1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hryhryhry

    hryhryhry Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals iedereen al aangeeft is het verdedigen wel even wennen, en aan het begin redelijk frustrerend maar na een potje of 5 zal het aanzienlijk beter gaan. Gewoon even doorbijten, flink vloeken achter de xbox maar vooral doorgaan en niet aan de kant leggen. Systeem werkt gewoon beter en realistischer als de ouwe.

    Alleen vraag ik me af, maar het zal ongetwijfeld als voorbij zijn gekomen, wat ik nou precies aan het support my team heb? Ik ben een fan van Ado Den Haag, ik snap dat als ik exp haal dat dit bij Ado wordt opgeteld. Maar stel dat ik challenges krijg, moet ik die dan ook met Ado spelen? En ik zag ook iets over het promoveren of degraderen van clubs via het support my team?
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand een goede vervanger voor Van der Wiel? Kreeg net een bod van Sevilla van 16 miljoen en een beetje :p
     
  3. sgtjasper

    sgtjasper Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Maicon! :p

    Kijk bij je directe rivalen of je daar niks weg kan stelen.
    Maakt jou team sterker en tegelijkertijd de tegenstander zijn team zwakker.
     
  4. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 7-0 online gewonnen met Feyenoord

    Feyenoord heeft echt een goede aanval met

    Cabral - Fernandez - Biseswar
     
  5. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat precies met dat jeugdteam en scouting in career,wat kan je ermee?
    Ik kan hier weinig uitleg over vinden wat bijvoorbeeld een goede tijd is voor een scout, 3 maanden of 6 maanden.
    Vind de career mode wel een stuk beter dan in 11\o/
     
  6. Babi

    Babi Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat bij Game Mania? Kan je gewoon 2 random games meenemen(bv. Fifa 11 & Pure/Batman Lego) en dan kost ie nog maar 35 euro?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het moeten twee games zijn die bij elkaar een waarde hebben van €20,- 'used'. Check de website voor de prijzen bij used games. Als een game te oud is kunnen ze hem weigeren.
     
  8. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar zitten soms wel domme used prijzen bij. Ik heb zelf nba street en virtua fighter 5 ingeleverd. Beiden echt zwaar oude games, die geen klap meer waard zijn, maar used game value staat op € 26 totaal als ik kijk op hun website.

    Anyway ik heb zoals altijd weer FIFA gehaald voor mijn xbox, al weet ik dat ik mijn meeste tijd aan PES zal besteden op mijn ps3, zoals ook ieder jaar. Maar ik geef beide games een kans.

    Het verdedigen is overigens wel zwaar wennen, hoe hebben jullie die knoppen ingesteld, want ik vind het totaal niet handig tackelen met X en een 2e man laten komen met de shoulder button. Gevolg: elke online game is een monsterscore, of ik win met 7-2 of ik ga eraf met 7-2. Ik denk dat iedereen het verdedigen nog onder de knie moet krijgen, maar een goede button layout zou wel fijn zijn, want de standaard instelling werkt niet voor mij.
     
  9. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat de waardes van de spelers, niet veranderen als je ze van positie wisseld, zowel online als offline. Dus als je bv messi in de verdediging zet, blijft zijn waarde 94? Bij fifa 11 werd dat nog aangepast. Klopt dat, of is dat ergens een instelling?
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon zoeken op RB met hoge snelheid (boven 80/85), overall 70-80 en jonger dan 23. Doe ik altijd, krijg je de leukste spelers en grootste talenten. Daarnaast ook veel realistischer dan bv. Sergio Ramos aan te halen, Ajax zijnde.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kun je niet iemand uit de jeugd daar neer zetten? Van Rhijn of Ligeon als die erin zitten. :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Die scouts moet je kopen en zijn vrij duur. Wil je een goede, dan ben je miljoenen kwijt. Ik heb drie dure gekocht met PSV en die doen nu prima hun werk.

    Heb mijn eerste jeugdspeler al doorverkocht voor gewoon 6.5 miljoen. _O_
    Dat is ongeveer 1 miljoen winst op de scout die ik had aangekocht om naar spelers te zoeken.

    Let er wel op ze op tijd naar het A elftal te promoveren. Naast dat moet je ook niet vergeten dat je alleen spelers moet scouten die 80-90 of meer als potentie hebben en het liefst maximaal 15 jaar oud. :thumbs:
     
  13. Assaidi

    Assaidi Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt er een potje tegen me spelen: Oussama Assaidi is de gamertag.
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist C. Eriksen verkocht voor 56 mil. aan Inter :) gelijk een jeugdspeler overgeheveld vanuit de jeugdopleiding zoals t hoort ;)
     
  15. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Van mij mag het wel ff lekker kut weer worden zodat ik FIFA kan spelen :+ Want met dit weer ga ik echt geen FIFA spelen lol
     
  16. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verlies online echt elk potje. Nu ook weer. Sunderland - Ajax - 3-1. Spap er niks van. Geen schijn van kans. Fifa 11 kon ik echt wel aardig, maar nu, alsof het barca - Hilversum B3 is.

    Nu 4 potjes gespeeld online, 4 verloren. Schaam me dood.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  17. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Kanonnen, dat is pas een vetpot! Ik hou het maar op kleine biedingen, zoals op De Jong: 10 Miljoen. =(

    Wel 3 nieuwe spelers gekocht met het startgeld bij Ajax. Onderandere: Frimpong van Arsenal. 19 jaar, 73 en speelt super! Voert prima zijn aanvallende en verdedigende rollen uit en kan er bliksem snel uit. Als je 4-3-3 speelt: Aanrader.
     
  18. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan Xbwen we idd
     
  19. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een goeie verdedigende middenvelder op het oog die ook nog aan aanvallende capiciteiten beschikt? Janssen komt ook hier niet tot zijn recht. Te onzichtbaar, te langzaam en te statisch. Ik zoek meer een frisse voetballer die zijn taak kan uitvoeren, jong is en aanvallend nog prima uit de voeten kan.

    Verdere info; speel 4-3-3, dominant voetbal met schoten vanuit de tweede lijn.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Koop Overtoom. _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina