[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kwam er vannacht om 03:15 doorheen

2. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij kwamen er vannacht ook veel mensen niet op FUT met de console.
    Ik heb vannacht echt leuke deals gedaan!!Spelers die normaal 3 a 4 K doen met een bod van 700 coins gewoon winnen.Was erg leuk vannacht.

3. sjalevaeger

sjalevaeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om 2 codes in te vullen van de special edition? Dus dat je 2 keer deze actie hebt? Heb namelijk 1 disc gekocht en 1 gekregen. Als dit mogelijk is wissel ik natuurlijk nog een code in.

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Kut web-app joh. Jammer dat ik nu niet ff lekker kan traden op stage.

5. Dylan-DG

Dylan-DG Member

Leuk Bevonden:
    0
    KUT WEP APP! willll godverdommme handelen!

haah, heb nu ps 75.000 coins

vraagje: ik heb vandaag pas die code ingevoerd voor de 2 goudne pakjes, krijg ik dan nu nog wel de pakjes van deze maand?!

6. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan tot 31 oktober,maar ze moeten eigenlijk gelijk in je store staan.

ik heb 230K en waarschijnlijk nog wel 20 a 30 K van de handel die ik er vanacht opgezet heb en die verkocht is.Kan het alleen nog niet checken:emo:

@ Peter Aragorn:

je moet naar je club gaan, dan naar de Liga de Portugal en dan naar Porto>Kits>op het shirt staan en dan make active kit!

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Net shirt van Porto gekocht via de veiling. Hoe kan ik die tenue's aanpassen zodat ik deze aan kan??

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt handig he een post editen als reactie op de post onder jou. Kleine kans dat hij jou post nog een keer gaat lezen.

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    |:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-

10. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is toch zo? Geef alleen aan dat dat niet handig is. Als er na jou gepost is het niet handig om je post te editen. Klaar.

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar is ook mijn hoofd die tegen de muur gaat:)

12. UltimateTeam11

UltimateTeam11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen helpen? ik zou er best een goldpack of microsoft punten voor willen geven. Ik heb een probleem op de PS3 als ik naar Ultimate team ga dan kliik ik er op en laad hij ook kom in in het Ultimate Team krijg ik naar 1 seconde het berich: 'Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met Fifa 12 Ultimate Team. Je keert terug naar het Fifa 12 Hoofdmenu.' Maar het rare is dat bij mijn broertje zijn account op dezelfde ps3 hij het wel gewoon doet.

13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF forum doorlezen!Het is op het moment een groot probleem bij EA!

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Leuk om te zien dat de mensen het op het forum weer goed doen met handelen! Zelf voor 300.000 aan spelerswaarde en nog handelswaar op een aacount die me ook dat bedrag in de toekomst gaat opleveren. Duurt wel even voor dat zover is dat ik die bedragen krijg maar geduld is een schone zaak.

15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vooral 's nachts voordat ik naar bed ga, zoek ik bijvoorbeeld op 4-4-2 in meerdere competities en bied ik echt op 30 spelers per competitie .Ik bied dan net boven de discard waarde, dus meestal tussen de 700 en 1000 coins.Dan doe ik ff 3 competities en bied ik op 90 spelers totaal.Hier win je er ongeveer een stuk of 10 van.Dit zijn spelers die minimaal 2000 coins op de markt doen en soms wel meer.Volgende dag zet je ze weer op trade en heb je zo tussen de 10 en 15 K winst.

Edit: is er uberhaupt wel iemand die op de WebApp komt, of ligt de WebApp er echt voor iedereen helemaal uit?Ik las op een forum dat in de UK er gasten zijn die gewoon op WebApp zitten.

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  16. DennisDob

DennisDob Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al dagen niet, op twitter zeiden ze dit:

EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA
    FUT Web App: We are still capping the number of users on this to protect the console experience - please use your console if possible.
    2 hours ago Favorite Retweet Reply

17. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn dus mensen die er wel op kunnen,ze beperken alleen het aantal dat kan inloggen.

18. DennisDob

DennisDob Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zullen er echt niet veel zijn. Tenzij mensen die er op zijn natuurlijk gewoon de hele dag niet uit loggen, dan blijft het vol.

19. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Rond 4.30 s'ochtends kan ik wel gewoon op de webapp, maar in de middag niet meer, typisch EA. Heb trouwens bijna 500.000 en een Braziliaans team met o.a Nilmar en Neymar (heerlijk duo).

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik kom al zeker 5 dagen niet op de webapp.... En met een beetje pech kom ik ook
    Niet op de console versie...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina