[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, want het is een vrij afgesloten district. Je kunt er geloof ik alleen in en uit met de trein.

Later in de game moet je nog een keer met een andere trein, die je aflevert op een adres waar een erg gave main story missie begint. Daarna word de game pas echt goed. :thumbs:

2. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi spel, af en toe flink puzzelen, ook met m'n ammo want op de een of andere manier vind ik niet wat ik moet hebben (stun-gun, tranquiliser darts)

Persoonlijk over de boss-fights:
    Eerste boss was erg makkelijk met stun-gun, was voorbij voordat ik er erg in had.
    Tweede bos was iets lastiger, maar had niet veel van die stun-gun darts meer dus was even behoorlijk lastig. Gelukkig de heavy gun gepakt en daar het karwei mee afgemaakt.
    Maar ben niet zo'n bossfight fan, alles doe ik op het gemak en zo'n bossfight is behoorlijk hectisch, en dat gaat me niet goed af.
    Benieuwd wat de laatste mij brengt

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb dat pasje, maar de deur die op de map staat waar ik moet zijn gaat niet open...

Heb vandaag niet meer gespeeld. Zal morgen nog even kijken.

4. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    wat is het toch stilletjes in dit topic.

vind het echt een topgame.
    lekker meeslepend sfeertje.
    grote nadeel vind ik toch de laadtijden elke als je naar een ander gedeelte gaat van de map.

weet iemand waar je als eerst een demper upgrade tegenkomt?

alvast bedankt voor de eventuele reaktie

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kan al zijn tijdens de eerste keer in Detroit, maar de tweede keer kwam ik hem pas na de eerste boss tegen. :cool:

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Had hem, voor mijn doen, vrij snel uitgespeeld en kijk nu af en toe in dit topic om te zien of de nieuwe content er al is. :)

7. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik doe alles rustig
    probeer ook geen sidequests mis te lopen want dat gaat nogal makkelijk blijkbaar

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Begin de game steeds toffer te vinden, gewoon rond lopen in die city area, beetje in appartementen hacken, echt nice die vrijheid.

Ik heb een vraag over een nieuwe augmentation die ik kocht heb met 2 proxis. Social enhancer, tot nu toe kan ik er niks mee. Werken die augments automatisch of moet je ze wel activeren? En ik gok dat ik alleen wat aan deze augment heb bij belangrijke NPCs en niet willekeurige he?

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is een AUG waarbij je een extra antwoord op de vraag van een personage kan unlocken. Deze heeft weer invloed op andere zaken, zoals het krijgen van je missiedoel of het overnieuw moeten doen van dat gesprek middels een save. Het is een beetje het systeem zoals in Mass Effect, alleen hierbij heb je geen last van Paragon of Renegade keuzes.

Het word later wel uitgelegd middels tekst als je het voor het eerst kunt gebruiken. Jammer dat het alleen bij hoofdverhaallijn personages lijkt te kunnen.

Voordeel is dat je jezelf wel sneller uit moeilijke gesprekken kunt redden. :thumbs:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik sprak net een agent en er stond links bovenaan 'personality type' , en later kon ik via LB inderdaad belangrijke info krijgen. Beide dingen horen bij die Augment? Echt fucking vet in elk geval dit...echt vet.

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik was zo snel op dit spel uitgekeken. Niet omdat ik een slecht spel vond, want als ik het speelde vond ik het heel tof, maar ben niet eens bij de eerste baas gekomen. Vind het irritant dat je dit spel niet ff kan spelen, maar echt even de tijd ervoor moet nemen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heeeerlijk juist, gewoon lekker exploren, dingen uit proberen. Met NPCs praten, achter dingen komen. Missies aannemen, sneaken, gewoon lekker dingen doen! Maar ik snap wel waarom dit spel niet voor iedereen is, absoluut.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat is idd de 1e x dat je hem kan gebruiken... ;)

Pheromonen gebruik je dan geloof ik. En dan kan je kijken wat voor type persoon het is. En dan daarbij de juiste zin kiezen.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt gaaf bedacht....ik zit even met iets.

Ik zet het wel in spoiler tags, het betreft detective chase.

De detective die meer weet over de moord op Jensen's vriendin. Ik heb hem zover gekregen om mij de code te geven. Ik had verwacht dat de code genoteerd zou worden in de game zelf, net zoals dat E-books en emails onthouden worden. Niet dus...ik heb de code ook niet opgeschreven, kijk ik nou verkeerd in het 'back' menu of klopt het wel?

Ik ben naar een deur gegaan die in hetzelfde gebouw zit als Chase, en die moet ik hacken, ik denk dat ik daar die code moet gebruiken. Maar ja...nergens te vinden. Volgende keer zal ik het wel noteren dan.

15. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook sinds kort met de game bezig en tot nu toe bevalt het me allerbest.
    Denk wel dit een game is die steeds toffer wordt door invloed van de verschillende augmentations en gespreks consequenties, ben dus benieuwd.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Merk wel dat de game echt last heeft van stotteringen, alleen al rondlopen en de camera ronddraaien in de stad omgeving geeft veel haperingen, altijd jammer zulke dingen.

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je hoeft die codes niet op te schrijven. Als je bij de goede terminal bent dan komt de code of het paswoord rechts of links in het beeld en kan je die overtypen. Maar ik raad je sowieso aan om steeds te hacken voor de extra XP.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Thanks! Ik heb nu een automatic unlocking device gekocht, dat was DLC die bij de game zat. Dadelijk hoef ik helemaal niet meer te hacken....8) nah zal wel niet zo werken.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad, dat heeft mij al een paar extra PP opgeleverd. :thumbs:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit nu in dat Detroit convention center, en ik zie deuren aan de andere kant van een dicht hek, er zit echter wel gele omlijning langs die deur, dus ik moet daar doorheen kunnen. Hoe geraak ik langs dat hek of is dit allemaal iets wat vanzelf gebeurd later?

Deel Deze Pagina