Van wat ik heb begrepen duurt het sowieso minimaal +- een maand voordat Sony en Microsoft een BETA accepteren (daar komt meer bij kijken dan wij denken). Dus het is niet zo makkelijk als iedereen denkt. Even snel een BETAtje uploaden.
According to a new report emerging from French Battlefield portal planete-battlefield.fr, Battlefield’s French community representative “Kusa” has spilled the beans on the status of the Battlefield 3 beta: it’s ready for release, and the only thing DICE is waiting for is a content approval from Microsoft and Sony, in order to get the beta running on the Xbox 360 and PlayStation 3.
Dat verklaard misschien ook waarom dit een oude build is.
Maar, ik vind het toch een rare marketingstrategie. Pak het dan gewoon slim aan, en breng geen BETA uit (zoals COD).
Persoonlijk vidn ik de BETA erg lekker spelen. Volgens Battlelog heb ik sinds donderdagochtend al 53 potjes gespeeld . En het verveeld nog steeds niet. En dan zitten de vehicles er nog niet eens in. Dus ik kan niet wachten op de retail versie.
Maar goed, het is even wachten of de graphics op de consoles daadwerkelijk beter zijn in de retail versie. Zoals Dice zelf heeft aangegeven...
Laatst bewerkt: 2 okt 2011