[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vroeger echt een PES-fanboy. PES was toen online en tegen vrienden echt leuk en genieten. Heerlijke PES-avonden gehad. _O_
    Laatste PES die ik gekocht heb is PES 2008. Helaas, was het zonde van mijn geld. Keepers en online waren echt een drama. Keepers waren alleen maar aan het blunderen en online was er veel lag. Ik vond dat echt heel raar, want PES 6 vond ik goed en had online nooit last van lag. Demo's van PES 2009, 2010, 2011 en 2012 gedownload en gespeeld, maar konden me niet overtuigen.

Misschien moet Konami een jaartje overslaan. Heb het idee dat ze het gewoon niet aankunnen om ieder jaar een nieuwe deel te maken en dat de uitgebrachte deeltjes gewoon nog niet af zijn. Te weinig capaciteit en geld? Ik had 2 à 3 jaar geleden ergens gelezen dat er tussen 50-100 man aan het spel werken en dat lijkt me toch wel aan de lage kant.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dit deel is echt wel goed hoor :) Verreweg het beste deel dat ik op deze generatie consoles heb gespeeld.
    Maar als je dan de belangrijkste pion zo weet te verkrachten (echt 10x slechter dan de delen die ik hiervoor heb gespeeld) koop ik die game dus niet. Keepers zijn geen kleinigheidje waar ik een oogje dicht kan knijpen.

PES 5 _O_
    PES 4 _O_

ISS PES 2 _O__O_

Waar is die tijd? :'-(:'-(

3. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah maar voor mij is er niet echt en alternatief qua voetbalgame's. Ik koop ieder jaar beide versie's. Meestal speel ik de eene tot de andere uitkomt. Nu haal ik die 2 weken zelfs niet. Fifa geeft mij niet het gevoel van bezig te zijn met voetbal,pes wel. Waarom weet ik niet. Ik durf het bijna niet zeggen maar sommigen zullen het wel herkennen ,"het pes-gevoel".

Edit: Zou het niet helpen om wat met de stats te spelen,al is het maar sommige eigenschappen van keepers met bv 10 te verhogen. Misschien dat je weinig verschil hebt dan tussen een goede en slechte keeper wat jammer is maar het zouden toch betere matchen opleveren denk ik.

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Juist :) En dat gevoel is weer helemaal terug in dit deel.

Maakt die keepers maar veel te goed zodat ze alles klemmen ipv. niets. Geeft een (online) overwinning ook (nog) meer voldoening.

5. zino

zino Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah online lijkt me dat moeilijk maar bv voor mijn master league offline zie ik het me wel doen hoor, alle keepers upgraden tot super keepers. Is veel leuker dat je echt goed moet schieten om iemand te kloppen in vergelijking met een mislukt schot alsnog in doel ziet verdwijnen want dan is het "bekende pes-gevoel" (lees "opveren en juichen") bij een goal ver weg.Nu weet ik niet veel van stats enz en hoever je ze moet omhoog doen maar het lijkt me de moeite waard. Ik heb ook geluk dat ik meestal spelersontwikkeling heb uitstaan want anders moet je rekening houden met jonge keepers dat die ook zo goed worden natuurlijk.

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  6. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm dan is het idd wachten tot de release date, en of ze uberhaupt de keepers kunnen fixen met een patch :)

7. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sterk of slechte keeper, mijn schoten blijven onhoudbaar

8. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na een hoop demo potjes gespeeld te hebben moet ik toch echt zeggen dat ik dit een heel goed pes-deel vind! Als ze de keepers fixen is het voor mij de beste pes op de next-gen!!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

9. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een gamewinkel bij ons in de buurt heeft nu een paar PES2012 voor PS3 geïmporteerd. Zou deze graag willen kopen omdat ik haast niet meer kan wachten, maar is deze gelijk aan de EU versie? En daarmee bedoel ik kwa online gedeelte (servers), word deze gelijktijdig voorzien van patches net zoals de EU versie? Nederlandse taalkeuze? En kan ik hem spelen met een EU account, of moet daarvoor weer perse een Amerikaans account voor worden aangemaakt?

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Online zal het wel regiogebonden zijn. Dat is iig zo voor de Xbox versie volgens mij. Voor PS3 weet ik niet of dat iets uitmaakt.

11. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Regio vrij staat erbij. Ik heb de winkel even gemaild welke versie het nou is. De Amerikaanse of de Europese. Kan dus ook nog een Europese import zijn, dan ben ik uit de brand en REN ik naar de winkel. Laat het jullie nog weten, maar dacht meld het even, misschien heeft iemand er al ervaring mee. Met andere spelllen maakt het mij meestal niet uit, maar omdat PES nogal voorzien word van patches die moeten kloppen, taalkeuze (nl commentaar?) en vaak online speel moet het wel goed zijn.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Welke BLES versie is het?

13. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gemailt, 12 uur gaat de winkel open dus dan weet ik meer, en het is nog de vraag of ze hem nog op voorraad hebben, vanaf maandag zijn ze gaan verkopen, maar gister is de winkel wel dicht geweest. Ik hoop op een EU import versie.

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk dat het de US versie gaat worden.

15. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OKe, mocht het dat zijn, zijn er dan redenen om het niet te doen? Hoor mensen veel klagen over andere versies. Met USB + pc etc.

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet het niet. Ik zou het wel hebben gedaan.

Ik heb een promoversie, daar krijg ik ook gewoon alles op.

17. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OKe en dat is ook Amerikaanse versie? Kan je daar goed mee online? Ook op EU servers?

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De UK versie waarschijnlijk. Ik krijg hem vandaag of morgen binnen, dan zal ik even kijken.

19. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De promoversie heeft dezelfde BLES code als de arabische versie die naar mij onderweg is.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Spelen jullie allemaal PS3?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina