Hallo iedereen, Ik heb vandaag de Roxio Game Capture binnengekregen om filmpjes van de xbox naar de pc over te zetten. Alles mooi en aardig, extra component av kabel bijgekocht voor de xbox, maar nu zie ik dat de 5 tulpkabels (3 voor het beeld: blauw, groen en rood. En 2 voor het geluid: wit en rood) niet achter mijn LCD tv kunnen. Ik heb die openingen voor de kabels niet en heb nu geen idee hoe ik dit kan oplossen. Ik ben een beetje A-technisch en heb er toch wel wat voor neergelegd op dit apparaatje te kunnen kopen. Is er iemand die ervaring heeft met dit apparaatje en/of die een oplossing weet zodat ik alsnog de kabels op een andere manier kan aansluiten? Eeuwig dank! Groeten, Debby
Dat is een HD-componentkabel. Als die Roxio hetzelfde werkt als mijn Hauppauge dan ben je verplicht ook zo'n ingang te hebben op je LCD-scherm. Anders werkt het apparaat niet.
Ik denk ik laat hem nog even open zodat er snel wat antwoorden kunnen worden gegeven, maar dat is schijnbaar te veel gevraagd. Ik niet maar jij binnenkort wel aangezien ook deze post weer helemaal niets toevoegd en je bent hier ook al vaker op aangesproken, dit is dan ook de laatste keer. Met de Hauppauge bijvoorbeeld kan je de HDMI van de xbox naar een HDMI splitter laten lopen en die splitter kan je weer in een tv en een component coverter gooien en dan werkt het. Dus misschien voor deze ook. Desalniettemin gooi ik hem nu wel dicht en verwijs ik je door naar deze thread. De capture card die jij noemt is al vaker genoemd daar dus misschien kan je met [search]de zoekfunctie[/search] nog wat vinden en anders kan je het altijd daar nog eens vragen. -Slotje