[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, af en toe even je Rechter trikker aantraken. Maarja, als dat de grootste moeite is? :D

2. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Play and charge kit gebruiken, die vallen niet uit :b:

3. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt! Ach genoeg technieken toch

4. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, maar het is niet zo dat je gewoon ff naar buiten kan gaan terwijl dat aan de gang is.

5. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

6. thegame501

thegame501 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ea gebeld gehad en ze zeiden dat ze te weinig tijd hebben gehad voor de release om de servers te fixe en zeiden dat t binnen 2 dagen opgelost zou zijn nu 3 dagen verder en kan nog steeds niet op fut op de console. is er iemand die er al iets meer over gehoord heeft of weet??

zodra t wel mocht werken geef maar iets pakjes als schadevergoeding

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  7. thegame501

thegame501 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net ook nog mail terug gehad van ea lees maar

Subject
    if i start fifa ultimate team 12 it says cant conect to ultimate team you get back to main menu??????

Discussion Thread
    Response Via Email (Sonu) 10/01/2011 02:03 AM
    Hello,

Thank you for contacting Electronic Arts/(EA) Customer Support.

I have gone through your issue and understand that your concern is about the connection issue on ultimate team.

I would like to inform you that this is a known issue and we do not have an ETA yet. So I would request you to please be patient as we are working hard to resolve this issue ASAP. Please accept my apologies for the inconvenience this may caused.

We are aware of a current issue affecting FIFA 12 Ultimate team and users are unable to connect to FIFA 12.

If you have any further questions or concerns please reply to this email or visit our extensive knowledge base online at http://support.ea.com.

Thank you,

Sonu
    Electronic Arts - World Wide Customer Experience

8. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF.. Net ff wat pakjes open gemaakt:
    - Torres 4-2-2-2
    - Mandanda IF 4-4-1-1
    - Reus IF 5-2-2-1

9. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    50 k ofzo? ik weet niet precies maar Ramires en Neymar zijn onmisbare spelers in dit systeem:p

10. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iemand wel is offline tournament met z'n 2en op 1 xbox? Bij FUT 11 kreeg je dan een loss ipv een win. Weet iemand of dit bij 12 ook het geval is?

11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een stomme vraag, maar ik heb net fifa 12 voor het eerst opgestart, en die code ingevuld voor fut, de gratis pakjes geopend, en zit nu in menu met al die nieuwe kaartjes. maar ik wil weer terug naar het gewone fifa 12 menu (om een oefenwedstrijd te spelen). ik zie echter nergens waar dat kan? lijkt wel of ik nergens meer terugkan in dat fut menu?

edit: heb maar voor optie "stuur allemaal naar club" gekozen, gelukkig kan ik nu weer gewoon voetballen. duurt me te lang met die kaartjes, die optie zal ik weinig meer aanklikken.

12. xCil

xCil New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al een tijdje aan het doorhandelen, 300k. Maar mijn opties zijn een beetje op. Valt geen winst meer op spelers te halen. Hoe verdienen jullie aan handelen? Wat voor soort spelers? Ik ken de 59 minuut tactiek, maar heb geen idee wat voor spelers te zoeken.

13. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je er ook voor kiezen om tegen een gelijkwaardig team te spelen? Ik speelde mijn 1e wedstrijd tegen iemand die alleen maar spelers had met rating van 86, 87, 88 enzo.
    Heb zelf spelers met rating van tussen de 75-78 dus ben je eigenlijk al kansloos tegen zulke teams.

14. rikedinho

rikedinho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een manier om bij pakjes betere spelers te krijgen of gewoon puur geluk?

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ja je speler kan wss de wedstrijden gewoon uitspelen en na de wedstrijd zal er dan staan dat hij x aantal wedstrijd geblesseerd is.

Puur Geluk ;)

16. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nu een Serie A team, Heeft iemand nog een tip voor een goede serie A speler die erbij kan of een goedkope wissel? Ik zat misschien zelf te denken om te sparen voor Forlan of een snelle buitenspeler. Budget is ongeveer 10k.

Ik speel nu zo:

--------------Pazzini------------

-Hernanes----Boateng------Mauri

--------Vidal---------V Bommel---

Nagatomo---------------Cassani-
    --------Burdisso---Benatia-------

------------Amelia---------------

17. Michiel.

Michiel. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt niks op de 59' minute op dit moment. Uurtje zit ik er op. Alleen een Marcelo (Real) voor 8500 en een Valdez voor 7500 tegen gekomen. Jammergenoeg allebij net misgelopen.

18. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort ook weer 59 doen vandaag niet veel 2k morgen kijken of ik tijd heb.

19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 270k :cool: En nog wilshere + van persie in mn squad.

20. marcie216

marcie216 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Handel jedan groot of ook gwn als je speler van 500 ziet dievoor 900 kan verkopen? Of vind je de risico daarvoor te veel?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina