[XOne] Batman: Arkham City

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 13 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Rockstey medewerker liet het gisteren zien bij Firstlook! Damn, ben helemaal verkocht! Zo vet veel moves, maar helaas heeft ze niet zo veel laten zien! =(

Ik heb overigens ook gevraagt, of er wellicht een demo voor gaat verschijnen. Antwoord wat ik ik kreeg is: Gaat heel erg lastig worden, zit zo veel verhaal in en we kunnen niet kiezen wat het beste is om in een demo te gaan stoppen. Denk dus niet dat er een demo gaat verschijnen, wat erg jammer is, maar! 20 OK is het zo ver !!! :b:

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Iedereen praat maar over Battlefield 3, MW3 en Fifa.

Maar damn, was helemaal vergeten dat Arkham City deze maand ook nog uit komt. Dat wordt dus sowieso een dure maand: Rage, PES 2012, Battlefield 3 en Batman. Gelukkig heb ik PES 2012 en Battlefield 3 al gepreord. Dus dat scheelt wat centen.

Batman Arkham Asylum heb ik kapot gespeeld (ook de challenge maps). De moves waren vet simpel uit te voeren. Maar toch verveelde het nooit. De graphics van Arkham City lijken hetzelfde als Arkham Asylum. Maar dat mag de pret niet bederven.

De SP mag wel wat langer imo. Voor Arkham Asylum uit kwam, gaven ze aan dat je minimaal 20 uren met de SP bezig bent. Maar ik had hem in 3 daagjes uitgespeeld (en ook meteen alles unlocked). En nee ik ging niet rushen om het snel uit te spelen.

Als MW3 en Battlefield 3 falen. Kan Arkham City weleens GOTY worden

Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Batman AA Grafisch ziet het er veel beter uit, veel meer diep gang en details. _O_

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sorry niet helemaal gevolgd.
    Maar wanneer kwam die nou precies uit?

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    Eerste review 10/10

Presentation: Endlessly creative, perfectly moody, and technically flawless. This is Epic's Unreal engine pushed to its absolute limit.

Sound: Alternatively foreboding and frantic, the game's orchestral soundtrack matches the on-sccreen action perfectly. Voice acting is brilliant.

Controls: Complex and initially overwhelming but also logical and responsive. It'll take a while to get used to them, but once you do it feels perfectly natural flinging Batman around.

Replay Value: Immense. A massive main quest, dozens of side missions, Riddler challenges, secondary game modes, and DLC will keep most people occupied for months.

VERDICT: We can't imagine how a superhero game could be better than this. Absolutely sublime.

http://www.computerandvideogames.com/320937/batman-arkham-city-review-10/10-in-worlds-first-verdict/

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nice!!

Kan niet wachten. Deel 1 was al geweldig dus dit wordt helemaal smullen :)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou weten we allemaal dat OPM en OXM altijd overdrijven met hun cijfers...maar damn!!!! Het betekent hoe dan ook dat ie op andere sites hoog zal gaan scoren, niet dat ik daar eerlijk gezegd ook maar enige twijfel over had. Begin er echt superveel zin in te krijgen, hoop echt dat er lekker variatie in die sidemissies zit ook. Denk dat ik eerst gewoon ga rond exploren in Gotham (Arkham) City. Vraag me nog steeds af of er een dag/nacht cyclus in zal zitten en verschillende weersomstandigheden.

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt erg goed! :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar het schijnt een exclusieve review te zijn, dus dan moet je er rekening mee houden dat ze niet echt negatieve dingen mogen zeggen.

11. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oké, maar als het ook maar enigszins het niveau van deel 1 haalt ben ik dik tevreden. Als het echt niet goed zou zijn zouden ze dit niet zeggen denk ik: "We can't imagine how a superhero game could be better than this. Absolutely sublime."

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt geweldig, mijn enige kleine 'angst'' i guess is het feit dat ie open world is nu, ze willen het niet zo noemen maar als Assassin's Creed open world is, dan is Arkham City dat ook, vooral als je die laatste video bekeek.

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.450
    En nog meer goed nieuws:

Meer Batman na Arkham City’

door onze redactie
    Volgens ontwikkelaar Rocksteady Games liggen er nog meer Batman-games in het verschiet, na het verschijnen van Batman: Arkham City in oktober.

In gesprek met gamesite CVG laat Dax Ginn van Rocksteady weten dat de met prijzen overladen Arkham-serie voorlopig nog niet zal verdwijnen.
    “We gaan door met het maken van games tot we niks meer toe te voegen hebben aan het Batman-universum”, aldus Ginn. “We hebben het gevoel iets unieks toe te voegen aan de wereld van Batman.”
    Hoewel Ginn optimistisch is over de toekomst van de serie, is het Warner Bros. Games en niet Rocksteady die de rechten van Batman in handen heeft. Volgens Ginn is het personage Batman degene die de games zo interessant en spannend maakt.
    “Er bestaat geen ander personage dat zo geweldig is als Batman”, meent Dax. “In de Arkham-games kan hij hordes vijanden in zijn eentje aan, maar zodra één van hen een geweer heeft, moet hij zich terugtrekken en een strategie plannen. Dat maakt Batman zo interessant.”

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    _O_

Als de game ook maar een heeel klein beetje in de buurt komt van Arkham Asylum is het al mijn GOTY! :D

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat is inderdaad het toffe aan Batman.
    He's just human. De rest zijn allemaal 'echte' superhelden.

Batman is gewoon een dude, met gadgets. :cool:

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, en zijn verhaal is ook echt cool. Hoe hij zijn ouders heeft verloren, hoe tragisch dat is en zijn reden om dan de misdaad te bestrijden.

Batman > elke andere superhero.

Ik zag net op Budgetgaming dat je de game al voor 44 euro hebt, dat is ERG nice. Je betaald dan nog 44 extra als je de CE zou willen hebben, hoe tof die CE ook is, dat is het echt niet waard.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik heb de CE voor €60.71 besteld bij Zavvi met een 10% kortingscode. Wou hem eigenlijk pas veel later kopen, maar die CE is wel enorm tof en had toch €52 verdiend aan twee multiplayer karakters die ik heb verkocht via eBay uit Gears Of War 3 dus uiteindelijk voor €8 bijbetalen de CE. Heb het dan toch druk met Skyrim zodra ik hem binnen heb, maar schijt dan speel ik hem nog niet. :+

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Deze komt voor Skyrim he :) Er zit 3 weken tussen deze release en Skyrim. Moet genoeg zijn voor mij om AC uit te spelen voor Skyrim binnen is :9

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Das erg nice, dan is het goed te doen. Maar als ik hem zou bestellen op Zavvi nou het nog steeds een verschil van 23 euro zijn ongeveer. En het enige echt coole aan die CE is toch het beeldje? Beeldje is wel fucking nice gedetailleerd trouwens

Bij Zavvi moet je ongeveer een weekje wachten toch?

Ja maar dat klinkt als rushen, en ik ga een pareltje als Batman : AC echt niet rushen, daar ga ik ook rustig exploren en dingetjes doen. Maar Batman en Skyrim kunnen prima naast elkaar :)

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Mhm, ziet er eigenlijk gaar uit. Thanks Kabuto, scheelt me weer geld dus geannuleerd. Nu voor €41 de normale versie + The Dark Knight en Batman Begins op blu-ray via TheHut besteld. Zodra dat binnen is het blu-ray pakket verkopen. :cool:

Dan heb ik hem begin November binnen, rustig de tijd voor nemen en zodra ik daar klaar mee ben is Saints Row 3 wel binnen. Ondanks dat Skyrim mijn GOTY zal worden heb ik totaal geen haast met de game en pik ik hem later wel op wanneer er echt niks bijzonder uitkomt om te spelen. In Januari ofzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina