Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben feedback nodig en die wil ik best geven,maar hoe? Dat dingetje aan de rechterkant op het main menu, feed ofzo...hoe kan ik dat gebruiken?

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Registeren op battlelog.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik merk wel dat er op de PC versie een stuk minder bugs zijn, op de PC heb je niet storende bugs.

4. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje, las ergens dat je je sniper's rate of fire kon veranderen zodat je een 1 shot sniper hebt alleen kan et niet vinden? Iemand meer hierover?

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm ik hoefde alleen maar in te loggen op de site, dat was al genoeg. Maar wat heb je precies aan battlelog? Want nu staat er echt niks, er staat, your battlelog is empty, get some friends and start playing...

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Sent from my Desire HD using Tapatalk

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dus al met al.. een hoop jankers hier die zitten te zeuren beta dit beta dat.. klote game.. pre-order maar geannuleerd en waarom?? Voor een hele vroege beta die verre van het origineel is :b:

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Naja ze zeggen dat de build een maand oud is, ze zullen het vast wat opgepoetst hebben, maar erg veel zal er ook niet veranderd zijn.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Het is simpel. Als je de game graag wilt spelen zie je (enkele) foutjes makkelijk door de vingers. Geldt voor elke game ... deze beta geeft je alvast wat voorpret, gratis ook nog, nou dan zeg ik gewoon dankjewel.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben echt klaar met de beta nu, zelfs de geweldige gameplay kan de beta niet meer redden voor mij. WEDEROM middenin de fucking subway klapt de beta er uit, ben je net lekker bezig. Weer zo'n bullshit EA error. Ik vind het wel best nu.

11. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Kijk iemand die het begrijpt en niet tig keer hier moet melden dat ie het niks vind zoals sommige anderen hier.

12. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het dan aan mij of zijn de servers uit de lucht ??

13. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te spelen?

Add me: Harriehakker

14. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Vanaf 2200 uur gewoon 1,5 uur lekkere potjes meegespeeld. Zat dit keer in een goed team, dat je ook eens wint. Paar rank 25+ gasten. Wel iets onbalance want nu was het weer iets te makkelijk. Bij defence drukten we ze weg nog in het park. Maar goed, kan je ook eens rustig iets doen ipv constant te worden afgeknald.

Anyway, afgezien van 1-2x ironsights kwijt (dan 2xY) geen lag gezien, geen glitch gezien en 90 minuten 12vs12. Niet slecht voor een gratis game:)

Ook voor het eerst als assault rivive gebruikt (ik ben meestal niet zo veelzijdig). Ook cool, maar je hebt niet echt veel tijd. Je maten vlak bij gaat nog maar ver weg heeft geen zin

Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor de gein geprobeerd de beta op mijn laptop te krijgen. Lukte nog ook. Man man man wat een verschil kwa graphics zeg! Alles op HIGH gezet en het liep als een trein.

Maar bovenstaande lap tekst klinkt veelbelovend. Laten we hopen dat de consoles er beter uit zien. Hoe dan ook, ik wacht wel tot na de release wat jullie er van vinden. Daarna bepaal ik wel of ik hem ga kopen of niet :+ Laat DiCE maar met een before en after filmpje komen dan!

16. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap echt niet wat mensen hier zo lopen te zeuren.

wees blij dat je de game alvast kan spelen.
    het is een beta, zodat ze ervoor kunnen zorgen dat de game straks helemaal in orde is.
    begrijp nou eens een keer dat de beta er niet voor ons is maar voor de developer, wat is daar zo moeilijk aan om te snappen.

al met al heel wat gejank om niks. overijverige kids die het spel spelen alsof hun leven ervan afhangt terwijl je stats straks gereset worden. kleine kindjes die heel het spel in de bosjes plat liggen te campen.
    vind je bf3 leuk, help dan mee, zeik niet zo over de bugs, speel het spel om te helpen door juist die fouten te melden, zodat ze het kunnen oplossen. in het menu scherm staat ook duidelijk boven je battlelog geschreven dat ze je feedback nodig hebben, doe dat dan ook, ga ipv de game echt te spelen juist opzoek naar al die bugs en glitches. help mee zodat we een geweldig spel krijgen.

gisteren ook een hele leuke meegemaakt, werd neergeschoten, gerevived, dus ik blij. kan ik alleen nog maar inzoomen, maar niet schieten, met zowel de sniper als de pistool. echt balen want liepen zo'n 6 man voorbij, de hele rechtertrigger had geen response, ik controller uit gedaan en weer aan, maar niks, dus toen dacht ik, dan knife ik wel, kon van de 6 net eentje kniven voordat ze me hadden. na spawn deed alles het gewoon weer.

17. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen battlefield speler, maar ik vermaak me op en top met de Beta. Gave omgevingen, speelt soepel. Tuurlijk veel bugs die irri zijn, maar idd gratis vermaak. Ik wacht gewoon de Review af, voordat ik mijn oordeel geef.

18. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap nog steeds niet dat mensen zeggen dat Battlefield soepel speelt?Elk jaar probeer ik het weer en elk jaar erger ik me kapot dat alles zo traag,stroef en moeilijk gaat.Pffff, ik blijf het echt een gedateerde gameplay vinden hebben.
    De graphics zijn daarentegen wel retestrak en helder.
    Nee, wordt dit jaar weer gewoon COD(ik had zo gehoopt op BF, maar BF is niet de adrenaline shooter die ik zoek helaas)

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    doe even 2x(Y) (dus switch naar handgun en terug naar rifle) dan doet ie het weer is mijn ervaring

20. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0

ja dat had ik ook idd ergens gezien dat je dat kon doen, had ik gedaan, maar niks. ik had alles geprobeert, was geswitch naar radio beacon maar die kon ik dus ook niet neerleggen.
    pas toen ik spawnde deed alles het weer. het maakt mij ook helemaal niet uit, want het gaat erom dat ik dit dan kan melden zodat ze ernaar kunnen kijken.
    ik vond het ook wel grappig, vooral toen ik tussen 6 man stond, kwam van flank en kon dus de middelste kniven :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina