G-Low. Gewoon elk fragment met G-Low was sneu in deze aflevering. Verder lijkt Sander me nog wel een fijne kerel. P2 kan goed rappen inderdaad (voor zover ik er verstand van heb).
Waarom wordt bij het mongooltje Zanger Rinus wel vraagtekens gezet bij zijn doen & laten maar worden deze mongolen niet in bescherming genomen?
Wat een aflevering weer, mc biggah kan niet rappen en is echt veel te gevoelig voor 't wereldje van de rappurz. Toch wat mij weer op valt, P2 past er niet echt bij, de rest zit duidelijk nog eens in de knoop af en toe qua emoties maar hij als 33 jarige is te oud. Einde van de aflevering was nog 't mooiste "en wij dachten dat Otie alleen van kip houdt"
Die G-low vindt zichzelf helemaal geweldig, maar hij kan echt niet mooi zingen ofzo. Ekte ekte troll!
Biggah is tenminste geen sellout, hij zegt het zelf: [yt]lLwJocvFZWM[/yt] En alle haters hier, hij laat jullie achter zich staan. [yt]pXFZKc3IJnU[/yt] Tony heeft meer skills dan die gasten van HitH. Oh, en wil je MC Biggah in levende lijve zijn rappen?
Otie heeft inderdaad wel kwaliteit. Oeh, die wil ik ook wel. Laat me weten wanneer je een adresje hebt.
Die had ik nog niet gehoord. Netjes hoor. Knap hoe hij met de maat van de beat speelt. Zijn afronding in de delivery vind ik ook wel lekker. Hoezo staat hij niet standaard in mijn playlist?