Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    [yt]4ruDfuP9W0g[/yt]

:lol:

Is dit echt door EA gedaan ?

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    HAHA, ik kom niet meer bij :lol:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Whoa. :thumbs:

Op het einde: Was dat fatality niet?

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Lol.:+ Vind het wel een beetje kinderachtig gebitch worden tussen EA en Activision

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Me too, en volgens mij is Activision juist degene die helemaal niks doet toch? Ik ben echt geen fan van Activision en hun uitmelkpraktijken,maar zij zijn dan nog het meest professioneel.

Ik hoop dat we Caspian Border nog op 360 krijgen in de beta, dat is ECHT Battlefield. En ik ben benieuwd naar hoe groot de verbeteringen zijn in de graphics in de volledige game tov de beta. Er moet dus een duidelijk verschil zijn, nou ja...alleen maar beter.

6. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    I ain't as good as I once was

Dat is dan wel weeer zo.. hoe goed of bagger de retail versie van Battlefield 3 ook gaat worden :p

Maar ja, is best een kinderachtig filmpje ja.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hadden tijdens E3 met die Tank video ook een soort 'diss' naar Activision, iets met een dino in die tank? Ik begreep em niet,maar dat schijnt dus ook een diss te zijn. En een tijdje terug begonnen ze over Battlelog en hoe dit 100% gratis zou zijn, duidelijk een verwijzing naar die ene COD service. En volgens mij nog meer, vind het jammer zulke dingen. Het laat toch wel zien dat ze qua die dingen niet zo professioneel zijn, en Acti des te meer, simpel zat.

Naughty Dog bijvoorbeeld die Epic feliciteerde met de super positieve reviews voor Gears of War 3, Cliffy B's reactie terug was 'Thanks guys, your next' . Dat zijn veel toffere dingen weer. EA is nu eigenlijk niks beter dan de fanboys van COD en BF.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True, maar in zekere zin kun je denken dat EA en DICE vertrouwen in hun product hebben.

Aan de andere kant kunnen Activision en Infinity Ward ook denken dat ze straks in hun vuisten mogen lachen.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alsof we dat niet wisten van EA...

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vermaak me nog steeds erg met de beta.

Het werkt allemaal lekker soepel, goed tempo in de gameplay, en samenwerken wordt goed beloond. Een revive is evenveel waard als een kill, healen tikt ook lekker aan.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben even in de war met de nieuwe manier van reviven.

Ik had gister of eergister de defibrillator unlockt, dus ik gelijk die shit gebruiken. Ik zag een ventje neergeschoten worden, dus ik probeer hem te reviven maar hij staat gewoon niet op, alsof ik beter moest richten. Dus ik richt op de buik en ineens staat ie op, maar andere keren was het lichaam ineens weg. Toen was ik vergeten dat reviven nu anders werkt.

Zodra ik iemand revive, krijgt die persoon de keuze het te accepteren of weigeren, als die persoon loopt te treuzelen dan gebeurd er dus niks, en krijg ik dus het idee dat het reviven niet lekker werkt. Niet goed uitgelegd...kortom..wanneer ik iemand revive; of ik nou op buik,been,hoofd richt moet niet uitmaken, dan kan ik toch alweer verder lopen?Want ik heb nu meerdere keren gehad dat ik iemand revive en er gebeurd maar niks, dus probeer ik een tweede keer te reviven en dan knalt de vijand mij neer.

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het is soms wat buggy inderdaad, maar je krijgt je punten sowieso als je revived, het maakt dan niet uit of hij ervoor kiest om terug te komen.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ok beter, volgende keer ren ik gewoon verder dan. Ik echt als een malle blijven reviven en telkens gebeurde er maar niks, allemaal kostbare tijd en kost me mijn leven ook nog eens :)

Kon je trouwens in BC2 niet met 5 mensen in een squad? In de beta maar met 4 ....ik heb nooit begrepen waarom niet gewoon je hele team in een squad kan. Ik heb altijd behoorlijk veel vrienden in mijn party en het mooiste zou zijn om met zijn allen in een squad te zitten dan.

Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    lachen dat filmpje... hebben de COD fan boys weer wat te zeuren LOL

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee was ook maar met 4 :)

16. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je revived die gene zoiezo, hoeft hij niks voor te doen, maar hij komt dan in een "last stand" positie, liggend op de grond met alleen pistool, dan is de keuze aan hem om op te staan.

17. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  19. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt onwijs lekker maar het beeld flikkerd soms en dat is niet goed voor mensen die epilepsie hebben, Verder is die m4a1 carbine lekkere wapen zeg

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dit type games en misschien wel games in het algemeen zijn sowieso niet zo goed voor dit soort mensen.

Trust me: Ik heb een collega die het heeft. Heeft zelf meer last van toevallen, maar dit zou dus wel het nodige shit veroorzaken.

Ga er verder ook niet op in, maar die boekjes bij de games moeten er ook om die reden voor waarschuwen. Just so you know! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina