[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peejay1704

peejay1704 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe valt het Duits commentaar mee? Serieus aan het overwegen om hem daar te bestellen, enige dat me nog doet twijfelen is het commentaar en de taal in de Master League tussenfilmpjes...

2. badfixation

badfixation Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfelde ook, woon 30min fietsen van kleve :)
    maar als het goed is heeft Nedgame hem donderdag 6 Okt.
    Dus daar wacht ik maar op.

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het Duitse commentaar is te doen. Er is echter een talen probleem bij het opstarten. Het is wat ingewikkeld dus lees goed :)

Als je het spel opstart met controller 1 dan start het spel in het Frans ( dat doet het ALTIJD ) en dan vraagt het allerlei zaken zoals hoe je je button-configuration wilt hebben, welk level je speelt en of je je speler-avatar wilt aanmaken.
    Als je dat doet en verder in het Frans speelt, dan zal het spel bij de volgende keer starten geen problemen geven en ook geen vragen over de configuratie stellen.
    Echter, als je na de eerste keer starten de taal verandert ( System Settings ) in het Duits, dan zal hij bij de volgende keer tòch weer in het Frans starten en moet je handmatig de taal weer terug zetten.

Maar nu komt het: Om de run-bug niet te hebben besloot ik daarna met controller 2 te spelen, waarna bij het opstarten ook weer alle instellingen veranderd moesten worden en erger, ik was mijn hele ( duits-talige ) Avatar kwijt! Er stond nu een nieuwe - Franse - avatar. Toen ik vervolgens de taal weer in het Duits zette, kon ik ook weer de Duitse avatar laden met alle aangepaste settings.

Kortom: Het probleem van de sprintbug - waardoor je van controller moet veranderen om die bug niet te hebben - heeft ook zo zijn uitwerking op het opstarten van het spel. Als de sprintbug is opgelost zal ook dit probleem wel zijn opgelost... Koop je de Engelstalige versie ( die dus ook in Nederland gebruikt wordt ) dan zal je dit probleem misschien helemaal niet hebben...

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik dacht dat jij die runbug sowieso niet had Han? Maar blijkbaar toch wel. Vreemd dat dit Konami niet opvalt. Hebben ze uberhaupt testers in dienst?

5. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Hoe kan Nedgame hem nou op 6 oktober hebben, terwijl hij 14 oktober uitkomt? Dat we hem volgende week di/wo al kunnen krijgen lijkt mij vrij logisch, maar 6 oktober? (zou leuk zijn hoor als het zo is)....

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Alleen helemaal in het begin van demo 2 dacht ik hem niet te hebben omdat-ie mij niet was opgevallen.

Ik heb gezegd dat ik de freezing bug niet had ( in de full version ), waar het beeld onder bepaalde omstandigheden een fractie van een seconde stilstaat.

Er zijn over die sprintbug al de nodige tweets en mails naar Jon Murphy/Konami gegaan en ze zijn er van op de hoogte.
    Wat die testers in dienst betreft: Die zullen ze wel hebben om de grofste bugs eruit te halen, maar de wat minder opvallende bugs mogen wij er dus uithalen, iets wat je bij veel grote makers van games ziet tegenwoordig. Bijna met alle spellen komt er bij de release wel een patch uit.
    Ik praat het niet goed, maar het is tegenwoordig wel de realiteit.

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    True, maar die testers hadden dit gewoon moeten zien. Het is een voetbalgame, geen 3D shooter met grote werelden.

8. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Nou, deze voetbalgame is anders geen eenvoudig spel hoor, denk maar aan de strategïen die moeten worden vertaalt naar de gameplay en de AI zelf.
    De 3D werelden van shooters mogen dan groot zijn maar die maken in principe gebruik van hetzelfde algorithme.

9. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eens han, maar deze bug is wel echt heel overduidelijk en vervelend want het beïnvloed je totale spel zowel aanvallend als verdedigend.

10. badfixation

badfixation Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem daar 2 weken geleden gereseveerd. De beste man zei dat ie 6 okt uit komt en zo stond het ook in de releasemap. Op de site stond tot afgelopen week ook 6 okt, maar nu 13 okt. Ik zal straks nog eens bellen voor de exacte release datum.

11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dit jaar voor beide zowel PES als Fifa, heb er zin in :)

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Zou ik in eerste instantie ook zeggen als winkel. Bestel je hem mooi daaro ;)

13. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat jullie de Runbug hebben , ik heb het zowel niet op de xbox als op de ps3 gerzien.
    Ach zal wel geluk hebben.

14. badfixation

badfixation Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem uiteraard waar hij als eerste over de toonbank gaat ;)

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nou, ben ik het niet helemaal mee eens. Als iedereen het 1 dag na een demo al merkt, dan zouden die testers het simpelweg alleen hebben moeten zien.

16. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Kut spel.

17. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Maar ja, kijk naar Mgwlee's reactie. Hij heeft dus blijkbaar een andere Xbox dan de meesten die de bug wel hebben. Misschien hebben de testers dezelfde configuratie als Mgwlee. Dan vind je hem dus niet.
    Verder is het alleen op de Xbox en niet op de PC en PS3. Vervolgens hebben de meesten die bug weer NIET als ze met controller 2 spelen. Dat zijn voorwaar ingewikkelde omstandigheden :confused:

18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    :thumbs:

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hanneman, goed verhaal.

Testers dienen ook alle configuraties te testen, daar zijn testers ook voor. Ik zeg niet dat het simpel is, maar dit had gewoon voortijdig gespot moeten worden. Nogmaals, als gamers bij een demo binnen een dag de fout zien, dan hadden de testers het ook moeten zien. Zeker gezien de hoeveel gamers die hier last van had.

@Harriehakker,

Leuk voor je.....

20. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Testen doe je op alle mogelijke configuraties ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina