FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe merk je eigenlijk als je tegenstander die gare keeper-optie gebruikt?

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, gewoon buy players en dan zoeken op snelheid, minimaal 70 en leeftijd onder 23.

Wow saai man..

3. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb een achievement gehad, dat ik iemand middels een poort voorbij dribbelde, dat was toch wel even een hoogtepuntje... ik zat echt zo op de bank van: haha, panna!... en meteen *bliep* 30G Megged (of zoiets) _O_

voor de rest alleen nog maar dieptepunten, want ik word niet blij van mijn AI medespelers...

4. Assaidi

Assaidi Member

Leuk Bevonden:
    0
    ''jaloezie
    [zelfstandig naamwoord]• vervelend gevoel omdat iemand anders iets leuks of moois heeft
    vb:het was jaloezie dat Kim zo dwars deed
    synoniem: afgunst
    zelfstandig naamwoord: ja-loe-zie
    de jaloezie''

5. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik inderdaad ook bij sommige tegenstanders last van, die zitten altijd en overal in je nek. Hoe krijg je dit voor elkaar?

6. scf09

scf09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA:lol:
    Wat denk je zelf;)
    Jaloezie zou ik hebben als ik die stats niet zou kunnen halen:p
    Maar die stats kan iedereen halen door middel van de back knop.
    Ik wens de CPU van je fifa nog veel speelplezier;)
    :lol::lol::lol:
    groetjes_0/

7. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje (ik ben oprecht nieuwsgierig, dus ik sta open voor elk antwoord): heb je die resultaten geheel zelfstandig behaald? of met die gare keeper optie?? Indien eerste optie: petje af, ongelofelijk goed! indien optie twee: shut the fuck up.

Het zal wel optie één zijn, want ik kan mij niet voorstellen dat iemand aan het opscheppen is over iets wat hij zelf niet behaald heeft.

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  8. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand daar een antwoord op heeft, heel graag... want zelf lukt het mij niet... ik kan op A drukken en dan blijft mijn speler containen.. druk ik op RB dan wordt er wel druk gezet door mijn medespelers, maar niet dusdanig dat ik direct de bal terug kan pakken... het lijkt wel of er nog een derde optie is????

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toch wel, had hij zelf verteld in vorige deel. Faler dus :emo:

10. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt? what a dick.. ik dacht dat ik online al alle idioten was tegengekomen.. niet dus.

11. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zou ik ook graag willen weten. Dan heb ik vrijwel niet eens de tijd om te passen, ze zijn zo snel bij je...

12. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Ze komen soms echt als een kudde buffels op je af. Ben je blij dat dat je de bal hebt, en dan staat er al weer een tegenstander bij je. Alsof ze met 18 man op het veld staan.

13. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus een carriere met PSV begonnen, eerst Labyad verkopen en met dat geld plus het transferbudget Luuk de Jong van FC Twente halen, vind ik een fijne speler, die ik altijd probeer te krijgen bij elke club.

14. Johndekoning

Johndekoning Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangepaste tactiek en dan veel druk zetten. Als ik deze tactiek tegen kom moet e veel diepe ballen geven en veel wegdraaien/trucjes. Ben je zo van je speler af. Ook maken ze dan vaak eerder overtredingen. Elk voordeel heeft een nadeel.

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  15. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het verdedigen heb ik trouwens nog een goede tutorial gevonden.

Het werkt echt en je hebt niet als bij het gebruiken van (B), dat als je te vroeg instapt, je de speler kwijt bent en dat hij zo op goal af kan gaan.

16. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Zo.

17. Assaidi

Assaidi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, ik word scheitziek van mensen zoals jij, je kunt voor geen meter fifa spelen en je praat gewoon met mensen mee, ik daag je uit om alleen te keepen en een record zoals de mijne te halen. Alleen de goede fifa spelers kunnen dat, kijk maar naar die villa/santinho zijn record, denk je dat hij helemaal niet keept? Denk je dat viktor niet keept?

18. Seh

Seh Guest

Het is toch niet tof om te keepen man, lekker de CPU het werk laten doen. The fuck heb je dan aan zo'n ratio van je als je de helft van de tijd niet zelf speelt? Koop dan Football Manager, dan spelet de CPU de wedstrijdjes voor je. ;)

19. Assaidi

Assaidi Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik toch niet, ik verdedig lekker zelf, op het moment dat degene schiet druk ik snel op de back knop en mijn rechterstick, daarna gelijk weer de back knop om weer te spelen.

Hierbij daag ik iedereen uit, mijn gamertag is Oussama Assaidi, ik zweer dat ik de keeper niet zal aanraken, mijn tegenstander mag dat wel, kijken wie er wint.

20. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online gebruik maken van die keepers optie is gewoon nep. Ga dan lekker offline spelen als je wilt keepen... Sukkel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina