Weet je... Het ziet er allemaal prima uit, maar... Ik vind het wat tegenvallen. (de graphics dus). Ik weet niet of ik te veel verwachtte, of dat het echt minder is dan de trailers... Komen er ook filmpjes?
[yt]E3FbbKX4Jc8[/yt] Filmpje! Geen topkwaliteit blijkbaar, misschien omdat ie er nog maar net opstaat.
Wat vind je zelf van de graphics? Vind het toch echt minder dan de trailers, en ik neem aan dat je met alles op Ultra speelt?
Op het filmpje ziet het er ook minder uit. Desondanks ziet het er opzich wel wat minder uit dan op de trailers, alsnog mooi dat wel
Zeker mooi, maar die trailers waren zo episch dat het natuurlijk alleen maar tegen kan vallen. Morgen kan ik het zelf checken. Hier dan ook gelijk mijn langverwachte () Alice filmpjes. AvP Spoiler Ik denk dat deze al snel zal verhuizen naar mijn Finished categorie. Marine campaign is best saai (ben uitgekeken op FPSjes). Alien campaign is in het begin best geinig, daarna desoriënterend. Predator moet ik nog proberen. En dan te bedenken dat ik deze ooit full price wilde kopen.
Waar zijn de hit indicators? Ik hoor wat piepen en opeens spat je uit elkaar. Geen idee waar dat nu vandaan kwam. Ik hoorde volgens mij ook geen schoten voorbij vliegen? Is dat normaal bij Battlefield?
Goed kijken! Ik had die andere jet zeker weten geraakt . Ik werd waarschijnlijk neergehaald door een AA die daar geplaatst was.
Nee. Sure, het is geen 60+fps, maar het valt me nog mee. En zonder recorden krijg je natuurlijk ook weer flink wat fps erbij. Spoiler edit: En natuurlijk het belangrijkste; hoe is het op de laagste settings?
Welke game is dat? Altijd erg interessant gevonden dit soort point and click achtige spellen, neem aan dat dat het is tenminste. Edit: Oow ik zie het al, niet goed gelezen.