Is opgelost, ik heb al wat achievements unlocked
ik moet zeggen , het crysis 2 jasje past perfect. Ik gebruik de CoD layout (met prone op de RS) en het werkt heerlijk met de armor abilities.
En grafisch is het ongeveer zoals ik het me herinner. Ik heb Crysis voor het laatst 4 jaar geleden op een matige PC gespeeld maar ik vind het een hele nette port. Er zijn jaggies en ik het is niet zo mooi als Rage of Killzone 3 maar het is zeker geen uitgeklede versie. Dit is zeker zo mooi als wat de meeste PC gamers 4 jaar geleden gespeeld hebben (De mensen met een monster PC hebben uiteraard een mooiere versie gespeeld)
Qua looks van de omgeving doet het imho niet onder voor bijv de BF3 beta. Daar doet het me ook wel wat aan denken door de belichting en het vele groen. Character models zijn ook prima , vooral in de cutscenes
En de sandbox gameplay blijft leuk Ik zou hem zo aanraden aan de fans van deel 2 die deze nog niet gespeeld hebben. Heel cool dat ze hem zo voor 1680msp op games on demand zetten, zouden meer uitgevers moeten doen
Het geluid is trouwens ook nog steeds dik in orde. De precision rifle over een flinke surround set is echt even genieten
Laatst bewerkt: 5 okt 2011