Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja absoluut, ik heb echter niet heel vaak games die ik wil inruilen, want vaak komt van ruilen..huilen. Maar ik wist gewoon dat ik MW2 nooit meer ging spelen en SF4 kon weg omdat ik ook SSF4 al heb. Maar dit is echt zwaar nice, tjonge.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien het feit dat de 'oude' maps uit Battlefield 2 enkel in de LE zitten en dat die later tegen betaling worden aangeboden denk ik dat je dat wel kunt vergeten.

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Het rondneuzen op fora etc is meestal niet zo bevordelijk voor je speelplezier omdat er zo vaak ongelooflijk veel wordt gekankerd etc. Maar toch verbaasd het me dat EA/DICE met BF3 beta zo vreselijk onder vuur lijken te liggen.

Ergens klopt er iets niet. OF de klagers hebben gelijk OF EA?DICE hebben iets dom aangepakt (en is de game wel uber)???

Een van die bizarre dingen is dat op PC beta nu juist de map 'Caspian Border' offline is gehaald, eigenlijk de eyecatcher. Nu loopt ook daar iedereen met 'Metro' te kloten en dat vinden veel gamers ook daar niet echt leuk (niet echt BF zeg maar)

Plus wat glitches etc en nog wat zaken en het lijkt in ene dat BF3 in 1 week beta compleet door de grond zakt. En dat snap ik werkelijk niet. Waar zijn die gasten dan 2 jaar mee bezig geweest. Dat moet toch allemaal BC2^2 worden (ok op xbox dus BC2+)

Ik zie het aan mijn eigen FL, de meeste gasten hebben na ff de beta te hebben geprobeerd (zeg 20-30 minuten niet meer) gelijk geen zin meer. Ik snap dat niet. EA/DICE had toch iets kunnen neerzetten dat ieereen (ook op consoles) dacht van WOW.

Nu snap ik dat op PC dat nog wel enigzins zo is, maar dan halen ze dus CB weer offline. Begrijp jij het???

Dan is alles marketing, PR en hype, en dan krijg je zo'n beta en een lawine aan negatieve kritiek. Weird.

Nogmaals, ik vind Metro best tof, en ik kijk uit naar BF3 want ik kan me niet voorstellen dat ze na 2 jaar full op BF3 te zitten dan plotseling met een bagger product komen. Maar ja, wie weet waren teveel into de campaign etc???

Vooralsnog jammer. Ik had graag wat enthousiaste friends naar BF3 geloodsd, maar die gaan echt aan de FM4 en MW3

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goed punt, dat was ik alweer vergeten :mad:

Vind dat echt een kwalijke zaak.

Bij COD zal het dit jaar ietsje beter worden door Elite (dat zorgt ervoor dat je in ieder geval een flinke groep hebt die ALLE dlc hebben. En dus minder groepjes die bijvoorbeeld DLC 1 en 4 hebben of 1 en 2 of 2 en 3 etc etc)

Vind het echt zo dom om zo je playerbase op te delen maar iedereen doet het en DiCE nu dus ook. Vond dat ze voor BFBC echt een voor de speler perfect DLC model hadden. Als je wilt koop je een complete uitbreiding zoals Vietnam of een extra mode zoals Onslaught maar als je dat niet doet kun je nog steeds samen met iedereen op de normale BFBC2 mappen spelen.

Maar het zal wel minder opleveren dan die andere manier van DLC verkopen :mad:

Bij CoD heeft het echt een raar effect op de playerbase. Als ik alle DLC actief heb kom ik spelers van mn eigen niveau tegen maar als ik een speler in de party heb die geen DLC heeft en we dus DLC loos spelen dan kom je alleen maar groentjes tegen en is het altijd een eenzijdige slachtpartij.

slaat nergens op

5. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand in om te spelen?

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het is precies hetzelfde als met films, zodra grote studios zich met de inhoud gaan bemoeien gaat het mis, je hoeft geen einstein te heten om te weten dat EA heeft zitten pushen dat de gameplay sneller moest, wat ten koste van het oude BF gevoel gaat..

7. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te spelen ?

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Je hebt er wel zin in of niet!! :D

9. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    kan je met elkaar in een squad spelen dan ? is mij nog niet gelukt nl..

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik zag wel dat je iemand kan inviten..ik dacht de back knop in het menu..neem aan dat je dan samen in een squad kan..maar zeker weten doe ik het niet.

11. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ja dat klopt wel maar het is mij nog nooit gelukt want dan komen de invites
    bij de tegenstander of in een andere suqad...

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren op de laptop maar is gespeeld ... man-man-man wat ontbreekt er toch veel in de BETA van de console versies. Het geluid, het visuele aspect en dan ook nog is 32 v 32.

Het geluid is altijd subliem. Zo realistisch als dat krijg je het echt niet. Gameplay neight jammer genoeg weer de COD kant op. Het is veel sneller en veel hectischer.

Toch houd ik hoop dat het allemaal wel goed komt met de consoles. Als ik de GUILLOTINE trailer bekijk ziet het er allemaal ook veel strakker uit. Kan niet wachten om Caspian Border te gaan spelen.

Wacht alleen eerst wel even de reviews van de console af ... daarna ga ik over tot koop, of niet :+

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Caspian Border voelt totaal niet aan als CoD, dat is een echte BF map. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar hun andere maps :)

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het geluid is precies hetzelfde.

16. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel zin, jij ook?

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ook, want de COD kant mag het niet op gaan, op geen enkele aspect van deze game.

18. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Wil der nou echt niemand spelen die lekker vrij van school is?

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    School?

20. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Haha of werk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.