Het Duitse commentaar is te doen. Er is echter een talen probleem bij het opstarten. Het is wat ingewikkeld dus lees goed
Als je het spel opstart met
controller 1 dan start het spel in het
Frans ( dat doet het ALTIJD ) en dan vraagt het allerlei zaken zoals hoe je je button-configuration wilt hebben, welk level je speelt en of je je speler-avatar wilt aanmaken.
Als je dat doet en verder in het
Frans speelt, dan zal het spel bij de volgende keer starten geen problemen geven en ook geen vragen over de configuratie stellen.
Echter, als je na de eerste keer starten de taal verandert ( System Settings ) in het
Duits, dan zal hij bij de volgende keer tòch weer in het
Frans starten en moet je handmatig de taal weer terug zetten.
Maar nu komt het: Om de run-bug niet te hebben besloot ik daarna met
controller 2 te spelen, waarna bij het opstarten ook weer alle instellingen veranderd moesten worden en erger, ik was mijn hele (
duits-talige )
Avatar kwijt! Er stond nu een nieuwe
- Franse - avatar. Toen ik vervolgens de taal weer in het Duits zette, kon ik ook weer de
Duitse avatar laden met alle aangepaste settings.
Kortom: Het probleem van de sprintbug - waardoor je van controller moet veranderen om die bug niet te hebben - heeft ook zo zijn uitwerking op het opstarten van het spel. Als de sprintbug is opgelost zal ook dit probleem wel zijn opgelost... Koop je de Nederlandstalige versie dan zal je dit probleem misschien helemaal niet hebben...
Klik om te vergroten...