Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ja ook dat je zelf niemand kan neerknallen he..nu kom ik ergens en voordat ik het weet..poef..lig ik weer..geen enkele kans..dat is eerlijk???

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wel beter zo als je het mij vraagt. Draagt bij aan een gezond stukje spanning. Was in BC I ook al zo een eerlijk gezegd levert dat soms nog gekke situaties op. ;)

3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik spot gewoon even als ik het niet zeker weet.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar in BC kon je gewoon teamkills maken. Waardoor weer payback volgde en de game verneukt werd.

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    +1

Heb nu twee potjes gespeeld en maar liefst 3 kills!! 8)

6. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=a-gbrGN94us

strak! Komop EA, die map uploaden met de juiste settings en niet die brakke zooi van nu, dan is alles weer goed gemaakt.

Is het trouwens al bekend of je kunt spawnen in een jet, tank of helicopter? Ik ben niet van plan om te gaan gamen met die sloebers die teamkillen voor een een jet of heli, dat ding crashen en dan weer vrolijk in de rij gaan staan voor de respawn van de jet of heli.

Homefront heeft dat wel goed voor elkaar.. je besteed punten voor een vehicle en je spawnt erin, oftewel.. hij is voor jou en niemand anders.

7. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game heeft toch nog wel veel potentie voor een zeer goede game, super gaaf hoeveel combinaties je kan maken van je wapen. gebruik nu m4a1 met red dot, grip en suppresor en dan op semi zetten. shotgun met 12g round (word het een soort sniper) en dan exended mags en zoveel verschillende dots kan niet kiezen,(red dod, holo, 3,4x, 6x, IR) of sniper met holo :)
    ook de ump is best wel goed, ik was met defender naar buiten gelopen en toen die gang in waar je alleen via buiten in kan, damn daar stonden echt 10 man ofzo en ze spawnde ook steeds op die mobile spawns daar, allemaal in het ruggetje geschoten.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Teamkills kan alleen nog maar in hardcore. Dat was de frustratie van BC1. Zat je op het kanon en dan kreeg je een mes in je nek...

9. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een paar tips. Kijk zo af en toe op je radar, je squad is groen en friendlies zijn blauw. Enemies hebben geen blauw icoontje boven hun hoofd. En ik heb het idee dat de US outfit lichter van kleur is dan die van opfor.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou het was vooral als ik omdraaide en dan stond er ineens iemand tegen je aan.

11. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat heb ik alleen als ik ook gelijk geknifed wordt :p maar ze zitten soms wel irritant achter je ja, waar je het minst verwacht.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Van een afstandje zie ik het verschil wel. Alleen als ze dichterbij zijn en mijn crosshair staat op ze is het niet altijd even duidelijk vind ik.

13. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het zelden zo met iemand, ondanks je MW2 petje, eens: hard, maar duidelijk en eerlijk verwoord. Normaal gesproken zou ik argumenten aandragen om mezelf zinvol te mengen in de gaande discussie, maar hier hoef ik niets aan toe te voegen.

Teleurstelling van het jaar, mits de retailversie mijn ongelijk aantoond.

14. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Wellicht al aan bod gekomen, maar behoud je nu deze vooruitgang in het daadwerkelijke spel?? Dus je status en hetgeen je nu unlocked??

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij niet. In vorige delen iig niet.

16. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nee natuurlijk niet.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En zou het ook een achterlijk vinden als ze zoiets wel zouden doen.

18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet dat hij het over Bad Company 2 had?

En mits betekent niet tenzij, maar het tegenovergestelde daarvan.

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik zie weinig mensen spotten , ik moest mijn vrienden ( Cod fanboys :p) het uberhaupt uitleggen wat het was ... Waar zijn de ekte ekte BF 'ers ?

20. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Levert ook minder punten op nu, wel jammer. 30 per spot die een kill oplevert zou beter zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina