Spelen jullie ook online? Psn: TehCliff Level 14 nu. Gaat lekker. Lekker punten scoren met spotten. Gebruik vooral de bullseye, gewoon omdat het eenfijn wapen is. Als 2e wapen meestal de marksman bij me. Werkt heel goedin die prison map. Als er bij die trappen grote shootouts zijn, gewoon van een afstand scopen en blijven vuren. Veel lucky kills daar door, maar werkt wel ^^.
Grmbl ik twijfel weer .... ik zie een mooie bundel bij whekamp 250 euro voor resistance 3 + 320 GB ps3 slim ... maar heb de review gezien van resistance 3 op gametrailers 3 en de game pakt me op de een of andere manier niet . Als dit een uncharted 2 bundle was geweest had ik geen seconde getwijfeld. Aan de ene kant denk ik (ik wacht op U3 ) aan de andere kant is deze 50 euro goedkoper...
Ik ben ook al weet gestopt. Op het eerste gezicht is het een topgame en de mp is leuk. Maar snel kom je er achter dat dit echt de slechtste mp ooit is in een shooter ... De sp was wel echt heel cool om tedoen!
Dan neem je deze, zet je resistance op marktplaats en koop je voor die 50 euro verschil UC2 en Killzone 3
Ik heb Killzone 3 voor je, in nieuwstaat met dlc codes (in steelbook) wil best ruilen voor Resistance 3
Haha als ik zo thuis ben van werk edit ik deze post wel even. Iig dingen als lag, spawnpoints, killstreaks, weapons en perks etc.