[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu weer dat ie vast loopt in het scherm van de teams, net ging ik weg via dashboard. Kreeg ik een loss en me DNF modifier is naar de klote omdat ik dit al 2 keer heb gehad,DNF is nu 0.59, daarbij gaat er elke keer 1 contract af per speler. Is er een manier waarop dit recht te zetten is want scheelt echt meer dan 500 coins per wedstrijd en me record hoort 17-2 te zijn maar is 17-5..

2. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wachten tot de servers naar behoren draaien is de beste oplossing.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ea moet even iets meer servers erbij gooien....

Tot wanneer duurt die BF3 beta? Misschien dat dat er ook mee te maken heeft..

4. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, vanmiddag lekker een koopje gehad, Gerrard voor 20k gekocht, laagste op de trade is 115K haha !!

5. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat klikken naar 59min duurt lang.

6. SolaCe

SolaCe Unidentified Gamers

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zeker waard, ik heb me Gerrard zo te pakken gekregen !

7. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat EA met een passie ! Zo nu en dan een glitch of server probleem kan ik mee leven en is te verwachten maar die F-CKIN UT draait nog steeds niet bij mij krijg telkens de melding dat er een cap is en dat ik het later nog eens moet proberen en dit allemaal ook nog op een vrijdag/zaterdag...uitgerekend in het weekend waar ik wat degelijk tijd had. Elk jaar hetzelfde verhaal met dit fifa he wat heeft EA toch een verschrikkelijke online service. Dit snap ik dus niet ze maken een goede game als ze nu ook hun online service wat verbeteren, wat tijd en geld insteken zullen ze er op de lange termijn wel baat bij hebben als klant stel je dat soort service erg op prijs.

8. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister had ik daardoor ff 5k verdient.

9. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, 2 dagen in het jaar niet bereikbaar zijn is een klote service :mad:

En dan helemaal als het 25 graden buiten is!

10. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb even een vraag heb 30k en wil weer gaan 59, e maar kan ik dan het beste max 30k doen of 10k en dan 3?

Alvast bedankt

11. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Same here

12. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je het best zelf berekenen, hoeveel winst maak je met 1 speler en hoeveel maak je er met 3? Vergelijk het en kies.
    Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je tegenkomt op de markt.

13. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar ging mijn gouden aankoop vidic voor 4500 coins.

EDIT: ook nog podolski voor 2000 mis gelopen.

Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  14. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe wel 20k denk ik

15. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    shit mag er weer eens niet op veel tedruk geeft die aan maar ea wel een half jaar pochen met moet je zien hoeveel pre-orders we hebben maar daarop je servers aanpassen ho maar

16. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.072
    Als het maar om 2 dagen zou gaan en dit een uitzondering was, dan was het idd niet zo erg...

...maar EA heeft al jaren last van een erg matige 'online' service, of het nou wegvallende verbindingen zijn in Battlefield of FIFA, of irritante websites die de stats niet goed bijhouden, of whatever.... EA kan dat op de een of andere manier na al die jaren nog steeds niet gewoon GOED leveren.

Zelfs nu de demo al weken online staat en het 'probleem' van de foute informatie bij goals die zijn geupload al vrij lang bekend is, hebben ze dat nog steeds niet aangepast...(!)

Dan geef je dus geen fuck om je product en je klanten.

17. Typhoon20

Typhoon20 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker weer buiten idd ga zo naar het strand kom je mee ?
    Oh sh1t dacht effe in Spanje te wonen.

F toch eens een eind op met je sarcasme.

18. Martygoeswild

Martygoeswild Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel coins krijg je nou als je een IF discard?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben het ook met Pkager heen. Lekker boeiend mensen! Ga lekker fietsen, een terras pakken of je meisje verwennen met een dagje weg. Fifa heeft altijd opstartproblemen online. Kager weet je nog vorig jaar met clubs?

Is toch logisch? die site gaat van nul bezoekers naar een paar miljoen per dag als het niet veel miljoenen zijn. Je kan zo'n site wel testen maar niet tegen die aantallen. Tel daarbij nog op dat er een grote groep idioten zijn die hem proberen te hacken en voila!

Ondanks dat, Het is lekker weer en pak een terras (voor de goede orde ik stuur dit bericht van me telefoon op het terras! Denk ben al die smart asses maar voor!)

@ Siemen: hoe is het met je team?

@ Marty: Bruin tussen de 1 en 3, Silver tussen de 4 en 6 en Goud tussen de 9 en 11 (hoe hoger hoe beter) Voor een IF ronaldo zal je bijvoorbeeld 10500 krijgen maar voor IF Mertens 10000) maar ja allebei discarden is bullshit. Vind discard waarde wel relaxtr. Heb die Serie A CB en Seedorf voor 10000 opgepikt dus kan er nooit verlies op maken!

20. Assaidi

Assaidi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je die willen discarden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina