[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 17 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Als je dan precies het verschil wilt weten, zou je de PC-demo moeten downloaden en die vergelijken met de full PC-versie. Dan weet je het!

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Helemaal mee eens. Vind sowieso gamen op een pc niks aan. Alleen football manager!!

3. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Of een game waar je een muis bij nodig hebt. Ik vindt Civilization een goed voorbeeld van iets dat het best speelt op een PC.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Han Serieus, heeft die patch de keepers flink opgeschroefd?

5. peejay1704

peejay1704 Member

Leuk Bevonden:
    0
    PC aan de vette plasma hangen is natuurlijk ook een optie. ;)

6. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    100% \o/
    Ik heb sindsdien zo'n 20 potjes gespeeld ( exhibition mode, zoals gezegd doe ik ML pas na een nieuwe patch voor de sprintbug ) en van die keren was er drie keer een actie van een keeper dat ik dacht: Dat had beter gekund. Dat had dan te maken met het wegslaan van de bal in de richting van een tegenstander.
    Dingen, zoals bij de demo, waar de keeper bijvoorbeeld een langzaam rollertje stond na te kijken zijn er echt uit.... of ik ben ze na 20 potjes nog niet tegengekomen, maar dat lijkt me statistisch gezien niet waarschijnlijk.

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  7. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nou sorry hoor, maar voorlopig weet ik wel heel zeker dat de demo's op de consoles compleet anders aanvoelen dan fullgame op pc. En natuurlijk speel je liefst op je bank!

8. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is de Patch ook met de US versie te installeren op een europese PSN account ????
    Of kun je via je Amerikaanse account de patch downen/installen en vervolgens spelen op je europese account ?

9. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan, maar het word er niet mooier op.

10. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk das mijn neef weer he, a a a altijd zelde gezeik me hem, doet vurt niks anders mee dan patchen. *applaus*

11. peejay1704

peejay1704 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een pc hebt die probleemloos 1080p kan draaien, is er toch geen probleem?

12. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen. Heb er een laptop aangehangen, maar beeld was kak, het is te doen daar niet van, maar het is niet wat het moet zijn.

13. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PS3 versie is binnen. Vanavond even proberen. Doosje is in arabisch maar er staat wel een PEGI 3 logo op. Dus toch een Europese versie?

De PC versie speelt inderdaad super smooth. Daar zat ik me ook over te verbazen toen ik die versie speelde. In ieder geval veel soepeler dan de console demo's. Zal met de full version niet anders zijn denk ik.

14. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ben benieuwd naar je ervaring!

@Han, goed nieuws!

15. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb een reactie gehad van de winkel. Het zijn USA imports, dus geen UK. UK/EU verwachten ze 14 oktober. Enigste grote nadeel in de USA versie is dat je niet met mensen in de EU kunt gamen en de NL taalkeuze ontbreekt, voor de rest exact hetzelfde en dezelfde patch ondersteuning. Kortom, ik wacht nog een paar dagen :)

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Lijkt me verstandig, zou ik ook doen O-)

17. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leven jullie nog in 1980?

PC kan je ook gamepads aan sluiten, en ook op je tv aan sluiten, of je hebt een grote monitor.

Wij speelden pes eerst altijd op de pc. Vond die versie altijd het best, bovendien veel handiger met kitraptors, option files en chants en dergelijke.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Haha, prachtig is dat ja. Anderhalf jaar geleden in Egypte bij familie, had mijn kleine neefje PES5 op zijn PC staan. Shit, dat was nog uitgebreider dan mijn PES op de 360. Transfers, kits, chants, nieuwe schoenen, kapsels, goede gezichten en dergelijke. En dan spelen met namaak PS2 controllers, genius. _O_

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en dan mijn thuispotten in het NAC stadion en alle stadions uit de eredivisie er in.

Was tof ja. Heb pcgaming helaas verlaten en zit nu met een matige labtop en 2 console's.

20. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees over online positive en negative geluiden.

Weinig lag, en dat is mooi, maar dat pass assistence een beetje een gameverneuker is.

Plus ik vind het erg balen dat we nog steeds niet in kunnen stellen dat we niet tegen 5 sterren teams willen spelen. Onbegrijpelijk dat dat er na jaren op alle fora erom gev raagd wordt, ze het niet doen. Terwijl het een eitje zou moeten zijn om dit te maken.

Echt kut.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina