[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd. Ja ik ga hem zeker halen. Dit wordt weer een toppertje namelijk. msn adres klopt wel, alleen ben ik de afgelopen half jaar niet op msn geweest. :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat meer op MW2 lijken denk ik.

MAAR

Killstreaks lijken veel meer gebalanceerd en minder overpowered. En daarbij heb je net als in BO geen Stopping Power meer nodig in core dus kun je altijd een perk gebruiken zodat je minder makkelijk gezien wordt :)

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
  4. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De dead silence perk is weer terug hoorde ik. Is ie hetzelfde als op cod4 (niet volledig stil dus)? of is ie vergelijkbaar met ninja pro, helemaal stil?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ah nice, dat is wel een goede toevoeging. Core speelde ik niet heel veel omdat ik daar vaak gek werd van mijn teamgenoten maar met een goede party is het dan wel gelijk een stuk leuker.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Denk gewoon net als in MW2. Niet compleet stil dus. Je unlocked em wel heel laat. Lvl 50 ofzo.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In mW2 ben je toch juist wel helemaal stil?

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Volgens mij niet hoor. Als je via een Headset speelt kun je heel zachtjes je eigen voetstappen horen.

Of het is BO. Beide lang niet meer actief gespeeld.

9. ClassicNL

ClassicNL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat echt de beste game ooit worden! :)

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Want?

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het in Black Ops dat je het echt niet hoorde en in Modern Warfare 2 wel. Ikzelf heb het in Modern Warfare 2 nooit gehoord, ook niet met de standaard Xbox 360 headset.

12. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, hoorde ook niets in BO, en MW2..
    Komt het in MW3 wel dan? :{

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Keep on dreaming kid :):

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kwa sales? Ja.
    Kwa vertrouwde gameplay? Ja.
    Kwa shooter? Ja.

Battlefield 3 zal voorlopig nog niet in de buurt komen. Activision doet het prima m.b.t consoles en dat zal voorlopig wel zo blijven. Sterker nog, er is op dit moment geen shooter die in de buurt KOMT of ZAL komen.

Dus, keep on dreaming? Nah. Denk dat hij best gelijk zal hebben dat MW3 weer een topper gaat worden.

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is maar net wat je onder topper verstaat, ik zie een grote flopper aan komen. Een game die fucking elk jaar uit komt nu, met kleine veranderingen. Bekijk een Youtube filmpje en het lijkt alsof je Black Ops of MW2 aan het bekijken bent. Een uitmelk product van hier tot gunder.

De gameplay in de BF3 beta is geweldig, het voelt veeeeel meer aan als een echte shooter, je hebt echt het idee dat je iets in je klauwen vast houd, het voelt redelijk realistic aan. Ze hebben er echt wat aan gedaan om je te voelen als de soldaat, door first person actor. BF3 beta minus de idiote hoeveelheid bugs is geweldig, heeft de volledige BF3 straks geen bugs meer...dan is dat shooter nummer 1. BC2 blies COD al weg, dus tja.

Sorry hoor, maar DICE kan dan ook net zo goed gewoon voort boorduren op BC2, gooi er nieuwe maps in, verander wat features een heel klein beetje en hoppa...BC3 is er. En dan elk jaar eentje uitbrengen....blijft ook een topper dan. Nah sorry, COD kan ik echt geen topper meer noemen. En ik ben echt geen 'hater' hoor, vond COD 2, WaW, MW1 geweldig, en Black Ops ook een klein tijdje...en toen sloeg de verveling toe. The same old shit over again...wat gebeurd er volgend jaar dan? MW4 of BO 2 dan? Puuuuuuh--leaaaaaase zeg. Ik sprak onlangs met een harcore COD fan en die zei dat MW3 helemaal de shit ging worden, hij gaf me echter wel volledig gelijk in alles, dat het echt maar kleine veranderingen zijn en that's it. Maar hij zei 'tja..het is een nieuwe game he, je houd iets nieuws in je handen vast..vind het prima hoor elk jaar een nieuwe. Ze kunnen toch net zo goed een grote DLC uitbrengen dan, met die nieuwe features en nieuwe maps voor een veel gunstigere prijs?....of zie ik het nou verkeerd...

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Voor mij is de Call of Duty serie altijd een singleplayer ervaring geweest. Dat is altijd top. Vooral Modern Warfare 1 was zo geniaal ( kippenvel bij eindlevel )
    Ik verwacht van MW3 een topgame met een super singleplayer game.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar dat was MW1 , een campaign die ook best behoorlijk lang duurde. Toen kwam MW2 met een veeeeel minder interessante campaign dan MW1 en ook nog eens overduidelijk veel korter. Dus ik zie het alleen maar somber in voor die campaign.

18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Van mij part mag Call of Duty doorgaan met Modern Warfare en Black Ops series. Ik heb er iedere jaar plezier mee en vindt het juist goed dat er iedere jaar een COD spel uitkomt. Ik ben tevreden met een nieuwe Campaign, nieuwe maps,nieuwe Killstreaks rewards, nieuwe gamemodes, perks, wapens, gadgets etc. En nu krijgen we ook de Survival Mode bij.

Ik bedoel geen enkel spel kan TOT nu toe tippen aan Call of Duty.

EA en DICE proberen iedere jaar met hun flopspellen (MOH, BadCompany) van COD te winnen en iedere jaar falen zij hierin. En ik moet helaas zeggen dat Battle Fail 3 ook dit jaar zal falen, nadat ik de beta heb gespeeld is de hype allang al over.........

Wat ik niet begrijp is dat mensen zeggen ja iedere jaar het zelfde. Wat wil je veranderd zien dan? Dat COD richting Science Fiction gaat? Of weer terug naar de Tweede wereld oorlog?

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Geen enkelspel kan tippen aan COD? Behalve dan zo'n beetje elk ander spel wat er op de 360/PS3 verschijnt? :) ...hier zullen we nooit uit komen want ik heb COD echt allang uitgescheten en elk goed spel zal voor mij dus kunnen tippen aan COD.

DICE en flopspellen? Sorry...maar nu klink je echt als een fanboy. Medal of Honor was geen geweldige game,maar echt niet bagger ofzo ook. En Bad Company 1 en 2 zijn geweldig, de campaign van BC1 vond ik super , de MP iets minder. BC2 deed gewoon alles goed...BC2 een flopspel...oh my!!!!!

En dan weer Battlefail 3 zeggen....duidelijk fanboy praat vriend. Je oordeelt over een freaking beta, een beta!!!! De beta is twee maanden of langer oud....de versie die ze nu hebben is allang veel beter, daar kun je donder op zeggen. En afgezien van de bugs is de beta prima, niks mis mee. Oordeel pas over Battlefield 3 wanneer ie uit is, want dit gaat nergens over.

COD hoeft echt niet futuristisch te worden, maar how about dat ze gewoon eens even rustig aan doen. Werk twee a drie jaar aan een nieuwe game, met een gloednieuwe engine die voor prachtige graphics zorgt. EINDELIJK eens fucking betere physics, want die blijven echt een lachertje, stop er ook first person actor in..het maakt de feeling zoveel realistischer en levendiger. Laat ze eens ervoor zorgen dat wanneer je een niewe COD speelt..je niet het idee hebt de voorganger te spelen.

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ze werken bij IW 2 jaar aan het spelletje. Maar ze hebben de voorkeur gelegd voor 60fps voor een vloeiende gameplay. En de consoles van nu kunnen daar geen prachtige graphics bij hebben ;)

I lol'd :9 Ik zie een echte soldaat bepakt met een sniper, Handpistool, Rpg, Extra ammo en een paar granaten nog niet oneindig lang sprinten en als een atleet over hekjes en muurtjes springen. Daarnaast is er vind ik geen verschil tussen shooters een shooter is een shooter. En vind het ook nogal naïef om te denken dat de volledige versie geen bugs zal bevatten. Gaat je nog zwaar tegen vallen dan ;)

Zie je verkeerd idd :) Of zou jij een product dat bijna iedere gamer elk jaar blind koopt stop zetten ? Denk het niet he ?:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina