[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    51" Full HD plasma :+ Ik ben er niet heel erg van onder de indruk.

Ik ga zo nog is een poging wagen. Dat laatste stuk ziet er inderdaad wel tof uit!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

The way to play vind ik, heerlijk zo'n groot scherm. Ik moest toen ik mijn oude plasma had verkocht(en nog bezig met uitzoeken van een nieuwe) spelen op een 16 inch HP schermpje en al wen je daar gauw aan...het was wel echt feest om weer op 50 inch scherm te spelen toen de Panasonic kwam.

Wat het nadeel van zo'n groot scherm weer is..dat je foutjes en kartels en dergelijke shit gewoon veel eerder opmerkt. Dat is dan weer jammer...maar ach. De voordelen wegen zwaar op tegen de nadelen. Hoe dan ook..back to BF3.

Ik ga morgen eens langs Game-Mania en vraag of ze mijn Brink en (andere game) aan willen nemen, dan heb ik de speciale edition voor 35 of 39 ofzo...fucking netjes. Zeker nu de special edition gewoon 50 is op budgetgaming.

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben echt zwaar geschrokken van de BF3 Beta op de xbox, wat een gare test versie om aan zo een groot publiek te releasen zeg.

Hopelijk is het ook echt een gare test versie en dat de uiteindelijke game ons helemaal van de stoel blaast...iets wat ik nou niet echt zie gebeuren 8)

Wel kut, heb hem 2x besteld en zit al de gouden tijd van BF2 hier met harde knoepert op te wachten :+ mja we zien wel weer. Zat andere games gelukkig

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Op het feit dat ik eerder een beta gespeeld heb en die aanpassingen allemaal vlak na geuitte kritiek kwamen. Dit hadden ze bij die enkele beta van mij dus ook al achter de hand, maar ze moesten eerst zien hoe wij het zouden oppakken. Heb het hier dus nog over de laatste WoW expansion.

Ik maak me nog steeds totaal niet druk om wat dan ook bij deze game.

Word eerlijk gezegd hondsmoe van alweer een paar pagina's met discussie over die drama beta.

Beta = al meer dan 4 maanden oud.
    Beta = niet volledige content, niet afgemaakte content.

Dus mensen zullen nog wel vier maanden door blijven zeuren denk ik.

Misschien hebben sommigen iets teveel COD MP ofzo gespeeld. :cool:

5. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    een hele irritante bug, als ik het spel verlaat dan blijft hij daarna in een scherm en staat er hele tijd loading rechtsonder. dan moet ik terug naar me dashboard en opnieuw starten.

verder heb ik al twee keer meegemaakt dat als ik weer opstart en op multiplayer A indruk dan krijg ik een popup met unknown error en vervolgens als ik die wegdruk dan blijt hij weer hangen in het scherm met wederom rechtsonder loading. moet ik weer naar dashboard.

en ik was vergeten te vermelden, samsung 46" is een LCD

6. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Het blijft jammer: op mn 50 inch plasma'tje evenals mijn 120 inch full HD beamer. (preorder is dus ook gecanceld)

7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Heb gisteren zo'n 5 uur gespeeld als ik Battlelog mag geloven. :{ En bijna geen bugs tegengekomen.

Wil ik vandaag spelen, kom ik in een potje terecht vol met bugs. Wil ik even gaan liggen bij een M-com station val ik ineens onder de grond (heb zo nog wel 5 kills kunnen maken. :lol:)

Meerdere malen meegemaakt dat ik niet kan aimen (controls die vastlopen ?).

Later in de metro... werd mijn scherm om de paar minuten helemaal wit.

Uiteindelijk toch nog het potje gewonnen.

Heb mijn PS3 maar even uitgemaakt. Morgen probeer ik het weer.

Ik kom wel heel snel in een potje.. Heb mensen horen klagen dat ze 15 min moesten wachten voordat ze in een potje kwamen. Ik hoef nooit langer dan een minuut te wachten.

8. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond kon ik niet joinen vanwege rukservers EA, dus vandaag eerder van me werk om hem even uitgebreid te testen.

Was echter niet blij met wat ik speelde, dacht dat de snelheid die ze erin hebben toegevoed mij wel zou trekken ivm dat ik van snelle shooters hou maar vind het totaal niet soepel lopen itt Cod.
    Ik heb het dan niet over de glitches die aanwezig, want pfff die zijn er (en, ja ik weet het is een beta).

Voor mij word het dus niet een Cod killer.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het geluid blijft echt zooooooo _O__O__O__O_

Ik was aan het rennen en ineens hoor ik in m'n surround speaker het geluid van een raket die langs mij suist, hoe dat klonk zoals in geen enkele andere game, geweldig.

Ook in de metro net, ik wil net die roltrap op en ineens flikkert dat bordje met die infop erop, naast me neer van bovenaf, het zijn de kleine dingetjes maar het ziet er cool uit gewoon. Het metro gedeelte is gewoon echt fantastisch ook, denk mijn favo gedeelte uit de map. Vind em echt steeds nicer worden deze beta,afgezien van die bugs natuurlijk.

Maar al deze bugs...(zelfs al is dit een 4 maand oude beta...) holy crap zeg, dat zijn er vreselijk veel. Net weer...heerlijk potje...boem server timeout, neeeee! Als deze onzin er allemaal uit is, eind oktober....dan heb ik echt zwaar zin in die game. En kom op..dat mogen we wel verwachten toch?

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet je wel hoe snel ze bugs eruit kunnen halen tegenwoordig. ;)
    Die vier maanden hebben ze makkelijk overbrugt durf ik te wedden.

BC I kende in feite alleen connection problemen, maar voor de rest imo de beste Battlefield game. BC II vond ik matig.

Ik ben dan ook blij om te oren dat die BF Producer niet weer een game in de steek wil laten omdat die in eerdere teleurgesteld was.

Soms heb mensen, of de jeugd, gewoon weinig vertrouwen kennelijk. Ik game al sinds 1996/1997 en heb echt al heel, heel wat meegemaakt.

11. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Het geluid is idd top..

soms schrik ik er zelf van. :lol:

Het geluid maakt de sfeer compleet. :thumbs:

12. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat is ook absoluut zo, in de tussentijd dat MS en Sony bezig waren, heeft DICE echt niet stilgestaan. En gebruiken ze niet ook zo'n soort systeem als FIFA? Waarmee ze de game kunnen updaten op een veel snellere manier dan normaal? Wat Bethesda voor Skyrim ook gaat doen, bugs veel sneller kunnen weghalen? Zoiets zou voor BF3 ook niet ongewenst zijn.

14. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik teveel cod gespeeld, want ik vind het niet soepel spelen en grafisch achterhaald.. Ik haal hem wel uit de budgetbak als ik max ben geprestiged in mw3.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man, ook die voetstappen en hoe alles anders klinkt zodra je die metro in gaat. Prachtig gewoon.

Ik zie de speler een soort mini heli gebruiken? Hoe doe je dit in de beta?

16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Dat kan niet in de BETA...

vandaar ook die :{

Edit... het is weer weg..

17. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik las net trouwens dat terrain destruction zojuist is uitgeschakeld. Om te voorkomen dat je door de grond zakt.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus ze gooien bij WoW express onafgemaakte rotzooi online om te zien hoe de community het 'oppakt' ? Klinkt niet als Blizzard :+

Laat maar eens een timestamp uit de pc versie zien dan die aantoond dat dit 4 maanden oude code is. Wat hebben ze die 3en een halve maand voordat de code naar MS moest voor certificering gedaan dan?

Potje Wordfeud? Terrasje pakken?

Goede zaak :D Ik had een paar potjes geleden al wat killcams gezien die van onder de map leken te komen

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Trust me, een paar dagen later lag er al een update van 1.5 gig klaar. Dat doe je niet in een paar dagen natuurlijk. Daar is ook al maanden aan werk vooraf gegaan. ;)

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Stond dat aan dan? Ik probeerde gisteren al wat bomen weg te schieten als sniper, maar lukte niet, terwijl dat in battlefield 43 wel altijd gewoon prima gaat...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina