[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja klopt heb ik ook ja. Maar na een paar x proberen ( soms na 2uur ) kom ik er wel weer in.

Laat ff weten hoe hij bevalt. Vorig jaar had ik ook 4312 en dat liep sweety!

Alleen jammer dat je lavezzi nergens kwijt kan.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hm, zoveel coins heb ik nu. Maar ik wil toch echt voor het dreamteam gaan, dat kost toch echt iets meer haha.

-- Ronaldo ---- Messi ---- Sanchéz --
    -- Alonso ---- Fabregas ------ Xavi --
    -- Ramos -- Puyol -- Piqué -- Alves --
    --------------- Casillas -----------------

Ronaldo en Messi zullen op het begin 'vervangen' worden door Higuain (heb ik al) en Di Maria ofzo, denk ik.

3. Seh

Seh Guest

Tegen zulke teams is echt niks te doen, aangezien ik de coins niet heb om ook zo'n team te bouwen (beetje Real Madrid - Ajax taferelen krijg je dan8)) ga denk ik maar een perfect silver/brons team bouwen. Iemand leuke ideeën?

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje fatsoenlijk gouden team is het niet onmogelijk om daarvan te winnen hoor. Nou is Siemenn gewoon een prima FIFA speler maar er zijn zat mensen met een dreamteam die echt als een slappe drol spelen

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Met beren in de verdediging *, een snel middenveld en een redelijke aanval heb je een goede kans hoor. Messi en Sanchéz kunnen weinig tegen beren, alleen kaatsen. Fabregas, Alonso, Xavi en Iniesta kunnen de snelle middenvelders niet bijhouden. Ik kan wel redelijk FIFA'en, maar zeker niet iedereen met zo'n team haha.

* BPL: Kompany, Touré, Richards, Vidic, Ferdinand, Terry, David Luiz, Mertesacker, Vermaelen.
    Liga BBVA: Piqué, Puyol, Pepe, Ramos.
    Serie A: Thiago Silva, Lucio, Maicon, etc.

6. Seh

Seh Guest

Elke spits die lb+a doet om vervolgens met y een mooi balletje achter mijn CB's te leggen komt er door. Misschien dat het met Sibon niet lukt, maar het gros knalt er gewoon zo overheen. Zelfs als ik naar achter loop.

Heb dan ook geen geld om die bazen die je nu opnoemt te kopen, misschien straks als ik mijn Russische teampje verkocht heb en Neymar. Dan even kijken wat ik ga doen, eerst dat maar eens afwachten.

7. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen even een vraagje! Hoe kan ik tegen vrienden ultimate team voor coins spelen? Er staat uitdagen en uitnodigen, uitnodigen is vriendschappelijk dus zonder coins en bij uitdagen krijg ik een soort world team waar ik tegen moet speleN?

Alvast bedankt!

8. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond voor de eerste keer met mijn Brazil Hybrid gespeeld en het speelt echt zwaar lekker man haha. Doordat er 3 tegenstanders hebben geleaved toen ze achter stonden heb ik in 1,5 uur 2 keer dat 5.000 coins toernooi gewonnen. Team ook iets aangepast, zo is het nu:

Lavezzi - Pato - Hulk
    Hernanes - IF Ramires - Kaka
    Marcelo - David Luiz - Lucio - Maicon
    Julio Cesar

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Al die mooie teams, al die mensen die al kunnen spelen, en ik zit hier nog :emo: .

Reuj, jouw team is zó baas. Hoeveel chemistry heeft Lavezzi alleen? Want hij heeft alleen chemistry qua competitie met Hernanes en Pato..?

En welke opstelling speel je? 4-3-3 of 4-3-2-1 ofzo?

10. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Lavezzi heeft 9 personal chem. Ik speel 4-3-3 dus de LW linkt alleen met de ST en de LCM. Pato als ST en Hernanes als LCM zorgt dus dat hij 9 chem heeft. Moet je hem wel in de goede formatie hebben natuurlijk. Beestig team ;)

11. Munnie

Munnie Guest

Ik speel 4-2-2-2 met neymar en luis fabiano in de spits.
    Dan heb ik nog diego, roberto carlos, renato augusto en nog een cvm wat fijn speelt.
    Verdediging rafinha, douglas, luisao en maxwell.
    Keeper weet ik ook de naam niet van. Maar dit speelt echt fijn!

12. DennisDob

DennisDob Member

Leuk Bevonden:
    0
    In 4-2-2-2 spelen je 2 CAMs toch als een soort buitenspelers? Dan heb je met Diego en Augusto niet echt snelle buitenkanten.
    Edit: Luisao met zn pace 37 is lijkt me ook niet alles.

13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Zou graag mijn team sharen zodat je de personal chem kan zien via de web app maar dat gaat dus niet helaas. Check hier anders maar Siemen als je niet gelooft ;)

http://ultimatedb.nl/SquadCreator.html

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  15. Munnie

Munnie Guest

Luisao is beest samen met douglas. Ook dolt diego wel zodat je er toch langs komt, en augusto is ook fijn.
    En heb neymar die iedereen eruit sprint en luis fabiano is redelijk snel en heeft ook meer lichaam.
    Als ik meer coins heb kan ik de cam wel vervangen... zou trouwens ook nog vagner love op de plek van augusto kunnen zetten want die is wel snel!

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2011
  16. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
  17. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig met een BPL team omdat IF Ba in een pakje had vandaag! :D

DM:??
    LB: Enrique
    CB:??
    CB:??
    RB: Walker
    CVM: Song
    LM: Downing
    RM: Walcott
    CAM: ??
    SP: BA IF
    SP??

Reserve: Jones :D wat een held

Op de DM weet ik nog niet wie, CB denk ik aan Luiz en Alex of King. CAM: denk ik aan Miller en 2e spits Agbonlahor

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel coins heb je, en waarom trouwens 4-1-2-1-2? Dat is zo gruwelijk duur :+.

Voorbeeld, met goede chemistry:

DM: Hart
    LB: Enrique
    LCB: Carragher
    RCB: King
    RB: Walker
    CVM: Song
    LM: Downing
    RM: Walcott
    CAM: Gerrard/Lampard
    SP: BA IF
    SP: Suárez/Sturridge of natuurlijk Agbonlahor of Bent voor nationaliteit-chemistry. ;)

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Carragher niet als CB nemen. Veeels te sloom en heel sterk is hij nou ook niet echt... Dan zou ik eerder David Luiz of Kompany nemen. Zijn alletwee wel heel duur omdat ze zowel sterk als snel zijn

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar dan heb je wel een mindere chemistry, deze opstelling was puur uit chemistry ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina