Hebben meerdere mensen vaak last van disconnects met de EA server. Heel irritant, gebeurt vaak na een wedstrijd, erge is dat het als een verlies telt je geen munten krijgt (!) en je spelers een contract verbruiken. Als dat zo door blijft gaan heb ik straks geen spelers meer met contracten. Lijkt zich vooral bij (offline) toernooien voor te doen, maar dat is raar eigenlijk. Alhoewel ik een paar uurtjes terug wel de melding kreeg dat er problemen waar met de toernooien. Iemand anders ook?
Edit: Nog zoiets, ik denk laat ik mijn geluk dan maar eens online gaan beproeven. Ik die online pass invoeren bij die online winkel en geeft ie aan dat het gelukt is. Ik naar FUT toe en kies online blablabla. Geeft ie aan dat ik online pass moet invoeren als ik online wil spelen. Ik begon al een beetje nattigheid te voel maar dacht van; 'naja het zal wel'. Geeft ie dus aan dat de code al in gebruik is! Jaa logisch die heb ik net ingevoerd! Nou waren bij mij de server momenteel niet beschikbaar, strak kijken of het over is, maar ik ben behoorlijk PISSED.
Laatst bewerkt: 30 sep 2011