Wil iemand mij uitleggen wat er met '59e' minuut bedoeld word? Enige dat ik er volgens mij uithaal is dat je er geld mee verdiend ofzo?
Je gaat naar de 59 minuut en seconde en de meeste mensen zetten zijn speler er voor 1 uur op. Dus ben je de eerste die een goedkope speler ziet en kan je hem dus voor meer verkopen.
Risico's moet je nemen hé Maar je moet ook gewoon geluk hebben met de 59 methode, en uit pakjes. Zoals vanmiddag, had ik uit 3 pakjes: Torres, Mandanda IF en die Miccoli IF.
Nee , hij gaat voor de duurdere spelers want die cheap ass spelers wilt niemand hebben en krijg je weinig winst op. Ik zelf gebruik een andere methode en daarmee heb ik al 100.000 coins mee verdiend
Zelf er achter komen Heb geen zin om door anderen mn kleine markt te laten verpesten. Wat overigens vaker is gebeurt
Jij speelt op xbox en ik op os3 dus verziek ik het niet! Vind altijd vies als iemamd zijn methode niet bekent maakt maar wel zegt wat ie er allemaal al mee heeft kunne krijgen. Btw ik zij toch ook week geleden hier koop mata,s want die stijgen, degene die het deden hebben 15-20k winst. Maarja je mag het zelf weten natuurlijk
Jaa maar als jij ook hetzelfde doet als wat alpine doet, heeft hij minder winst natuurlijk. Dus ik houd mijn tactieken ook voor me, behalve voor sommige mensen, die mij ook iets gegeven/gezegd hebben met UT.
Ik heb vaker mijn methodes en tactieken op het forum gezet. Maar mensen krijgen het voorelkaar om mijn markt in 2/3 dagen te verpesten. En zo moeilijk is het niet eens in principe kan je op ELKE speler winst maken.
Oke, Jadaarom zij ik via PM want ik speel op ps3 en gelloof me ga tegen niemand zeggen want dan is mijn markt ook verpest. Maarja jammer..
Gisteren 27k gemaakt met niet-spelers-kaartjes en flinke 170k met alleen maar spelers te verkopen, baaas .
Dat is idd baas, weet dat nooit hoeveel die dingen waard zijn ahaha, die formatiekaartjes dan en contracten
Gewoon voor veel erop zetten haha. En je moet er ook gewoon tijd voor nemen. Om alles even door te kijken
Ja vandaag een miskoop gedaan volgens mij mertens if4-3-3 15k haha. Maarja iemand een manier die die wil delen(pm)
Dit is een handige site voor prijzen van spelers en niet- spelers: http://www.ultimatedb.nl/ Nog niet alle spelers staan erop, maar wel aardig wat. Erg handig!
Nice, net trouwens 1300 coins winst gemaakt op Abidal 5-2-2-1 (gekocht voor 5000, verkocht voor 6300)