[Algemeen] Gears of War 3 [Deel 6]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    WTH, net een potje met een paar level 100's... nu al? :F:

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn nou precies die dingen waarbij ik geen idee heb van wat de developers bedacht hebben.

Óf iemand heeft iets compleet verneukt, óf ze hebben collectief een compleet gestoord en dom idee gehad.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pff reageert rod niet op me tweet :mad:
    Wel op onzinnige vragen als: hee als ik de Season pass koop, moet ik dan nog een keer betalen?

NEEEHEEEEEEEEEEEE, waarom snappen mensen dat niet

Edit: volgens mij heeft die slapjanus gewoon geen antwoord klaar voor mijn vraag. =( erg jammer hoor.

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Probeer @joegraf, die heeft in het verleden wel is op me gereageerd

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die reageert wel?

Mijn vraag was namelijk dit: @GearsViking @Mr_Zoso Why is it that content that's already on the disc, can't be used for online VS. The retail maps are on the disc too..

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    is logisch dat het niet kan toch, anders spelen mensen die die maps niet hebben gekocht ook op die maps

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Een DLC-playlist zoals ook in Gears 2 zou toch wel mogelijk zijn? :eek: Het blijft trouwens wel triest dat ze geld blijven vangen voor on-disc content. Die Weapon Skins hadden ze ook makkelijk bijv. op de Halo: Reach manier kunnen laten unlocken en dat je ze in-game kunt kopen. Maar nee, Microsoft Points zijn natuurlijk intressanter! :+

8. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komen die maps snel ook naar dedicated servers public Versus. Rod zegt dat het na een tijdje opeens wel kan, en dan (hopelijk) zonder playlist. Ik snap het echt niet meer, hoe moeilijk is het nou om die maps gewoon te enablen?

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Klopt ik heb er al 1 gezien sinds bijna een week terug, maar levels zeggen echt niets, blijkbaar zijn er ook heel veel mensen die het snel geboost hebben?.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren eindelijk Gears binnen via GH. Alles is weer een behoorlijk stuk slicker gemaakt. Het menu en startscherm zien er goed uit en tof hoe stats en awards zijn uitgewerkt. Ik heb tot nu toe alleen het eerste grote stuk van Act 1 uitgespeeld. En het is allemaal weer nog vetter.

Wat me wel opvalt is dat de 360 echt aan zijn max zit. Ik zie dat het weer een stapje mooier is, maar heb onderhand toch echt in mijn achterhoofd dat het allemaal nog een stuk mooier kan. Dan heb ik het niet alleen over graphics, maar ook over animaties etc.

Wat me wel positief opviel is dat het level een stuk opener is dan bij de vorige delen! Soms zag ik niet direct waar ik heen moest (alleen maar positief).

11. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe wist jij van deze actie af dan? Ik heb het nergens gelezen, ook niet op XBW.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Epic Games forum. Ik had echt geluk dat ik die avond zo laat daar nog even keek want de volgende ochtend waren die codes weg

Pff Ebay staat al vol met die codes

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja jammer hoe snel dat gegaan is.

14. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ah well. Vind het de zoveelste tegenvaller weer qua skins, characters, DLC, etc. Net als de aankomende DLC.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan je dat beargumenteren? Wat is er mis met skins die niks toevoegen maar optioneel zijn, characters en de DLC (die naar mijn mening toch wel die 800 punten waard is :confused:)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb je niet toevallig een extra code over van die green skin :p?

Ik wil hem nu ook hebben :'-(

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    of the season this Saturday, October 8th. This weekend’s event is Big Heads, Green Guns, & Tournaments, Oh My!

Along with this event, King of The Couch is hosting a Gears of War 3 Tournament in Tenafly, NJ that will be viewable on our livestream channel: twitch.tv/gearscon. During this livestream we will be giving away (10) Liquid Green Metal Skins through out the tournament, so stay tuned for your chance to win.

hmm dan moet ik daar naar gaan kijken dus en hopen op die skin :+

18. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Nou... ik heb sowieso nog steeds niet die Savage Grenadier Elite binnen van bol.com. Ben daar ook al een week achteraan. Staat los van Epic, weet ik.
    Rod zei dat die Green skins gratis waren maar toch limited zouden worden. Ok, maar geef dan wel duidelijk aan hoe je er aan kan komen. Nu moest je het maar van Epic Forums vernemen, of je moet in de VS een hamburger kopen.
    En die DLC pack die er aan komt, het feit dat het al op de disc staat vind ik gewoon bizar. En al die onduidelijkheid die er nu over is.
    Ik hou gewoon niet van onduidelijkheid.

Maar, Gears 3 wel een top game hoor _O_

19. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de SP ook uitgespeeld, behoorlijk dik! Over het einde:

Ik vond het wel een beetje simpel van Marcus dat hij de Queen meteen doodstak, maargoed zijn paps was wel net in rook opgegaan (letterlijk). En het had me ook wel toffer geleken als er nog wat meer hoofdpersonages het loodje hadden gelegd. Maar toch vet en lief dat Marcus nu met Anya kan gaan.

Ik had nog wel een vraagje over Arcade, als ik namelijk een Public Match aanmaak en ga spelen komt er nooit iemand bij. Heb ik dan gewoon pech gehad tot nu toe of moet je echt mensen uitnodigen? Als je gaat joinen kun je namelijk niet selecteren in welk chapter je wilt beginnen... En ook een beetje raar trouwens dat als je helemaal aan het eind van een chapter anderen joint en je speelt de chapter dan uit, dan hij dan wel meetelt voor de 2/4 speler coop achievement (wel makkelijk natuurlijk).

Iets soortgelijks met Horde trouwens... Als je niet op wave 1 wilt beginnen op Normal, is dan de enige andere mogelijkheid vrienden uit je lijst uit te nodigen of te joinen?

Thnx!

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja eigenlijk wel, gewoon mensen hier op xbw uitnodigen in je friend list. Zitten genoeg mensen bij die veel horde en co-op doen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina