Ik zou Saints Row 2 nog wel halen als ik jou was. Saints Row is redelijk verouderd aangezien die alweer uit 2006 stamt. Voor het verhaal maakt het niet veel uit. Je mist weinig tot niks over de 3rd Street Saints zelf (jouw eigen gang).
Game mania heeft de genki pre-order, maar is wel duur. Liefst pre-order ik m ook ergens met Genki, dat concept is echt briljant, zo'n japanse spelshow. Ben nog opzoek naar ergens waar het goedkoper is.
Goedkoopste in Nederland tot nu toe met Genki: €43.95 bij Futurezone Bij zowel Zavvi als TheHut kan je hem voor ongeveer €40 of goedkoper hebben als je een kortingcoupon hebt. Zelf tijd geleden bij TheHut besteld voor +/- €37.
Heb hem daar besteld. 44 euries voor een game is toch al vrij goedkoop. Toch al deel goedkoper dan in meeste andere winkels.
Heb je die onnodige censuur in het spel zelf ook, of is dit puur door video editors gedaan van IGN? Vind het zo gaar dat een game die al behoorlijk 'mature' is, en sowieso al niet voor kids...onthul dan ook gewoon alles. Alsof vrouwelijk naakt een schande is...blijf dat toch zoiets hypocriets vinden
Lijkt mij in het spel zelf ook, was ook zo in SR2. Zal je altijd hebben hé, je kan iedereen in duizenden stukjes snijden, helemaal kapot schieten en dergelijke maar als er maar een tepel of iets naakt in een game/film zit schreeuwt iedereen moord en brand.
Een stel blote tieten uncensored laten zien is al veel vaker gedaan en zou wss ook geen probleem zijn voor de devs van SR3. Probleem is echter dat je dan álles moet laten zien, dus ook punani's en hansworsten. Vooral dat laatste is een behoorlijk issue als je al kijkt wat voor publiciteit er naar boven kwam voor die 5 seconden blote piem0l in de DLC van GTA IV
Waar gaat dit over? Censuur maakt het juist leuker. Ooh ja, dat was echt hilarisch. Op het laatste moment nog ff die leuter laten zien.