CoD is grafisch geen hoogvlieger meer maar is wel enorm consistent en performed altijd als een trein. En dat maakt dat het voor mijn gevoel als ik het speel allemaal prima is. Ik vind het vervelend als er glitches of inconsequenties of performance problemen in een MP shooter zitten. Dat vind ik erger dan low-res textures of vlakke belichting of wat dan ook.
Dus liever een spel waar je niet om de 20 tellen uit de ervaring gehaald word omdat het hapert of omdat er iets vreemds gebeurt met een animatie of effect dan een spel wat er op screenshots geweldig uitziet maar in de praktijk wat rammelt.
Dat is wat ik toch wel waardeer aan die 'good old' opgepimpte iD tech 3
Dice heeft een engine gemaakt waarin zoveel mogelijk is dat er ook vaak wel eens wat mis gaat of er een beetje raar uitziet.
Dus het ene moment komt het allemaal geweldig samen en zit je met je mond open te kwijlen en het andere moment denk je 'wtf gebeurde hier, dit klopt niet'.
Is een andere ervaring en iedereen moet zelf maar kijken wat hij liever heeft (het liefst beide natuurlijk, maar dat is nog niemand gelukt)
Laatst bewerkt: 30 sep 2011