[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Het punt is dat ze juist voor een aantal dingen, waar het ook voor de hand liggend is, het er wél expliciet bij zetten, terwijl het public gedeelte niet genoemd wordt.

Ik dacht er ook niets van, tot ik dat laatste las. Maar goed, laten we niet gaan muggenziften.

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  2. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Heel eenvoudig: de titel impliceert dat het gaat om maps met de nadruk op horde, daarbij vertelt Major Nelson dat het ook speelbaar is in Beast en Private Versus, zonder duidelijkheid te geven over de public versus. Die wordt nergens genoemd en aangezien zowel campaign (co-op), versus, beast als horde tot multiplayer (kunnen) behoren is het niet meer dan logisch dat deze verwarring ontstaat. In theorie zegt Major Nelson dan ook niet dat het niet kan, maar hij zegt ook niet dat het wel kan, wat zijn verhaal incompleet of incorrect maakt.

3. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Relax, tegen die tijd merk je het vanzelf. Ik heb toch season pass, dus kijk dan wel wat je er allemaal mee kan. Vind alles goed aan deze Gears, met Gears 2 hadden ze me wel echt bijna kwijt geraakt (wtf 30 minuten wachten om in een game te komen).

In Gears3 hebben ze het helemaal goed gemaakt, ik ga deze game nog lang spelen. En waarom zouden ze dlc maken die niet voor ranked speelbaar zou worden? Dan weet je toch zeker dat je de fans weer van streek maakt, is volgens mij ook gewoon een questie van enable voor ranked aanzetten of zo, want de map is al gemaakt en ook geschikt voor multiplayer? (ben geen IT-er) Volgens mij luistert Epic redelijk goed naar de fans. Voor Epic zijn er alleen maar nadelen om die map niet ranked beschikbaar te stellen en alleen maar voordelen om het wel te doen. Conclusie: dit wordt echt wel ranked speelbaar.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    The Horde Command DLC pack, the first of four announced DLC releases for Gears of War 3, contains three maps (including a returning fan favorite from Gears 2), three new character skins, one new fortification, three new fortification upgrades, two new weapon skins and additional achievements worth 250 Gamerscore. Whilst the name of the DLC implies Horde only content, all the content found in this pack can also be used in Beast, Horde and Multiplayer modes where applicable.

http://www.gearscon.com/2011/10/horde-command-dlc/

;) here you go

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn wel schijterig bezig met die playlists, dus misschien willen ze de populatie niet verder opdelen. Developers maken wel vaker vage beslissingen. 8)

Kuch sawed off kuch

6. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ty :D

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft weinig met de devs te maken. Gaat imo maar om een enkele variabele die gewoon van de technische ontwerpers een te hoge waarde toegekend heeft gekregen.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, zo hebben de gameplay designers het bedoeld. :)

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Zo, dit spel ook binnen sinds vanmorgen.

Het spel een aantal uren gespeeld. Nu al level 19 geloof ik. Het levelen gaat wel enorm snel. Het niveau van de spelers is ook behoorlijk laag. Er zijn weinig matches waar ik iemand tegen was gekomen die wél goed was.

Ik zat net ook met iemand in de lobby die al level 92 is. Aardig rap lijkt me. Volgens mij is level 100 ook echt heeeel veel minder dan level 100 in GOW 2.

Ik ben tot nu toe wel tevreden met de game. Alleen vind ik bepaalde maps nu al niet echt tof.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Levelen gaat inderdaad erg snel. Is geen minpunt in mijn ogen, je hebt er toch niet echt veel aan.

Over de maps ben ik het met je eens, zitten echt een paar shit maps tussen zoals Sandbar. De rest is wel erg goed, alleen jammer dat ik echt nog maar 3 keer op Checkout heb gespeeld. Dat is juist een van de betere maps

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hahahah net in een game. lag mijn liquid green metal shotgun op de grond. ging het hele team eromheen staan en kijken :"D

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en tsja het niveau :+
    ranked is daarin wel een stuk grotere uitdaging dan public.

net in een potje kreeg ik 2 berichten van een gozer bij de tegenstander:
    U noob!
    en
    You pussy retro lancer user. Learn to use the shotgun

:lol: geweldig

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe kom je daar aan dan?

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Onder het bureau geweest bij epic studio's

15. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij zit ie bij de Season Pass.

16. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Dat mag ik hopen voor UpInSmoke als ik Obscure Thing mag geloven :+

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo? Nee zit niet bij de Season Pass

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zeker via Jack in the Box? 8) Ik heb ze ook en ze zijn gelimiteerd tot 250.000 codes. :D

19. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe kom je er dan aan?

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja en gelimiteerd tot 5k op Facebook.. tot nu toe dan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.