FIFA 12 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man wanneer gaan ze die fucking back functie er nu eens uithalen.
    Speelde net tegen een gast die die functie gebruikte en kreeg er echt geen bal binnen.
    5 kansen gehad die je anders gewoon binnen trapt,maar de keeper leek wel superman.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel ook als keeper bij Carriere, maar je kan je team 'opdrachten' geven door eens bij Teammanagement en dan Snelle Tactieken te kijken. Dan heb je een optie voor pijltje naar boven/beneden/links/rechts en daar zit dan ook onder andere een optie bij om je team druk te laten zetten.
    Stel deze dus in, en in de wedstrijd gewoon gebruiken. :+


    Ben echt hooked aan de Carriere mode, heerlijk!
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    carriere mode is dus dat je altijd 1 speler bestuurt?

    En wat is de back functie dan?
     
  4. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    dude.............als je met je virtual pro in je team speelt, dan kan je kiezen om alleen je pro te zijn of het hele team...

    en met de back knop wordt je de keeper en neemt cpu(worldclass) de rest van je team over,,,,
     
  5. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ieder zn smaak maar ik zou het zoooooooooooooo kk saai vinden he , spelen als de keeper:confused:
     
  6. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    eenmaal.......andermaal............??
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kerel, gebruik aub eens de edit-knop, gebeurt steeds weer.. :emo:
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    ok, zal wel, er zijn zoveel game modussen en speel nooit fifa, dus zie door de bomen het bos niet.

    vaag van die backfunctie, is dat alleen online ofzo? Want in demo in oefenwedstrijd is dat niet volgens mij.
     
  9. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    leg het me 1x dan netjes uit want kweet niet hoe....
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Ging lekker, alleen lijkt het nu alsof ik alleen nog maar gasten tegenkom die select gebruiken. Als ze even denken dat je wat beter bent, wordt er direct geschakeld. Fout van EA, maar gamers verzieken het eigenlijk zelf :mad:

    Pffff... 1e wedstrijd na dit bericht weer. Ik kap er maar mee, zo is er weinig aan...
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  11. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom worden de waardes van de spelers niet aangepast, als ze op een andere positie worden neergezet? Messi is bv. 92. Maar dat is hij ook nog als hij al centrale verdediger wordt opgesteld. Waarom wordt dit niet automatisch aangepast?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]
     
  13. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de LB knop kan je de bal kort bij je houden, kappen, draaien, snel goedleggen voor een schot of pass.

    om te draaien en bewegen maak ik gebruik van de volgende knoppen:

    1) rt knop sprint op analoog, zodat je kunt varieren tijdens de sprint
    2) lt knop om middel-snel te bewegen en de bal goed bij je houden
    :cool: LB-knop om bal heel dicht bij je te houden en korte bewegingen te maken

    Het beste is eea. te combineren: bv. middelmatige sprint met RT knop, vervolgens volle sprint met RT knop, LT knop om korte bewegingen te maken gecombineerd met de rechterstick om wat kleine schijnbewegingen te maken vervolgens dirct LB knop om de actie af te kappen en de perfecte steekpass te geven... ik lul maar wat..

    Ieder zijn speelstijl zeg maar. Bij mij werkt het goed. Ik combineer onverwachte loopacties met goed combinatiespel waardoor de tegenstander er totaal niet aankomt. Mijn balbezit is meestal 70% (en dan bedoel ik niet het lullige rondtikken in de verdediging. Mijn probleem is echter dat ik totaal niet kan scoren, ookal sta ik 20x alleen voor de keeper, waardoor ik meestal iedere online wedstrijd met 0-1 verlies .... Tegenstanders geloven het vaak niet (ik krijg de meest rare PM's).
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  14. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb d.m.v. creation centre een team gemaakt. Hoe kunnen vrienden van mij dit team downloaden?? bvd.
     
  15. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat is het probleem dan? Heel leuk als Messi 92 heeft op CV, maar hij zal geen aanvaller aan de kant zetten toch? Je kan wel leuk van achteruit dribbelen, maar ook daar koop je natuurlijk niets voor
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Man man man,....... na verdomme 6 dagen nog steeds geen FUT, krijg telkens weer die error en word terug gezonden naar main menu.

    EA HET IS SCHANDALIG
     
  17. mister9

    mister9 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom juist. In fifa 11 ( en daarvoor), dan kreeg messi als CV een waarde van 32 ofzo. Waardoor je automatisch wist, beter van niet.
    Maar je kon daar door ook bv de afweging maken Messi in de spits en Tevez als linksbuiten, of andersom? Je zag namelijk waar ze het best op hun plek stonden. En dan kan nu dus niet meer.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Iemand die FUT niet speelt en zijn pre-order bonus wilt weggeven ? O-)

    Dus dat 2 gratis gold packs per maand.
     
  19. FIFA_G

    FIFA_G PSV

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat snap ik wel, maar hoe voeg ik posts samen dan ...>?
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zie je bij Head to Head pas wanneer je op back drukt en een wedstrijd gaat zoeken, je kan dus wel voor de wedstrijd zien hoeveel de speler is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina