Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Toen der tijd had ik de Limited edition van NFS Carbon, met een DVD erbij die dat ook liets zien met geluiden op te nemen van de wagens, met zo'n reuzen microfoon bijna in de uitlaat en al dat soort dingen haha, maar was wel tof om te zien hoe het gemaakt werd. :)

    De demo net ook even gespeeld, vind het inderdaad way way better dan Forza 3, het lijkt zelfs in rijgedrag een andere game, nog gevoeliger. Bochten nemen en remmen is echt fantastisch uitgewerkt, cockpit view om van te smullen die ik in Forza 3 veel te statisch vond, handen die nu meetrillen en mooiere handschoentjes. :9 Geluid is prima in orde, eindelijk nu een beetje dat perverse rauwe soundje die voorheen ontbrak dat veel te tam aandeed, tegenstand lijkt nu ook een stuk pittiger te zijn. Graphig's, samen met Mass effect de mooist gemaakte 360 game die ik heb ervaren, auto's zien er wel heel erg goed uit in elk flut detail, het word bijna eng haha.

    Edit: Muziek is indeed irritant, dat kan echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Nogmaals. Zelf eigen muziek laden en op pauze zetten. Bij deze bevestigd dat dat werkt :)

    Eerste cheater in demo is een feit? Rijd 1.22.xxx met Zonda, terwijl 1.39.xxx standaard is.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat ligt zo erg voor de hand dat daar zelf nog niet was op gekomen eigenlijk :+

    K'ga het morgen is proberen :cool:
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga weer vele uurtjes in deze game steken.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk het, vraag me dan vooral af waar hij zoveel weet te snijden.


    De Zonda vlamt heerlijk over dat circuit, best tof circuit ook moet ik zeggen.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Spel stuurt bizar lekker weer. Het is echt weer lekker insturen op de Apex.

    snelheidsgevoel lijkt hoger te liggen.

    Grafisch goed, maar had het na al de erg positieve reviews wel iets meer bijzonder verwacht.

    Alleen voor mij persoonlijk toch te weinig vernieuwing in de vorm van nieuwe tracks.
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net de demo even gespeeld en gelijk een goed gevoel. Kortom nog geen spijt van de pre-order. Ben enkel bang dat ik weer te veel uren zoet zal zijn. ;)

    Enkel had de moeilijkheidsgraad iets hoger gemogen bij de races.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Gisteren ook gespeeld, erg fijn hoe nu de auto's sturen en ik krijg meer het gevoel dat ik echt in de auto zit, qua snelheid! :)

    Wat mij wel opgevallen is dat "Schakelen met de auto" Vaag is blijft bijvoorbeeld 3 sec hangen in de rode zone en dat kan je schakelt ie pas weer over naar de volgende versnelling.. Loopt niet lekker vloeiend terwijl een Ferrari zonder problemen, moet door kunnen schakelen, zonder dat je 3 seconden blijft hangen in de rode zone =/ Niemand opgevallen?
     
  9. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze komen van uit de gallery van Forzamotorsport.net, denk toch dat deze echt zijn. Gewoon wat belichting en van die andere dingen in game aangepast... (denk ik)
     
  10. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nee, heb je het hem op automatic staan?
    Wanneer je zelf schakelt doet hij het meteen.
    *Edit: Volgens mij had je het op schakelen met koppeling staan, dan krijg je dit wanneer je de koppeling niet gebuikt.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt juist wel aardig hoor in de game (even wachten tot cockpit view):

    Echt:


    Forza4:
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ge-ni-aal!

    _O_
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    +1 :thumbs:


    Vind het geluid juist goed!
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja super dat geluid van de 458 Italia! Je kunt een auto zo fijn laten uitbreken in FM4 en je hebt er echt controle over mits je niet teveel tegenstuurt want dan krijg je een tankslapper, net als in het echt overigens!

    Ik heb net eventjes FM3 gedaan maar dat zijn net vliegende tapijten die over het asfalt zweven, ik mis echt elke connectie met de auto die ik in FM4 wel heb.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Tankslapper?? Het is geen motor. ;)

    Maar deel zeker je mening. Vind het verschil tussen de auto's ook goed merkbaar en voor mijn gevoel ook een correct verschil.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dan heb je de koppeling aanstaan, ben daar zelf nu ook mee aan het oefenen en is ook best pittig. Je kunt ook elke gear op gemiddelde snelheid houden voordat je opschakelt geloof ik zo, merkte dat het dan wel iets beter ging.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Forza 3 met vliegende tapijten? Ik vond juist Forza 3 al een goede feeling met de auto hebben. Je kon de wagens perfect aanvoelen. Dat is in Forza 4 dus nog beter?
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ook zo vet dat rivalen., geen idee of het in 3 zat want toen had ik nog geen live..

    mag ik mensen toevoegen aan mn vrienden lijst zodat ik rondes kan proberen te verbeteren :+
     
  19. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoor voeg maar toe
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij is alweer van de leaderboard geschrapt \o/

    Goed om te zien dat er adequaat ingegrepen wordt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina