Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Of Juni/Juli zoals voorgaande jaren.

2. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Abbo was al afgelopen, morgen maar eens bellen wat ik moet bijbetalen voor een Iphone 4 wil ik hetzelfde abbo verlengen. Iphone 4GS zal wel een hoop gaan kosten!

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan geen iPhone 6? :+

4. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben toch wel benieuwd wat de iphone 4 nu gaat kosten, hoop dat er snel wat nieuws komt!

5. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Is ios 5 trouwens een gratis update?

6. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Yep.

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Niks over een nieuwe ipod?

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat was teleurstellend, maar bleh. Mijn huidige 3G is zo'n piece of shit, dat ik hem wel ga aanschaffen.

10. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima upgrade als je het mij vraagt, snap niet waarom de verwachtingen zo hoog waren eigenlijk..(alleen omdat er een prototype 'teardrop' iPhone was 'gelekt' waar meerdere casemakers op gokten en zo een zootje geruchten in de wereld hielpen?) Er is vorig jaar een compleet nieuw (prachtig) design gekomen en mensen verwachten de volgende generatie opnieuw een redesign ? Het is logisch dat het uiterlijk hetzelfde blijft, tot de 'echte' iPhone 5 volgend jaar. Iedere 2 jaar een design overhaul is toch hoe Apple het doet ? Dit is vergelijkbaar met de 3G naar 3GS en ook dat vond ik een prima upgrade.

Tuurlijk hebben we nu 15 maanden moeten wachten, wat ook meehielp aan het hoge verwachtingspatroon, maar deze 'vertraging' kan ook te maken hebben met het in orde maken van iOS5 en iCloud.

Ik had wel gehoopt op een iets groter scherm, al is het maar 3.7" waarbij Retina wordt behouden. Edge to edge hadden ze dit volgens mij wel kunnen doen.

Goed dat de antenne is aangepakt, irriteer me nog wel eens aan de 'grip of death'. Het switchen tussen 2 antennes voor beter bereik en gesprekskwaliteit klinkt ook goed. Camera op de iPhone 4 vond ik redelijk goed, niet slecht ook niet echt goed. Weet zeker dat een 8MP camera met 1080p recording en de andere nieuwe features (editing) meer dan voldoet aan mijn eisen.

De A5 chip (+1GB RAM?) die zorgt dat alles veel snappier wordt is ook niet mis. Zal zeker gaming goed gaan doen.

Ben ook wel onder de indruk van Siri moet ik zeggen, de filmpjes en eerste hands-on indrukken zijn erg goed. Lees mensen op verschillende fora al zeggen dat het een gimmick is en zeggen het nooit te gaan gebruiken maar misschien is dit wel de volgende (logische) stap naar het besturen van een smartphone. Na je vingers komt toch je stem op 2e plaats als 'input device'.(of hoort stem op de eerste plek?) Mensen vinden het raar als je in de trein bijv. tegen je telefoon praat, dit kan ik wel begrijpen maar misschien is Apple wel revolutionair bezig en zal het normaal worden/inburgeren in de loop van tijd. Misschien is het over 2 jaar wel heel normaal. Dit is niet zomaar een halve gare speech dictation of voice dialer, dit gaat veel verder en kan zoveel situaties enorm handig zijn.

Anyway ik ben tevreden met deze upgrade en ben volgende week vrijdag in Oberhausen om een iPhone 4S 64GB te halen :)

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    iPod Touch is geupdate, tevens als witte versie beschikbaar. Update qua hardware weet ik zo snel niet, dacht witte kleur optie en grotere opslag optie. Nano volgens mij ook met grotere opslag optie.
    Jammer geen update van de classic. Gebruik mn nano nu nog regelmatig, omdat die zo ideaal is om puur voor muziek te gebruiken. Geen touchscreen (en steeds unlocken) voor nodig. Wellicht dat ik nog eens een classic aanschaf, mocht die er ooit eens uitgaan.

12. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    iOS5 GM (final dus) werkt verrassend goed op een 3GS. :) Ook bepaalde onderdelen die eerder alleen op de iPhone 4 beschikbaar waren kan ik nu gebruiken op een 3GS, zoals meerdere sms tonen en Find my iPhone. :)

13. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ben de GM nu aan het installeren. Tof dat het nu eindelijk zonder zo een Apple Dev gedoe kan :thumbs:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet ik veel,.. :+

Ik wil gewoon iets totaal nieuws..iets verassends. Niet gewoon elk jaar een model wat een ietsiepietsie beter is. Dat heb ik na 4 keer wel gezien

15. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem halen als hij uit is. Het lijkt mij wel tijd om mijn 3G eens te vervangen.
    Moet je zo'n dingen reserveren met al die apple gekte zodat ik niet nog een half jaar moet wachten vooraleer hij gewoon in de winkel is?

16. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Lastig om te zeggen bij deze. Bij de iPad 2 was dat wel het geval. Maar helaas wordt de 4S tot nu toe nog niet echt gewaardeerd door het publiek.
    Ik zou zeggen doe het voor de zekerheid ;)

iOS5 ziet er echt goed uit!

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat is bij iedere keynote. 's Avonds huilen. Bij lancering rijen dik aan mensen.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lockscreen van iOS5 lijkt me zo chill. Hoop alleen dat auto correctie aangepakt is, daar heb ik nu een jailbreak tweak voor.
    En dan in combinatie met iCloud. Foto's komen dan gelijk op m'n MBP ipv via import of dropbox oid. Tenminste, weet niet of ze dan ook echt fysiek op de MBP komen, of enkel op de server staan.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    GM op m'n iPhone 4 staan. Zometeen m'n iPad 2 nog even updaten.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Riv jij gaat hem volgende week vrijdag toch in Duitsland halen he, waar haal je hem dan eigenlijk? En hoe zit dat dan met taal etc, is dat makkelijk aan te passen?
    Zijn er verder nog dingen om op te letten? :)

Deel Deze Pagina