[XOne] NBA 2k12

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 29 sep 2011.

1. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ja! Ik hoopte eigenlijk dat ie hier ook al te koop zou zijn... Kan niet wachten om weer MyPlayer te spelen!

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    John Wall vind ik ook een geweldenaar, beetje type Chris Paul maar net wat groter en atletischer.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja maar geen true PG zoals Paul dat is, net zoals Rose. Ga vanmiddag toch ff checken bij GM :p

4. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je gelijk in, meer type Rose inderdaad. Ik maak in MyPlayer altijd een type Nash/Paul/Rondo/ rond de 6'0, 6'1.

Laat weten of je ie daar al te krijgen is, succes! :b:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Jep Wall is weer een heerlijke 1 round draft.
    Is die Irving van dit jaar wat? Ik heb eigenlijk alleen wat gezien van Fredette, maar die is als 10e gekozen ofzo.

6. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de vette basketbal sites haha..
    Ik check altijd alleen nba.com, slamonline.com en ibasketball.nl

Ennn ik heb een abo gekregen op SLAM van mijn vriendin die nog loopt tot en met juni 2012.. Jammer van de lock out dan is het blad natuurlijk ook minder vet..

@Tyrant, rookies van 2011 stellen niet heel veel voor heb ik me laten vertellen.. de top 10 zal misschien wat worden, maar de rest..

7. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1

Zegt genoeg denk ik ;) De rookies worden toegevoegd zodra de lock-out voorbij is!

8. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Er is wel eentje die zwaar underrated is naar mijn mening, Josh Selby, gekozen als laatste in de tweede ronde. Bijna niemand kent hem, maar als je zijn beelden ziet moet je wel onder de indruk zijn. Misschien niet absolute top, maar denk zeker een steal in de draft.

Super veel kracht en 6'2 voor een point guard is natuurlijk ook wel mooi.

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  9. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ziet er wel gruwelijk uit ja:D

10. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Josh Selby is 49th overall pick.. Als je ziet wat die gozer deze zomer allemaal heeft gedaan in wedstrijden.. Echt zwaar underrated.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Waar is die heen dan?
    BTW, wat vinden jullie nou leuke clubs om Association mee te spelen?
    Ik dacht eerst OKC maar daar hoef je zo weinig aan te tweaken.
    Clippers, 76'ers of Kings lijken me wel grappig.
    Wat doen jullie normaliter?

12. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een association met de Bucks, ben een grote fan van Brandon Jennings. Wat ik dan doe is meestal een soort van team om hem heen bouwen. Bucks hebben best wel een slecht team, Bogut als center is wel goed en je hebt een paar goeie shooters maar geen echte sterren. Vind het niet leuk om met Miami of een ander groot team een association te starten. Met de Wizards kan je ook een leuk team smeden.

Kings zijn ook een leuk team, met Tyreke Evans, voormalig Rookie of the Year, die het nog niet echt gemaakt heeft.

Kyrie Irving is gedraft door de Cleveland Caveliers, lijkt me ook een leuk team voor association. Zorgen dat die Irving een soort nieuwe Lebron wordt.

Josh Selby is gedraft door de Memphis Grizzlies.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ja dat Irving naar Cavs was wist ik. Selby naar Grizzlies niet.

En idd sowieso dat ik niet met Heat Association ga spelen. Lijkt me wel leuk om wat rond Griffin te bouwen.

Of gewoon Golden State, ook een redelijk flut team (maar wel jong).

14. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, vind het leuk met jonge teams te spelen. Clippers met Griffin is ook wel gruwelijk. Wat ook leuk is om een team dat eigenlijk niet veel meer is weer in de play-offs te krijgen. 76'ers is echt zo een team. Met Iguadola heb je dan wel een soort van ster.

15. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Golden state is ook vet ja! vooral met stephen curry! Ook een van mijn favo spelers.

Iemand al NBA 2k12 in nederland gespot?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Van Hoopsgaming :lol:

BTW die release wordt flink aangepakt! Magic is bij Jay Leno gekomen om ff over 2k12 te praten _O_

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Haha die over de lockout had ik daar ook gelezen, echt te droog.

Als je ziet hoeveel mensen er ook uitkijken naar de release daar op Hoopsgaming en het 2K forum. Echt half Amerika kijkt daarna naar uit volgens mij.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja bball is daar ook ziekelijk groot, net zoals voetbal hier (misschien wel groter).

Bij GM hadden ze hem helaas nog niet!

19. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat wij hem pas op zn vroegst donderdag hebben. Vroeger kregen wij hem bijna een maand later dan Amerika volgens mij.

20. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog volop met 11 bezig maar begint ook wel te kriebelen om gelijk 12 te halen als ik zo alle revieuws lees en de filmpjes bekijk!

Misschien een stomme vraag en een beetje off-topic aangezien jullie niet in het Basketbal-topic posten: Ik wil al een tijdje de NBA gaan 'volgen' Basketbal al me hele leven alleen weet ik niet waar ik moet beginnen 8) Heb ook niet echt een favo team ofzo!

Deel Deze Pagina