Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gisteren voor het eerst die bf3 beta geprobeerd. En gelukkig ben ik niet de enige aan bovenstaande reacties te zien....ik schrok me echt rot van de graphics, zelfs duke nukem forever zag er nog beter uit (okee, bijna dan;). Had ik niet verwacht. Ik vind het ook niet relaxt dat je geen kill-cam hebt. Aangezien er veel COD spelers deze game ook zullen kopen (al hoewel na het spelen van deze beta), zal er veel gecampd worden en dan is het toch wel fijn als je weet waar ze zitten.
    De hype was toch iets te hoog voor deze game. Waarschijnlijk alleen PC-only game dus.

2. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd het voelt niet aan als battlefield.
    een beetje homefront achtig met een vleugje COD
    ik weet niet wat ze dachten bij dice maar het hele battlefield gevoel is weg.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat je niet alleen op het grafisch aspect de game moet gaan beoordelen. Het is een demo van 1.1g dus ook zeer compressed. Daarnaast is het grafisch deel in BC1&2 (en ook MC) nooit het belangrijkste onderdeel geweest. Het draait om de gameplay.

Ik ga de game iig niet meer op de release halen, maar hoop daarna een keer wat maps bij een vriend te kunnen spelen waarin ook alle voertuigen voorkomen.

Op de consoles hadden ze juist een dergelijk map moeten gebruiken in de beta. Kijk naar BC2! Nu is er in opzet weinig verschil met CoD en zul je mensen ook niet snel over te streep trekken. Zeker niet omdat er erg veel bugs in zitten en veel mensen niet door het grafische plaatje heen kunnen kijken. Ik vind dit toch erg falen van de marketing afdeling hoor.

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die is er een soort van wel. Als je wordt gekilld zie je een aantal seconde het beeld van je enemy. Dus je weet wel een beetje waar die zit.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi nieuws uiteraard.. ik vraag me af hoeveel er waar van is, maar toe maar, ik ga er vanuit dat de bugs weg zijn, graphics beter zijn en dat de gameplay en met name het schieten wat steviger aan zal voelen.

Maar welke corky bij EA heeft besloten om deze beta maar even te uploaden voor ons puur voor de servers te testen, mogen ze wel ontslaan.. gaat ze een paar miljoen kosten want hier knappen mensen HARD op af.
    Beta of geen beta.

Oh en dan ook nog metro uploaden.. is best wel een redelijke map, maar lang niet groot genoeg en geen vehicles.. oftewel totaal niet wat BF nou zo bijzonder maakt.
    Laat ze maar snel de nieuwe versie van de beta uploaden met caspian border als 2e map, dan kunnen ze nog zieltjes terug winnen.

6. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet dat er wordt vergeleken met Bad Company. Dit is echt een van de meest lelijke games (deel 1 en 2) die ik heb gespeeld. Zit er fanboy stront in jullie ogen of wat. Die game speelt overigens alsof je Pinokkio bestuurt die net is wezen zwemmen. En de framerate was echt om te huilen, om maar niet te spreken over de verwoestbaarheid van muren etc., waren gewoon vliegende pixels. Het hele schieten en close combat in het algemeen wa gewoon erg, erg slecht. Vergeet ook niet het legen van een volledige clip op een enemy, die dan niet dood gaat. Meerdere enemys kon je zowiso niet aan als dat geen kleuters waren. Kortom, deze bf is nu al de heer en meester van het stront dat bad company heet.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hoewel ik het wel met je eens ben wat betreft de manier waarop ze met de BETA zijn omgesprongen, vind ik toch dat we DICE wel moeten vertrouwen in dat ze de full game al gepolijst hebben.

Ze hebben echt nog nog nooit een rampe Battlefield uitgebracht. De minste was Modern Combat, maar die stond qua MP heel erg sterk imo.

Kwestie van afwachten. Ik snap niet dat mensen nu allemaal zo bang doen hier en daar.

DICE heeft immers al gezegd dat het een vier maanden oude build was zonder poes pas erbij, en met het feit eerder in mijn post komt het er gewoon op neer dat die BETA op deze manier een zeer stomme zet was.

Het zegt echter imo nog niets over de full game. Druktemakers. Als of sommigen zich genaaid voelen door Sinterkees. :cool:

Jij niet in het bijzonder GForce. ;)

8. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, dus als je fan bent van battlefield bad company 2, maar niet van battlefield 3, ben je een fanboy met fecies in de ogen? dus dan ben je fanboy van.. battlefield?

Overigens heb je de hardcore mode gemist denk ik? bad company 2 schiet precies hetzelfde als BF3 nu schiet, maar het ziet er inderdaad (mijn mening he) minder uit dan bad company 2.. hopelijk is dat niet het geval met de laatste versie van BF3.

http://www.youtube.com/watch?v=Wx2hpuuVEd8

geweldig.

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Van wat ik heb begrepen duurt het sowieso minimaal +- een maand voordat Sony en Microsoft een BETA accepteren (daar komt meer bij kijken dan wij denken). Dus het is niet zo makkelijk als iedereen denkt. Even snel een BETAtje uploaden.

According to a new report emerging from French Battlefield portal planete-battlefield.fr, Battlefield’s French community representative “Kusa” has spilled the beans on the status of the Battlefield 3 beta: it’s ready for release, and the only thing DICE is waiting for is a content approval from Microsoft and Sony, in order to get the beta running on the Xbox 360 and PlayStation 3.

Dat verklaard misschien ook waarom dit een oude build is.

Maar, ik vind het toch een rare marketingstrategie. Pak het dan gewoon slim aan, en breng geen BETA uit (zoals COD).

Persoonlijk vidn ik de BETA erg lekker spelen. Volgens Battlelog heb ik sinds donderdagochtend al 53 potjes gespeeld :p. En het verveeld nog steeds niet. En dan zitten de vehicles er nog niet eens in. Dus ik kan niet wachten op de retail versie.

Maar goed, het is even wachten of de graphics op de consoles daadwerkelijk beter zijn in de retail versie. Zoals Dice zelf heeft aangegeven...

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me persoonlijk erg goed kunnen vermaken op een map zoals caspian border.. kleinere rush maps vond ik al niet zo bijzonder in de vorige BF games.

Maar er zijn inderdaad ook dikke pluspunten in de beta tot dusver:

ALS het squad systeem werkt, dan is er teamplay wat echt van belang is om daadwerkelijk een pot te winnen.
    1 als ammo leverancier, 1 medic (of hoe dat ook heet nu) en 1 sniper met de radio drop waar je op kunt spawnen en goed communiceren en oprukken als team is de sleutel.

Ook sterk zijn de upgrades zoals verschillende vizieren voor guns, en lasers en flashlights die ook nog eens echt een functie hebben i.p.v gewoon maar een unlockable voor de fun.

Als de game werkt, werkt het goed en dat dan met betere graphics, betere maps en zonder glitches? teken ik voor.

11. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, +1 voor jou. Keihard gelijk.

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jammer dat CoD3 nog niet uit is, wordt moe van die kotick kleuters die dit topic bevuilen..

13. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Bad Company is alles behalve lelijk..

BC2 Vietnam ziet er ook geweldig uit imo :)

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DICE zou echt een godswonder verrichten als de volledige game er veel beter uitziet dan de beta, ze zouden er de eersten mee zijn. Los van wat extra effecten zien volledige games er nooit veel beter uit dan de beta. Niet bij Gears 3, Resistance 3, Uncharted 3, MAG, Killzone 2&3, Halo Reach, CoD4, Assassins Creed Brotherhood, Dead Space 2 en ook niet bij Bad Company 2

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    IS DE KWALITEIT VAN DEZE BÈTA DE UITEINDELIJKE SPELKWALITEIT?
    DE BÈTA IS ANDERS DAN DE DEFINITIEVE SOFTWARE. VÓÓR DE RELEASE VAN BATTLEFIELD 3 WORDEN ER NOG UPDATES UITGEBRACHT VOOR ZOWEL HET SPEL ALS DE BACK-END. DANKZIJ JOUW DEELNAME KUNNEN WE DE DEFINITIEVE VERSIE NOG VERDER VERBETEREN.

dus wie weet dat het nog mooier wordt.
    ik heb nog nooit battlefield gespeeld online en moet er wennen aan het herkennen van de vijand..zit vaak de verkeerde te schieten, en soms loop ik doodleuk langs een vijand..ja dan ben ik de klos. maar dat gaat steeds beter.

wat wel irritant is dat als je respawn gelijk kapot geschoten kan worden, zou beter zijn als je 5 tot 10 sec niet dood kan gaan.

heb een mail gekregen om een feedback te geven, maar kan nergens vinden waar of ik dat kan zetten.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En dan op een teammaat in het vijandelijke kamp respawnen en verwachten dat je 5 tot 10 sec niet dood kan gaan.. yeah right. 8)

17. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep wat rond en opeens liepen er 4 gastjes langs, die me niet eens zagen? Lekker 4 man spray xD

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat had ik ook, maar ik was dan ook door de grond gezakt en dus onder de map. Niet zo gek dat ze me niet zagen.

19. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij leek het wel alsof ze dachten dat ik een teammate was... 4 Mensen die langs je lopen en je niet zien? Dat kan niet kloppen...

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het overigens ook vaak moeilijk te zien wie teamgenoten zijn en wie niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina