[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat verwacht ik ook wel.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    We zullen het er beide wel over eens zijn dat dat wel supertriest zou zijn. Ik speel af en toe Morrowind nog wel eens, maar echt niet omdat er geen Cyrodiil achtige mogelijkheden inzitten.

    Ik ken dit type gamer wel uit World of Warcraft.

    Trust me Willem en anderen: Lees een keer een officieel WoW forum door en je mag blij zijn dat je geen developer bij Blizzard bent. ;)8)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jongens, ik maakte op de late vrijdagmiddag op kantoor een sarcastische opmerkingen. :F:
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    En waarom hebben die vrienden DKS dan niet gekocht??? Ga ze eens opvoeden joh :9 *)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Zonder emoticons gast en dan is het lastiger in te schatten wat je precies bedoelt. ;)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht dat de mensen op de Bethesda forum soms erg waren, met dat echt niks goed was in die game, terwijl ze het nog niet eens gespeeld hebben. Maar ik geloof je direct over een WoW forum. :)


    Omdat ik het met hun erg vaak over The Elder Scrolls heb gehad en gewoonweg niet vaak genoeg over DKS. Heb zelf DKS ook nog niet gekocht dus tja....opzich wel logisch dan :)
     
  7. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Pfff ik hou het bijna niet op dit topic door te gaan lezen! Ben een trouwe fan van de serie en kijk dan ook heel erg uit naar dit deel. Oblivion is voor mij een beetje verpest omdat ik er bij voorbaat al veels te veel van gezien en gelezen had. Daarom heb ik ook alleen nog maar de trailer gezien toen hij uit kwam en voor de rest helemaal niet. Tuurlijk heb ik wel wat plaatjes ets gezien maar tot nu toe alles kunnen vermijden. Ben trots :cool:. En heb zo kansloos veel zin in dit spel niet normaal.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik hoop wel dat er wolfshirts in de game zitten. Daedric Armor doet het hem gewoon niet
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    In Oblivion niet nee, maar Skyrim stijl ga ik er zeker voor als het er in zit.

    Ik heb met Skyrim gelukkig de gave alles te kunnen zien en tegen de release weer alles vergeten te zijn.
    Heerlijk om dat knopje in je hoofd even om te kunnen zetten. :+:+
     
  10. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdorie, ik keek al enorm uit naar de game. Maar vandaag is de gekte toegeslagen. Dat gevoel van niet meer kunnen wachten. Lang geleden dat een game dat met mij deed.
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Niet doen, zo valt het altijd tegen.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Tuurlijk niet.

    Ik ben nu ook Oblivion weer aan het spelen en volgens de teller staat daar ook al weer iets van 30 uur op.

    Maar goed, sommige hier weten hoe ik over die teller denk.

    Oblivion valt nog steeds niet tegen. Heb inmiddels alweer iets van 10 poorten gesloten. Nu de overige 50 nog. :+
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Bijna alles in Oblivion is bruut, behalve de gates, die zijn horribleeeeeeee!!!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Nummer 11 alweer net. :+
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens,gruwelijk saai vond ik dat.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Heb je wel gelijk in, maar als je nog vette armor en plants voor bepaalde doeleinden wilt, dan is het wel handig. Die dingen kom je nauwelijks tegen buiten de Oblivion gates.

    Ik zal denk ik toch eerst weer level 23 moeten worden voor ik echt alles kan vinden. Om die reden wil ik nog niet alle 60 gates sluiten.

    Mijn doel is dat nog wel eens te gaan doen, maar dat word zoeken en zwoegen dus.

    Voor Skyrim gaat dat in elk geval niet meer lukken, of ik moet in de herfstvakantie eens flink doorhalen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]PPnvr68j2tQ[/yt]
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vond ik ook ja, saai, lelijke omgeving en zo, en er zijn nog wel wat minpuntjes te noemen hoor ;) Ik speel Oblivion nu ook weer volop, en dan kom je soms wel wat dingetjes tegen, maar het blijft een fantastische game.

    Ik ben benieuwd wat ze met het simsgedeelte gaan doen in Skyrim, in Oblivion vond ik dit wat zwakjes, het lokte niet echt uit om in een bar op een stoel te gaan zitten, bier te drinken of te overnachten (Eerst deed ik dat ook nooit in Oblivion, nu wel omdat ik nu nieuwe dingen uit wil proberen, net als bijvoorbeeld boogschieten, alchemy en magic, wat ik de eerste keer dat ik Oblivion speelde en ook de mainquest, veel sidequests en en guildquests uitgespeeld heb niet deed, toen koos ik toch de makkelijkere/snellere weg). Ik vind dat ook niet zo belangrijk, maar goed uitgewerkt kan het wel een toevoeging zijn en anders kun je het beter helemaal weglaten.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb het zelf met Gears 3 ervaren, keek er ook echt maanden naar uit maar ik ben er nu al weer een beetje op uitgekeken.
    Als je een game heel erg gaat hypen kan het alleen maar tegenvallen VOOR JE GEVOEL.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  20. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar Morrowind en Oblivion keek ik nog veel reikhalzender uit, die zijn ook absoluut niet tegengevallen. Ja, alleen (daar gaan we weer), dat belabberde level systeem van Oblivion waardoor elke sloeber met full glass armor en een voor duizenden goudstukken betoverde hamer rondslenterde en je uitrusting dus nooit bijzonder aanvoelde, en de wereld nooit echt gevaarlijk, maar ook niet dat jij je nu eens de koning voelde.

    Dat viel tegen bij Oblivion, maar maakte nog steeds niet dat de game me tegenviel.

    http://forum.xbw.nl/showpost.php?p=1799241&postcount=11
    Haha, ik zie dat ik in 2006 hier ook al over aan het zeiken was.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina