Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    +1

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb ff op mijn low spec pc BF3 (Metro) getest. Low-mid settings, nou dat ziet er ongeveer hetzelfde uit als de 360 versie vind ik. En dan keyboard+mouse ... maannn als je dat niet meer gewend bent ... wat een ellende:) Kan je wel een controller aan de pc hangen maar dat speelt lang niet zo soepel als dezelfde controller op 360.

Ik geef gelijk direct 100% toe, ik ben een nul met keyboard (de muis gaat nog), maar dat gehannes met die toetsen, dat is pas echt jaren 90 gamen (deed mij iig weer gelijk aan Doom en Duke denken:)

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nog even geduld en dan zien we vanzelf wel hoe de uiteindelijke versie eruit zal zien. :b:

Ik heb er iig best zin in.

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind de gamesnelheid nogal hoog liggen (na een paar uur spelen). Volgens mij duidelijk hoger dan BC2. Kan ook door die benauwde metro gangen komen natuurlijk, maar het voelt lichtvoetiger aan. Bijna MoH snelheid (ook DICE Frostbite). Ik vond dat 'zware' van BC2 wel prettig.

5. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond dat juist zo vervelend. Op afstand iemand neerschieten was bijna onmogelijk in BC2 zonder sniper, omdat hij altijd genoeg tijd had om dekking te zoeken. Nu kan dat veel beter, zonder overdreven snel dood te gaan.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Daar had ik gisteren tijdens BC2 echt last van ineens, in de Oasis map was dit. Ventjes die echt van grote afstand mij vrij snel doodschoten, en ik had echt veel moeite met het uberhaupt raken van ze, zelfs met een scope erop. In BF3 voelt dit allemaal veel beter aan, mensen gaan ook gewoon een stuk sneller down wat ik persoonlijk veel nicer vind. Ook heb ik met richten in BC2 veel meer moeite, al zet ik de sensitivity super hoog, ik heb zo vaak dat ik net even mis schiet, net langs de vijand..en ja..dan lig ik al face-down in de modder :)

7. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik snap al de negativiteit niet echt eerlijk gezegd. Natuurlijk sterft het van de bugs maar ik ben erg blij met de subtiele toevoegingen zoals de manier waarop de laser werken, dat je verblind wordt wanneer er iemand een laser op je kanis richt, het zachte wiegen van je scope als je opzij kruipt en dat je nu mensen onder druk kan zetten met spervuur. Nu speelt iedereen nog als los zand maar als je met een ingespeeld team gaat spelen en een machinegunner die jouw optrekkende moves dekt met covervuur dan wordt het pas echt leuk. Er is weinig veranderd ten op zichte van Bad Company maar het is wel weer een stap in de goede richting vind. Zoals gezegd ben ik zeker blij met het vleugje Brothers in arms wat is toegevoegd. Wat betreft de graphics ben ik redelijk tevreden, ik verwacht nog wel een boost voor de definitieve versie en als dat niet gebeurt dan zou ik er eigenlijk niet zo mee zitten.

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ben het wel met je eens. Gisteren speelde ik in een 'los zand' team en eerlijk egzegd ben ik zelf ook nog wel eens 'los zand' ... dus werden we aan alle kanten overlopen door een paar gasten die in het andere team wel redelijk op orde waren (zaten 2-3 20+ rank gasten bij dan weet je het wel)

Afgezien van het 'afdroog' effect was de rest, het pure knallen/vechten, gewoon vrij tof. Behoorlijk lagvrij en gewoon 12vs12.

9. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het spotten niet echt lekker werkt. bij bfbc2 kon je gewoon richten en spotten en klaar, hier merk ik vaak dat hij hem niet pakt. meerdere dit opgevallen.

ik speel meestal recon en juist dan is spotten belangrijk, maar heb nu heel vaak dat ik meerdere keren druk en er gebeurt niks

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Dat doe ik ook hoor, ik heb eerlijk gezegd lang niet altijd de behoefte om met een mic te spelen maar als je gewoon bij je teammaten in de buurt blijft en de medic ietwat blijft hangen en op de juiste momenten revived dan kom je al een heel eind.

11. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    hehe toch nog eindelijk wat positieve mensen hier... was dat negatieve gezeik (van die cod fan boys o.a) wel zat!

Ik kan niet wachten om de uiteindelijke versie te spelen!

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Op de PC ja. Op de consoles (360 iig, ps3 heb ik niet gezien) bij verre na niet. Zoals BigKabuto zei, BC2 ziet er nog slicker uit. Maakt me verder niet uit hoor, graphics zijn natuurlijk niet het belangrijkst, maar na zulke insane trailers e.d. gezien te hebben (wel PC trailers ofc) had ik toch wel op iets slicks gehoopt. Maar het ziet er gewoon niet soepeltjes uit.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net een optic unlocked voor mijn M16 als engineer. Maar als ik nou engineer ben bij de defenders, heb ik die optic niet voor de ak74su. Klopt het nou dat je alle unlocks 2 keer moet doen? Dat is wel echt lame.

14. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    het enige wat ik wel echt vervelend vind is dat het beeld blijf bewegen als je ergens
    achter zit te schuilen of te mikken bijv ..

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij wel ja. Aan beide kanten moet je de wapens unlocken.

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het idee dat dat aan de sensitiviteit van de controller ligt.

Ik heb die vrij hoog, en het gebeurt mij ook wel eens dat hij nog heel minimaal blijft bewegen als ik stil zit. Als je dan heel even een klein corrigerend tikje de andere kant op doet dan is het weg.

17. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet helemaal. De guns die je unlockt kan je in elke class spelen en levelen ongeacht in welk team je zit. Dus dat 2x geldt wel voor de standaard wapens.

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah jongens, na 4 BF games is die squad optie nog steeds niet in orde.

Hoe vaak we nu al niet hebben geprobeerd bij elkaar in een game te komen, en 50% komt in een andere game, en 1 maat aan de verkeerde kant en ik aan de andere kant.

grrrr!

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    PER WAPEN moet je zaken unlocken. Dus een scope op M16, maar ga je M4 gebruiken moet je OP DAT WAPEN toch weer alles unlocken. Dus niet 2x (attacker, defender) maar gewoon PER WAPEN. Eigenlijk wel logisch:)

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    beta beta beta

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina