Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Downloading!
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hehe eindelijk. Hij kwam hier maar niet tevoorschijn :+

    Na paar keer in en uitloggen staat 'ie nu te downloaden :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Welke auto's kun je besturen? Straks na school ff een paar rondjes knallen *).
     
  4. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ferarri, Subaru en nog eentje..
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Kia C'eed
     
  6. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt!
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier meer info;

    De demo van Forza 4 is gebaseerd op de footage van de E3, wat betekent dat spelers aan de slag kunnen op de fictionele baan Bernese Alps. Hierbij zijn de volgende auto's beschikbaar: de 2011 Ferrari 599 GTO, 2011 Subaru WRX STI, 1970 Mercury Cougar Eliminator en de Kia Cee’d. De reden dat er met de Kia gereden kan worden, is omdat bekende sterren met deze auto de baan op gaan in het programma Top Gear.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is het geluid een beetje goed?
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol, de reden is gewoon dat Kia veel geld op de tafel legt 8)
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wtf, half uur geleden aangezet en kijk net even of hij klaar is. Is hij blijven hangen op 0% :+
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Nu enkele races gespeeld met verschillende instellingen.

    Moet zeggen, heb Forza 3 overgeslagen door tijdgebrek.

    Nu speel ik Forza 4 en ben eigenlijk wel erg verbaasd. Het speelt heerlijk. Had eerst een race gespeeld waarmee ik hulp kreeg met remmen enz. Beetje te makkelijk. Daarna een race gespeeld met alle hulpmiddelen uit. Dan is het wel ff wat anders en lastiger om de auto constant op de weg te houden.
    Het geluid is goed. Heerlijk ronkende motoren. Camera views zijn goed. Al speel ik zelf met dashboard view.
    En grafisch... wat een details. Auto's zijn echt gedetailleerd. En de baan en omgeving van de Alpen... wat een details. Ben hier zeker over te spreken.
    Wat ik wel een nadeel vind... is de laadtijden. Die zijn toch wel zo 30 seconden ofzo. Maarja is wel ff de helft dan bij Gran Turismo 5.
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Grafisch erg netjes met geen slow mo whatsoever:)

    Maar teeeeering wat een K-music op de achtergrond zeg en je kunt het niet eens uitzetten! Ok het is maar een demo, maar mij irriteerde het mateloos LOL

    Verder ziet het er zeer gelikt uit, duidelijk stukken mooier dan zijn voorgangers :D
     
  13. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nu m'n eerste race erop zitten.
    Graphics en alles heel mooi.
    Heb alleen het gevoel alsof de auto soms glijd en een beetje waggelt/wiebelt zeg maar.
    Verder rijd het heel erg lekker en gewoon een must-buy voor mij ..
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En de Cinque? Las op een ander forum dat je daar ook mee kan rijden.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt goed. Jammer dat MS de GT27 stuurtjes niet accepteert. Dan zou dit spel pas echt tot zijn recht komen.

    Ik wacht nog steeds op antwoord van MS en op de PS3 heb ik de hel van GT5 (wat een kutspel is dat).
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee. 599 lijkt ook niet te kloppen. Heb hier de volgende auto's;

    1970 Mercury Cougar Eliminator
    2011 Subaru WRX STI
    2010 Ferrari 458 Italia

    Die 458 is zo mooi in de 'close up shots' bij het auto keuzemenu :eek:

    Heel jammer dat er niet voor 1 auto de Autovista mode beschikbaar is. Hier ben ik namelijk heel erg benieuwd naar!

    /Edit: Valt me nu pas op, maar hij is in het Nederlands. Ik haat games in het Nederlands :{
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    ZOMG _O_ Muziek kan niet uit en dat is de reden dat ik nu even niet meer speel maar wat is dit vet zeg _O_ Grafisch ziet het er weer prima uit en vind die nieuwe lightning engine die ze gebruiken top. Ook het visuele schadedeel is wat verbeterd imo, ziet er allemaal net iets beter uit.

    Verder gaat mijn hele ziel en zaligheid verkocht worden aan Rivals Mode zodra die muziek uit kan _O_ Wat is dat een goed uitgedacht systeem zeg _O__O_

    Ik ben aardig onder de indruk :9

    M5 F10 _O_
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je hebt toch gelijlk. In de Rival mode zitten ook nog de BMW F10 M5 en de Pagani Zonda Cinque _O_
     
  19. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Muziek kun je via deze manier wel uitzetten. Gevonden op het Forzamotorsport.net forum.

    Well, I have noticed that the only complaint that seems to jump from everyone that has played the demo, is that they just want to turn off the music.

    A trick I have done while playing other games, that have a soundrtrack that is not in my interest, is playing my own music via the xbox music player... from the guide screen.

    If you don't happen to have your 360 linked to your music player... Shame on you.

    You can simply rip 1 song from a cd onto your 360... then play the song, and immediately pause the song... in most cases this will completely turn off background music in most games, In the HALO series, its also turns off other sound effects, but I would imagine this to do the exact thing you folks are interested in doing.

    Go ahead and test it out... since I do not have the demo yet, I can not... but I would have no doubts that it wouldn't do exactly what you or I would rather have, and that is Just Motorsports noises.

    CheersBeer

    I am writing to confirm that this works. Nice tip.
     
  20. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel GB is de demo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina