maar in de beta is wel te erg. Af en toe heb je gewoon elke seconde een flits. niet van de game zelf, maar een flits die er niet hoort. Kan me wel voorstellen dat games in het algemeen, met name shooters, wel slecht kunnen zijn voor epilepsie.
Elke keer als ik een game leave, gaan de hints zich oneindig herhalen.. Ik moet dan terug naar dashboard, best vervelend daarnaast hebben ze best veel gekopieerd van Moh. De menu geluiden en layout lijken zowat een 1 op 1 kopie, om maar niet te spreken over het bomalarm dat in moh en bc zat. En iedereen die de geluiden super noemt... Nou geweldig hoor. Je hoort wapens vanaf 20 meter afstand al amper, en het klinkt met een mega echo, alsof je in een concerthal zit te battelen. De gameplay is wel beter, je kan zien dat ze goed naar COD hebben gekeken, snellere fps, gameplay, hit detectie is beter, en damage is cod like. Denk dat ik hem wel koop, maar perfect zal hij niet zijn, helaas.
DICE heeft wel aan multiplayer van Moh gewerkt. Waarschijnlijk zijn er dus ook geluid opnames geshared. logisch, want 1 keer opnemen is goedkoper dan 2 keer natuurlijk.
Hoe geweldig ik de beta ook vind spelen, ik begin stront en stront fucking moe van de bugs te worden. Ik begrijp dat een beta buggy kan zijn, maar het begint werkelijk trieste vormen aan te nemen. Te vaak smijten ze me nu uit een potje, terwijl ik net lekker bezig ben, dan krijg ik bullshit EA errors of een laadscherm dat gewoon blijft laden. Vastlopers, belachelijke animatie fouten, door de grond zakken, geluid wat weg valt en ga zo maar door. Ik vind dit een grove schande.....
Ik kan het niet meer eensch mee zijn. Elke potje val ik wel onder de grond of kan ik niet inzoomen of heb ik een onzichtbaar wapen.
Tja, deze beta is al een paar maanden oud. Alleen jammer dat ze 'm niet eerst hebben opgepoetst en bugvrij hebben gemaakt en de beta daarna openbaar gemaakt. Dan zouden we een betere BETA 2.0 aan het spelen zijn.
In BC2 kon je wel kills met de defib maken. Zou eigenlijk niet kunnen. Misschien dat het daarom nu niet meer kan.
De beta voelde een beetje raar aan... Ik had ook niet het gevoel dat ik Battlefield zat te spelen. Als ik het moet vergelijken met BFBC2, is dit echt bagger. Ik weet niet waarom, maar het voelde echt niet aan als een goede game =S
Heb er vandaag ook even mee gestoeid... Ik begrijp er echt helemaal niks van dat Dice dit heeft gedaan. Ik begrijp dat het een Beta is maar dit kan toch echt niet. Even een paar dingen waar ik me het meest aan heb gestoord: Niet kunnen inzoomen, niet kunnen rennen, in een squad zitten met je party maar vervolgens in een ander team komen als je party, vastlopers, enz. De graphics vind ik redelijk maar dan moet de gameplay wel goed zijn en dat is het absoluut niet. Ik denk dat dit een hele stomme zet is geweest. Ze gaan hiermee nieuwe BF spelers verliezen maar ook veel fans zullen afhaken. Dit breng je toch niet uit zo vlak voor de release...
Battlefield 3 Beta Swamped with Glitches, DICE Says Full Version is Already Polished Just this last week, Battlefield 3 began its long-anticipated beta across three platforms. After months, if not years of hype, many were shocked to see what has been perhaps one of the most bug-ridden high-profile beta experiences in a long time. However, not all is lost, as it appears that DICE is well ahead and has a much more stable version in their laboratory. DICE Community Manager, Daniel Matros, has posted a comment on Twitter which confirms that the beta version runs on older code, which explains its instability, numerous glitches, and visuals that many have considered disappointing. The post states: A lot of what you are seeing in the BETA doesn’t exist in the main game already. 1st Party submissions mean we couldn’t give a version of the latest code in the BETA but the retail game is well ahead of what you are seeing now with a lot more bug fixes already in place.
Idd hiermee hebben ze veel mensen verloren en sowieso de strijd voordat hij begonnen was. Over de console versie heb ik het dan.
Dit stukje kwam ik een paar dagen terug al tegen. Vandaag voor het eerst even 10m gespeeld en moet er toch wel een beetje om lachen. http://www.nu.nl/games/2628348/producer-battlefield-3-schaamt-zich-eerdere-games.html
Net een paar flinke potjes BC2 gedaan en ik stond wel even versteld van hoe het er nog uit ziet, en dan helemaal vergeleken met de BF3 beta. BC2 is gewoon op de meeste vlakken mooier, terwijl deze op een oudere engine draait. Nou heeft DICE wel gezegd inderdaad op twitter dat de versie die hun hebben er al veel beter uit ziet...maar toch. Afgezien van de betere bewegingen(je voelt je echt die character) en hit detection, is BC2 nog altijd beter. Maar het is een volledige game met een beta vergelijken dus dat schiet niet op.
Naja Beta was meer stress test voor de servers. Die zijn eigenlijk ook al gefaald op de Xbox, maarja.
Slimme zet van DICE... ik denk dat veel mensen hun pre-order cancellen. Ze kunnen heel hard roepen dat dit geen demo is maar het heeft toch een negatieve indruk achter gelaten. Wat een bak ellende! Ik ga lekker verder met BC2. Tot volgende maand.
De beta heeft me idd veel stress en irritaties gegeven. Daarom zal ik mijn centjes die ik apart had gezet voor dit spel toch maar laten voor COD ELITE. Dus Mw3 + COD Elite.