ik ga em sowiezo nemen... gepre-ordered bij Gamemania... krijg je extra stuff en de game Hunted er gratis bij.....
360 versie schijnt gewoon de allerbeste versie te zijn, that includes....PC! http://forums.gametrailers.com/thread/rage-360-the-best-version--/1252978 360 videos, my god , het is gewoon echt 60fps ook. http://www.gamersyde.com/news_our_videos_of_rage-12013_en.html GameTrailers – 9/10 TeamXbox – 9.5/10 CVG – 89% Machinima – 9/10 Joystiq – 3/5 Strategy Informer – 6.5/10 Destructoid – 7/10 Mundogamers (Spanish) – 9/10 Telegraph – 3.5/5 Gamefront – 75/100 Guardian – 4/5 JeuxVideo (French) – 18/20 3DJuegos (Spanish) – 9.1/10 Meristation (Spanish) – 9/10 GameReactor.se (Swedish) – 8/10 Eurogamer – 8/10 Eurogamer.es (Spanish) – 9/10 Gamespot – 8/10 IGN – 8.5 RipTen – 9.5/10 EGM – 9.5/10 VentureBeat – no score 1UP – B UGO – A- AusGamers – 9/10 IncGamers – 9/10 MonsterVine – 4.5/5 Shopto – Excellent GamesVillage (Italian) – 360 – 9.1/10; PS3 – 9.1/10; PC – 9.2/10 Hardgame (Spanish) – 9/10 Vandal (Spanish) – 9/10 DigitalSpy – 4/5
Bij zuiderpark games is ie al leverbaar, kreeg net een mail van ze: Beste klant, Rage loopt momenteel heel erg hard. Niet zo vreemd want wij hebben hem al op voorraad terwijl hij pas vrijdag in de winkel te verkrijgen is.... Echter......het gaat wel hard en we hebben van zowel de Xbox 360 als de PS3 versie nog slechts ongeveer 50 stuks op voorraad. Dus wil jij morgen al met Rage kunnen spelen? Plaats dan snel je bestelling voordat we nee moeten gaan verkopen...... Met vriendelijke groet, Hans de Jonge Zuiderpark Games Website: www.zuiderpark-games.nl E-mail: info@zuiderpark-games.nl Facebook: www.facebook.com/pages/Zuiderpark-Games/195033830530924 Twitter: @ZuiderparkGames
apart: onderaan bij Rage staat: Dit artikel zal in voorraad zijn op vrijdag, 07 oktober 2011 Gamemania heeft op site staan: beschikbaar: morgen ben benieuwd
ervaringen rond de pcversie zijn niet erg positief idd. wel schandalig hoor. Maar dat snap ik dan weer niet. Er zullen toch ook pcreviewversies zijn geweest...
Goede marketing van Zuiderpark. Zullen vast wel mensen bijzitten die deze direct hebben besteld (was zelf ook aan het twijfelen). Maar eerst nog even Deus Ex, Assassins Creed 2, daarna Rage of Gears of War 3.
Inderdaad... ook ik kreeg opeens die mail. ze leveren em inderdaad morgen al. Ik heb echter een pre-order lopen bij Gamemania en die garandern mij dat ze em ook morgen leveren.....
Nee er zijn geen PC reviews geweest. De klachten van de PC versie zijn echt enorm. De vraag is nu alleen of het een ATI Driver kwestie is (NVidea kent weinig klachten) of dat het toch wat dieper zit. Het schijnt sowieso nogal op een console port te lijken. Overigens zijn lang niet alle reviews even lovend; http://www.joystiq.com/2011/10/04/rage-review/ Dat valt me nogal tegen, dacht echt dat het op borderlands zou lijken. Lang niet iedereen vond het een leuk spel maar had me daar echt heel erg mee vermaakt.
Raar, ik lees in meerdere reviews dat de game 10 tot 20 uur is. Wat noemt men niet lang zeg...het is een shooter he, dus het is qua dat hardstikke lang.
Lijkt me erg tof deze game, maar wacht wel totdat die in de budgetbakken ligt... Denk dat het niet zo heel lang zal duren...
BOL. Gisteravond besteld, volgende dag al binnen! (en ja, BOL is veel te duur, ik weet het, maar fok it, ik wil de game)
Ik kreeg zojuist een textbericht van Gamemania dat ik hem kon ophalen maar ik heb daar helemaal geen tijd voor(werk ), ik had de reservering ook stop gezet een week terug want ik wou hem toch via BPGames. Ik dacht trouwens dat Rage officieel vrijdag uitkwam?.