Het rondneuzen op fora etc is meestal niet zo bevordelijk voor je speelplezier omdat er zo vaak ongelooflijk veel wordt gekankerd etc. Maar toch verbaasd het me dat EA/DICE met BF3 beta zo vreselijk onder vuur lijken te liggen.
Ergens klopt er iets niet. OF de klagers hebben gelijk OF EA?DICE hebben iets dom aangepakt (en is de game wel uber)???
Een van die bizarre dingen is dat op PC beta nu juist de map 'Caspian Border' offline is gehaald, eigenlijk de eyecatcher. Nu loopt ook daar iedereen met 'Metro' te kloten en dat vinden veel gamers ook daar niet echt leuk (niet echt BF zeg maar)
Plus wat glitches etc en nog wat zaken en het lijkt in ene dat BF3 in 1 week beta compleet door de grond zakt. En dat snap ik werkelijk niet. Waar zijn die gasten dan 2 jaar mee bezig geweest. Dat moet toch allemaal BC2^2 worden (ok op xbox dus BC2+)
Ik zie het aan mijn eigen FL, de meeste gasten hebben na ff de beta te hebben geprobeerd (zeg 20-30 minuten niet meer) gelijk geen zin meer. Ik snap dat niet. EA/DICE had toch iets kunnen neerzetten dat ieereen (ook op consoles) dacht van WOW.
Nu snap ik dat op PC dat nog wel enigzins zo is, maar dan halen ze dus CB weer offline. Begrijp jij het???
Dan is alles marketing, PR en hype, en dan krijg je zo'n beta en een lawine aan negatieve kritiek. Weird.
Nogmaals, ik vind Metro best tof, en ik kijk uit naar BF3 want ik kan me niet voorstellen dat ze na 2 jaar full op BF3 te zitten dan plotseling met een bagger product komen. Maar ja, wie weet waren teveel into de campaign etc???
Vooralsnog jammer. Ik had graag wat enthousiaste friends naar BF3 geloodsd, maar die gaan echt aan de FM4 en MW3
Laatst bewerkt: 4 okt 2011