Ja, deed het eigenlijk voor het beeldje. Maar al die figures en beeldjes boeien me tegenwoordig niet zoveel meer, en een shitload ook al verkocht. Plus hij ziet er eigenlijk niet eens tof uit en de rest wat je krijgt boeit me niet. Scheelt me weer €20. Inclusief blu-ray zelfs. En met HUT4 als code gaat er nog 4 pond vanaf.
Ongeveer een weekje levertijd bij The Hut toch? Mja...ik zou het alleen doen voor Batman Begins , want TFK heb ik al op Blu Ray.
Ik heb zoveel zin in deze game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ziet er super uit. Nog ruim twee weekjes wachten
Hebben ze niet ergens in een preview gezegd dat je ook op muren kon klimmen, Assassin's Creed style? Ik heb dat echter in geen enkele video gezien..hmmmm...
Nice, wat ik echt een heerlijke detail vind in de games is dat het pak van Batman ook echt beetje bij beetje kapot gaat. Vind ik echt prachtig om te zien, het is iets kleins maar tegelijkertijd telt het mee bij de gehele ervaring. Vind ik altijd zo ongelofelijk gaar in alle andere games, je personage doet van alles, je krijgt duizenden kogels op je afgeschoten maar aan het einde van de rit glimt je outfit nog steeds en is er nergens bloed of dergelijke te zien aan je personage.
Ja dat zijn echt fantastische details, in die zin lijken ze best wat op Rockstar. Die heeft ook altijd ongelooflijke aandacht voor detail. En ook het bloed op zijn gezicht wat ontstaat, en niet te vergeten dat Bats tegen het eind ook stoppeltjes heeft
Thanks! Code werkte helaas niet meer, maar 47 euro (inclusief verzenden) voor de game, en Batman Begins en The Dark Knight op blu-ray, daar wacht ik graag een weekje langer op
Eerste Review : Avatar Marketplace Stukje van de Theme Arkham City : Een woord : EPIC dit wordt GOTY ! zonder twijfel
Maak er maar 2-5 weken van. Paar keer gehad dat ik spel van de Hut pas na meer dan 5 weken binnen kreeg, snelste bezorging bij mij was op 10 dagen. Ik bestel daar ook alleen nog maar als ik het spel gewoon "ergens" wil hebben en niet bij release. Desalniettemin heb ik hem daar ook besteld, bedoel 2 blue rays an goede films en nieuw spel voor 47 euri, dan wacht ik wel (paar) weken langer ;-)