aan te trekken tot kopen. Of zie ik dat verkeerd?

Heb overigens BC2 en BF3 met elkaar vergeleken. BF3 ziet er wel beter uit, afgezien van de textures. Die zijn gewoon erg laag ... Op dat gebied wint BC2 ...

12. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag van een Battlefield groentje. Ik heb een half uurtje de beta gespeeld en ik heb genoten. Maar klopt het dat er geen voertuigen in deze map zitten?

13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Dan spawn je gewoon verkeerd. Je kan namelijk zelf bepalen waar je spawnd. Als je bij een squad spawned die in een vuurgevecht zit. Dan is de kans groot dat je 5 sec nadat je bent gespawned ook dood gaat. Spawn dus nooit gelijk, wacht gewoon even 10 a 20 sec.

@pkager
    In de retail versie komen er wel vehicles in deze map (als ik de gameplay filmpjes op youtube moet geloven). Maar dat hebben ze in de BETA eruit gehaald.

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Misschien, maar ook een attacker team met randoms zou moeten snappen dat het om de objectives gaat.

De echte randoms horen niet eens thuis in BF3, of moeten TDM gaan spelen (waarvan ik heb begrepen dat die gamemode ook komt in de retail, of klopt dat niet?)

15. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die metro niet gezien dan? ;)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is in de beta ook lastig om niet met randoms te spelen, tot nu toe 1 keer bij het joinen met vrienden in een squad terecht gekomen :+

daarnaast vandaag al 3 vastlopers en 2 disconnected from EA servers gehad.

Vind het naast dat ik een ander lobby systeem had gewild ook echt kut dat ik nog steeds geen indicator van de kwaliteit van de verbinding heb.

Los dan van de lag die je soms voelt.

Waarom de fuck mag ik geen server kiezen op basis van verbinding?

17. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik had even een vraagje wat betreft het campen. Stel je voor dat je die M-com stations moet verdedigen. Dan is campen toch de meest logische optie ? Of moet je als een kip zonder kop op de attackers af rennen ?

Ben gewoon benieuwd hoe jullie daarover denk !! Als ik bij de attackers hoor camp ik nooit. Maar als ik aan het verdedigen ben, ja.. dan zie je me weleens op de grond liggen ja.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk, dat moet ook.

Het word pas onsportief campen als je bijv met de rug naar de spawn van de vijand ver van de M-coms de attackers in de rug loopt te schieten.

Een verdedigende positie bij een M-com pakken is niet campen, dat is je objective in de gaten houden :)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hoe ziet het er niet mooier uit dan COD dan? Ik vind namelijk echt van wel. Vergeet niet dat COD erg kleine mapjes heeft en in BF3 is het hardstikke groot. COD draait nog altijd op die oude engine, maar grafisch is het behoorlijk verouderd. Ik snap zelf ook niet waarom al die vergelijkingen nodig zijn. Maar op COD ben ik persoonlijk qua alles 100% uitgekeken , echt helemaal klaar ermee.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    CoD is grafisch geen hoogvlieger meer maar is wel enorm consistent en performed altijd als een trein. En dat maakt dat het voor mijn gevoel als ik het speel allemaal prima is. Ik vind het vervelend als er glitches of inconsequenties of performance problemen in een MP shooter zitten. Dat vind ik erger dan low-res textures of vlakke belichting of wat dan ook.

Dus liever een spel waar je niet om de 20 tellen uit de ervaring gehaald word omdat het hapert of omdat er iets vreemds gebeurt met een animatie of effect dan een spel wat er op screenshots geweldig uitziet maar in de praktijk wat rammelt.

Dat is wat ik toch wel waardeer aan die 'good old' opgepimpte iD tech 3

Dice heeft een engine gemaakt waarin zoveel mogelijk is dat er ook vaak wel eens wat mis gaat of er een beetje raar uitziet.

Dus het ene moment komt het allemaal geweldig samen en zit je met je mond open te kwijlen en het andere moment denk je 'wtf gebeurde hier, dit klopt niet'.

Is een andere ervaring en iedereen moet zelf maar kijken wat hij liever heeft (het liefst beide natuurlijk, maar dat is nog niemand gelukt)

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina