[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    enige toffe is dat mijn Sawed-Off een chrome SO is.. bijna niemand heeft die :D

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel hoor :D

3. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    gvd :mad:

Eens even kijken hoeveel First Blood Ribbons ik heb
    Edit: pas 106

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat lang duren, die 1000 ja. Ik zit nu op de 325 en dat duurde al behoorlijk lang.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar de koning clan is toch behoorlijk groot? Hoef je niet alleen te spelen.

Sowieso vind ik alleen bij gears geen zak aan. TDM niet in ieder geval. Daar is van enig samenwerking geen sprake. Dan ben je beter af met Warzone of execution.

Wat is de tip dan voor die hammerburst? Altijd active en in korte bursts schieten?

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee zo snel mogelijk triggeren.

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Och de koning clan... Dat is lang geleden. Volgens mij bestaat die niet eens meer sinds de berg schijt die Gears 2 was. =(

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    En dan die gewone zoom, niet die Iron Sights. Die Iron Sights is wel extra krachtig maar zeer lastig om mee te werken. Ik probeer nog steeds de blindfire van de Hammerburst onder de knie te krijgen, die is wel anders dan in Gears 2, waar je gewoon op shortrange kon winnen van een Gnasher ermee

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft maar een heel klein stukje de trigger in te duwen en hij schiet al. Als je precies dat punt weet wanneer je schiet, kan je heel snel schieten. Ik duw hem soms te snel ik heb ik het gevoel. Dan blokkeert hij.

Met de snub pistol is dat al helemaal erg. soms kan je er helemaal niet snel mee schieten. Dat zal wel een bug zijn.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Haha oké, ja klopt met gears kwam ik ze voor het eerst tegen. Had er nog een paar in m'n lijst staan.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    De snub is zo sterk als je hem beheerst.. Zelfde bij de Hammie, dat is zo mooi aan Gears of War, elk wapen moet je masteren, vergt urenlange sessies om het te perfectioneren! Al je verzamelde skill over Gears 1 en 2 met de Gnasher doet er echt toe in Gears 3!.. oh wacht,...

12. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De snub kan downen in 6 kogels geloof ik. Het is alleen jammer dat hij het ene potje sneller kan schieten dan het andere.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Met 1 opzich nog wel , helaas is die kennis helemaal vervaagd door 2.

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Kan dit alleen in Horde?

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    of Arcade mode

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond met een team beast mode uitgespeeld op insane. Met een team stelt het niets voor. Toch jammer, had zoveel meer in gezeten.
    Online blijft af en toe nep. Noobs die je constant spawn rapen of met die f*cking sawed-off om hoekjes campen. Dat wapen schiet sneller dan een shotgun, zie je elkaar en schiet je tegelijk, leg je het af. F*ck off met dat wapen.
    Laatste match werd ik geglitched ofzo, deed geen damage meer, met sawed-off in iemands face of rug, nothings happens. Stond niet eens meer in de players list (private KotH). Toen ook maar weg gegaan, m'n k/d gelijk verneukt en weer flink lopen schelden.

Btw, waarom kan ik geen executie doen met boomshot en sawed-off? Die 2 (en 2 heavy weapons) moet ik nog, maar als die weigeren schiet dat ook niet op.

17. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die executies al wel unlockt dan?

18. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2 locust pre-order characters wisselen voor de 2 cog pre-orders

Hallo, ik heb 2 keer dezelfde characters gekregen,

- Kantus Shaman en Savage grenadier Elite

die ik graag zou wisselen voor

- Commando Dom en Mechanic Baird.

gelieve te pm'en als iemand me kan helpen.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee, maar met de andere wapens kon ik ze wel gelijk al doen, tenzij je ze in de campaign wel altijd gelijk kan doen en bij andere modes niet.

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, in de standard campaign heb je bijna alle wapenexecuties standaard al unlockt, behalve in ieder geval de Boomshot, en dan waarschijnlijk die anderen die jij noemde.

In alle andere modes moet je elke executie apart unlocken. 200 kills voor de 5 starting weapons (3 assault rifles en 2 shotguns) en 40 kills voor alle andere weapons zijn dan nodig om ze te unlocken.

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina