Eerste indruk: Wennen, racen gaat heel anders, de auto's lijken veel over de baan te glijden, net een rondje met de Cinque was nice. Reed nu wel met controller, normaal altijd met stuur, dat moet ik nog uitproberen. Graphics erg mooi! Zowel van de omgeving als de auto's, alles is wel erg donker, de witten zijn grijs en de zwarten pikzwart, maar mss komt het door de afstelling van mijn scherm, nooit eerder ervaren though.
Je krijgt een soort beoordeling bij de rivals mode voor inhalen en bochten en zo? Had net een volledige score voor een bocht iig
Waarom zitten er bij sommige ronden verkeer? Zijn dat andere racers? Of moet het de openbare weg voorstellen met gewoon verkeer? Ik moet nog maar ff lezen wat de rivals mode nou precies inhoudt, want vind het nog niet helemaal duidelijk.
Muziek idd niet top.
EDIT:
Net rondje met wat hulpmiddelen uit, realistisch sturen aan met de Subaru, heerlijk! Nog steeds met controller, maar dat stuurt veel lekkerder, weet niet of het door realistisch sturen of de auto komt, maar sturen ging lekker, en als je foutje maakt ga je onherroepelijk in de spin, maar als je gewoon rustig stuurt gaat het goed, veel beter uitgewerkt dan in de eerdere forza's.
Klik om te vergroten...