[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veriitas

    Veriitas Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een BETA geen demo... is dat zo moeilijk te begrijpen?

    Ik weet niet hoe dat zit op de xbox, maar op de pc zullen de graphics verbeteren. Misschien dus ook wel op de xbox? Ik neem aan dat het wel beter kan. Een beta is voornamelijk bedoeld om network issues en bugs aan te kaarten. Niet om de graphics te testen..

    Maar nogmaals, dat is op de pc zo.. Ik weet niet zeker of de graphics zullen verbeteren op de xbox.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    @ Kabuto

    Haha battlefield mooier dan CoD. Haal is ff die roze bril van je af man. Lachwekkend dit.

    Begrijp me niet verkeerd. Ik vind Battlefield echt leuk om te spelen maar als je dit soort onzin gaat uitkramen kan ik je niet meer serieus nemen.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben het argument 'het is een beta, geen demo' een beetje zat. Deze 'beta' loopt namelijk volgende week af. Op zijn laatst 10 dagen daarna moet de game gold zijn.

    Dus tuurlijk is het een oudere build, maar doe niet alsof alles nog kan gaan veranderen.

    Sommige van de dingen waar we ons aan storen zullen ze misschien voor release al gefixed hebben, andere dingen kunnen ze misschien later nog patchen maar een 'beta' in de maand van release is geen echte beta.

    De echte beta is DiCE al minstens een jaar intern en deels extern aan het houden. Dat wat wij nu mogen spelen is echt wel een indicatie voor het volledige product.

    Een server stresstest kunnen ze zo simuleren (en dat doen ze ongetwijfeld al minstens een paar keer per maand sinds ze de interne beta's hebben draaien), dat is echt niet waarvoor ze zogenaamd een oeroude build op de marketplace gooien.


    edit:// nou klink ik misschien heel negatief maar dat is niet de bedoeling , vermaak me verder prima met de game. Alleen ik zie nog wel veel verbeterpunten uit BFBC2 (voornamelijk lobby en party system gerelateerd) waar ik wel van baal.

    Maar ga toch absoluut met veel plezier spelen zodra de pre-order op de mat valt.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  4. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik lig echt nooit op de grond! Dan maak je veel minder kills! Meestal blijf ik gewoon in de buurt van een M-com station maar liggen? Nee...
    Wat ik ook nog wel eens doe (en wat erg goed werkt) is via een sluiproute achter de linie te komen om vervolgens alle aanvallers van achter te doden. Echt een heerlijk gevoel *)
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Misschien hebben ze final build al klaar liggen, en krijgen wij die pas te spelen als de retail versie uit is ? En gebruiken ze deze oude build gewoon om de servers te testen (dat lijkt mij het meest logische).

    Tja, ik ben geen medewerker van EA dus ik weet ook niet hoeveel beter de graphics gaan worden op de consoles. Dat zien we over een maandje wel.

    Ik weet alleen dat de BETA een 4 maanden oude build is.

    en @ Lijpe Mocro
    En dan wat als MW3 betere graphics zou hebben dan Battlefield 3 (gameplay gaat toch voor ?) COD gebruikt al jaren dezelfde engine. Dus zo denderend zijn de graphics van COD ook niet, en ik denk ook niet dat de graphics van MW3 veel beter zullen worden dan die van MW2 of Black Ops.

    Maar goed, ik ga MW3 en BF3 toch wel beiden spelen, en het gaan gewoon beiden topgames worden.

    Maar de gameplay van Battlefield trekt mij toch meer aan. Ieder zijn ding natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Er zijn best veel Bugs en Glitches geconstateerd voor een Alpha Build Beta dat al maandenlang getest wordt.

    Wel vreemd eigenlijk en de lijst wordt als maar langer.....

    list of Bugs/Glitches

    Bug #1: Matchmaking Load Stops
    In the Matchmaking screen and on occasion, the Match Finder suddenly stops.
    Player Solution: Restart Matchmaking.

    Bug #2: Loss of Certain Sounds
    In-game and on occasion, I stop hearing certain sounds, mostly objective and environmental based sounds. I can still hear slight sounds of enemy movement and shots fired. The volume of my own shots being fired and movement is slightly decreased.
    Player Solution: N/A

    Bug #3: Black and White Screen
    In-game and on occasion, upon spawn after being killed, my screen appears in black and white.
    Player Solution: Click "Start" to bring up the in-game menu, this should fix it, until the next time.

    Bug #4: Infinite Loading Screen After Leaving A Game
    In the Loading screen and on occasion, after leaving a game, I get an infinite loading screen (or what seems to be infinite).
    Player Solution: Return to the Xbox Dashboard.

    Bug #5: Missing Gun Model
    In-game and upon spawning, gun models are missing completely.
    Note: It hasn't happened to me so I don't know the exact instance.

    Bug #6: Catapulted While Vaulting
    In-game and rarely, I am catapulted while vaulting over an object.
    Note: You will most likely take damage from this.

    Bug #7: Mic Lag
    In-game and most of the time, voice chat lags and skips.
    Note: This is in-game voice chat, not Xbox Live Party Chat. This has also happened to other people in the game, not just me.

    Bug #8: Knife Hit-Detection
    In-game and on occasion, you will miss with your knife. The knives range may be off, or the hit-box may not register the knife.
    Player Solution: Try knifing only while the other player is completely still, or while behind them.

    Bug #9: Bullet Tracers Not Disappearing
    In-game and on occasion, bullet tracers will not disappear, and they will appear to hover in mid-air.

    Bug #10: Floating Environmental Models
    In-game and on occasion, sections of trees, artillery, etc. will appear to float in mid-air after being destroyed.

    Bug #11: Extra Weapon Model
    In-game and on occasion, an extra weapon model appears in front of the original weapon model.

    Bug #12: Black Screen/Load Freeze
    In the Loading screen and on occasion, the game will freeze upon entering a game and you will see a black screen, but will hear in-game sound.
    Player Solution: Return to the Xbox Dashboard.

    Bug #13: Sprint "Cooldown"
    In-game and occasionally, after running into an object or suddenly stopping, you will be unable to sprint for a short period of time.
    Player Solution: Just wait it out.

    Bug #14: Unable to Aim Down Sight
    In-game and on occasion, you will become unable to zoom in or aim down sights.

    Bug #15: Unable to Fire
    In-game and on occasion, you will become unable to fire your weapon.

    Bug #16: Ragdoll
    In-game and on occasion, dead bodies will move about randomly along the ground.

    Bug #17: Sticking to Objects
    In-game and on occasion, you will stick to an object and be unable to move.

    Bug #18: Screen Flashes
    In-game and on occasion, the screen flashes with colors, such as black, red and green.

    Bug #19: No Reload Animation
    In-game and occasionally, upon reload, no animation appears.

    Bug #20: Matchmaking Doesn't Work with Friends/Squads
    Upon entering matchmaking with friends, you won't be put in the same squad, or some/all, including yourself may not make it into the game entirely.

    Bug #21: Delayed Impact to Explosion Time
    In-game, when you shoot a rocket, there will be a delay from when the rocket impacts a target and the time damage is dealt.

    Bug #22: Excessively Bright Muzzle Flash
    In-game, for some, muzzle flash may be extremely bright.
    Note: This may be due to an individual players brightness.

    Bug #23: Noclipping Through Hills/Walls
    In-game and on occasion, while crawling over a hill, you begin to noclip (begin to go through the hill). Or upon crouching next to certain walls, you can see through them.

    Bug #24: Can't Crouch After Sprinting
    In-game and occasionally, after sprinting you become unable to crouch until completely stopped.

    Bug #25: Clinging Objects
    In-game and on occasion, object models seem to attach themselves to players.

    Bug #26: Floating Foregrip
    In-game, the foregrip attachment seems to float at the bottom of the gun, and not be completely attached.

    Bug #27: Bipods Don't Fold Down/In
    In-game, bipods seem to stick out to either side of the gun, instead of fold down and in.

    Bug #28: Floating Rockets
    In-game and on occasion, rockets seem to float behind the player holding them.

    Bug #29: Expanded Models/Textures
    In-game and on occasion, parts of player models expand and appear almost like rubber.

    Bug #30: Grenades Sticking
    In-game and occasionally, while in prone, grenades stick to tree branches, and sometimes grass.
    Note: I was killed by my own grenade when this happened, so be careful.

    Bug #31: Random Polygons
    In-game and occasionally, when looking at a wall, a polygon appears, as if it were an untextured model.

    Bug #32: Unbalanced Guns
    In-game, some guns are unbalanced compared to the other teams version.
    Example: The attackers sniper rifles are more powerful than the defenders sniper rifles.
    Note: This could be fixed if both teams could use whatever guns they please.

    Bug #33: Vaulting to Prone
    In-game and on occasion, after vaulting and going into prone, you can see your own leg appear in front of your screen.

    Bug #34: Noclipping Corpse
    In-game and on occasion, your body will noclip (fall) through the ground after dying.

    Bug #35: Squad Spawn
    In-game and on occasion, when spawning near a squad mate, a black screen will appear for a few seconds before you can spawn.

    Bug #36: Hold "X" To Pick-up
    In-game and on occasion, after running over an object and seeing the "Hold 'X' to Pick-up" icon, it remains on the screen, even after you have died.

    Bug #37: Getting Shot By Dead Bodies
    In-game and on occasion, some have reported being shot by a dead body.
    Note: This may just be an incorrect animation, and really be a revived enemy.

    Bug #38: "Crab Walk"
    In-game and on occasion, people will appear bent in half while running, making them a hard target.

    Bug #39: Invincibility
    In-game and on occasion, some people will appear invincible, they seem to not take damage from bullets, or run out of ammo.
    Note: It seems that you have to knife them 7 times, in order to kill them.

    Bug #40: Bipod Reload
    In-game, sometimes character models will stand straight up when reloading while using bipods, and character models in the prone position will be on their backs with their gun pointed straight up in the air.

    Bug #41: Weapon Upgrade Icons
    In-game and in the customization menus, when scrolling through your options multiple times in a row, your weapon upgrade icons will disappear, only to reappear next time you open the menu.

    Bug #42: Guns Randomly Shoot
    In-game and occasionally, while sprinting, guns randomly fire without pressing the trigger.
    Note: Happens mostly on the Support class.

    Bug #43: Reward Icons
    In-game and on occasion, Reward icons remain on the screen until another Reward is received.

    Bug #44: Crawling Animation
    In-game and on occasion, the crawling animation appears as if you're diving.

    Bug #45: Noclipping Under the Map
    In-game and in certain spots, you will noclip (fall) through the ground and under the map, where you are free to run around and kill people.

    Bug #46: Missing Footstep Sounds
    In-game and during the second phase, you will be unable to hear footsteps until you die multiple times.

    Bug #47: Unable to Send Invites
    In-game and in Loading screens, you are unable to send Squad invites to friends.

    Bug #48: Screen Shake
    In-game and occasionally, while prone/crouching, the screen will appear to shake, making it hard to aim.
    Note: It usually happens while crawling over objects or hills.

    Bug #49: Tactical Flashlight
    In-game and occasionally, while sprinting the flashlight shines upwards and casts a shadow of your own gun.

    Bug #50: Hit-Markers Don't Equal Damage
    In-game and on occasion, after shooting an enemy and getting hit-markers, he still has full health.

    Bug #51: Recons Eyes
    In-game, Recons eyes appear grey.

    Bug #52: No Debris/Rubble
    In-game and occasionally, when blowing up parts of buildings, no debris/rubble is seen falling of the building.

    Bug #53: Hold "X" After Radio Placement
    In-game and occasionally, after placing a radio on the ground and dying, the "Hold 'X'" icon will remain on the screen, leading back to the radio.

    Bug #54: Sliding Off Objects
    In-game and occasionally, while standing on certain objects, mostly boxes and crates, you will slide off of them.

    Bug #55: Ammo Packs Destroy Walls
    In-game and on occasion, ammo packs will destroy walls when thrown at them.

    Bug #56: Duplicate Light Bulbs
    In-game and on occasion, in the Metro Station, light bulbs duplicate and float in mid-air.

    Bug #57: Bomb Plant Icon
    In-game and on occasion, if you die while planting the bomb, you will see the "Bomb Plant" icon upon spawning.

    Bug #58: Brightness Adjustments
    In the Options menu, no image appears to help calibrate screen brightness.

    Bug #59: Spawning On Prone Squad Mate
    In-game and on occasion, while spawning on a prone squad mate, you will be spawned under the map.

    Bug #60: M-Comms
    In-game and on occasion, both M-Comms are label the same.


    ---


    Suggestions:
    - More Health.
    - Controller Vibration when shot.
    - Louder Footsteps
    - To prevent unbalanced guns, allow both teams to use all weapons, not each team having separate sets of weapons. This will also add more variety to the gameplay.
    - Move the radar to the upper left, instead of the bottom left. Or, have that as an option.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    De beta is maar 1300 mb op de ps3.

    Ik kan me niet voorstellen dat de full game ook zo weinig mbeetjes heeft. Ik denk dat ze hem behoorlijk uitgekleed hebben.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Reken er maar op. Door de 1 GB extra ruimte die nu vrijgemaakt is door de update voor schijfjes, kan er nog wel 6 GB bijkomen in de full game. Tot max 6 GB dan.

    Duidelijk dus uitgekleed en duidelijk dus dat mensen niet zo moeten mekkeren over die maanden oude uitgeklede beta. |:-
     
  9. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Als BF3 ook nog een op 2 schijfjes komt. :eek:
    Het was toch zo dat de singleplayer en de multiplayer op aparte DVD's stonden?
    Als dat zo is is de MP heel erg uitgekleed. :)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is al lang bekend dat BF3 op de 360 op 2 DVD's uitgebracht word...

    En uiteraard is de beta kleiner dan de full game.. er zit geen campaign in, geen co-op modes, maar 1 map, geen voertuigen, dus veel minder audio etc etc etc

    of denken jullie dat de textures en audio van Operation Metro in de full game 6GB zijn? :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar daar zitten wel aparte verbeteringen en kleine aanpassingen in die het spel aanzienlijk kunnen bevorderen op speelbaarheid en uitstraling. ;)
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op Multiplayer klik staat er The Connection With EA Online was lost. Hebben jullie dit ook? zullen ze bezig zijn aan een onderhoud
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat heeft dat te maken met de grootte van de beta en waar baseer je dat op?
     
  14. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
  15. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet. Ik ga misschien nog even op een terrasje zitten.
    Dus ik zal nog even kijken. ;)
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed ik hoor et van je!
     
  18. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben wel erg teleurgesteld in deze game zeg, en had er nog wel zo een zin in:F:

    volgens mij was bad company 2 nog beter
     
  19. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    46" full hd samsung, ik vind het er erg goed uitzien.

    ik doe normaal en rustig, wat jij nu al meerdere keren aankaart slaat nergens op.

    de xbox werd in 2005 uitgebracht en hij zou 1080p aankunnen, dit hebben we in games nog niet gezien.
    wederom, GOW3 is geen vergelijking, kan je net zo goed elk willekeurig spel gaan vergelijken omdat die er grafisch mooier uitziet.
    GOW3 is een third person shooter met kleinere maps en andere gameplay, als het een vergelijkbaar spel was had ik hem gekocht, sterker nog, als het een fps was dan had ik hem al. grafisch ziet het er mooier uit, maar je levert dan weer in met het aantal spelers, mapgrote, geen voertuigen, helikopters of jets enz.
    dit is een BF3 topic, en voor de 360 is dit dus de max wat hij aankan. dus mijn punt is duidelijk, de reden dat wij flink inleveren met dit spel tov pc is omdat de 360 niet meer dan dit aankan.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    50 inch full hd panasonic plasma hiero ;). Het ziet er nice uit,maar grafisch echt niet baanbrekend vind ik, maar zoals sommige mensen hier praten over Xbox1 graphics en weet ik veel allemaal...nah, echt onzin.

    Maar hij speelt echt geweldig, ik begin hem steeds vetter te vinden. Het begin stuk is niet echt geweldig, maar in die metro en later op straat is fantastisch. Alleen zat ik net in een goed potje en toen gvd....ineens lag ik eruit, connectie van EA was weg. En de hoeveelheid bugs is wel echt insane hoor...mijn god.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina